שלום לכולם רשמתי על פיפי עבדו בבלוג שלי

dvd2000

New member
../images/Emo41.gifשלום לכולם רשמתי על פיפי עבדו בבלוג שלי../images/Emo41.gif

יש בבלוג תמונות וקטעי וידיאו פשוט שווה צפייה : ) http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1147179
 

gatissima

New member
מקסים

למרות המראות הקשים של פיפי רוקדת בטייץ סגול מבריק
 

dvd2000

New member
תודה רבה gatissima ואם לזה קראת מראות קשים../images/Emo6.gif

אז כנראה שלא ראית את כל קטעי הוידיאו וידיאו שניקרא הרגליים של פיפי שהתלבושת שם ממש חשופה וכמעט ורואים לה את המשולש פיצה .
 

gatissima

New member
ראיתי את כולם תאמין לי

אני לא מסכימה איתך, מראה עקרת הבית לוקח בגדול כולל צילומי האימה מלמטה ותקריבי המפשעה בטייץ. איזה צילום לא מחמיא אלוהים. אין על הקולנוע המצרי
אני מצרפת לינק ישיר לסרטון בכל אופן היא מדהימה, וממש אהבתי את הקטע שהיא רוקדת בשמלת פסים שחור לבן, צעירה יפה ורזה. (שלא יתנפלו עלי היא מקסימה גם שמנה)
 

dvd2000

New member
אין כל וויכוח ../images/Emo6.gif

כנראה שהם בכוונה התמקדו עליה בכדי שהיא תיראה פרובוקטיבית . המצרים הם עם כזה פרמיטיבי , לדעתי בכל קטעי הוידיאו שראיתי לא ראיתי את פיפי רוקד בחליפה שתי חלקים עם הבטן בחוץ וגם שהיא רקדה עם הבטן בחוץ אז היה בד רשת שחור שהסתיר את בטנה . בהשוואה לרקדנית דינה פיפי היא הרבה יותר מוצנעת ולא חושפנית כמו דינה .
 

udi001

New member
כל הכבוד...מאיילת גייגו

אני משוגעת על פיפי עבדו, היא מודל בשבילי ואני לומדת ממנה הרבה. כל הכבוד על היוזמה הברוכה ועל אסטרה תשומת הלב לרקדנית פנומנלית זו.
 

dvd2000

New member
שלום איילת ../images/Emo51.gif../images/Emo140.gif על המחמאות

אני גם כן מאוד אוהב את פיפי עבדו יש בה משהו שובה לב , החיוך שלה ועיניה הבוהקות והחברמניות שנישפכת ממנה . והיא פשוט כמו שאומרים בערבית " סיט איל חבאייב " משמע אישה אהובה.
 
למעלה