מגיע לי מזל טוב

מגיע לי מזל טוב../images/Emo65.gif

סוף סוף נרשמתי ללימודי הוראה למחול המזרחי. אצל ניצנית הורד שלנו רכזת הקורס במכללת ושינגטון. אני כמובן אלמד מפנני החוכמה של כרמלה והמורות בקורס הן מהפנטזיות הרטובות של כל רקדנית.... אורלי פורטל שלי אללוף....ועוד.......... בחרתי דווקא במתכונת הזו מכיוון שהלימוד יכלול בתוכו "הוראה הוליסטית" שזה מה שאני בעצם מחפשת. מקווה שיהיה לי בהצלחה ומקווה לראות פנים מוכרות בקורס.
 

ליקריץ5

New member
קודם כל הרבה בהצלחה

לא מכירה את המכללה הזאת, איפה אני יכולה למצוא קצת חומר על זה? יש באינטרנט?
 
אני לא בטוחה שיש חומר באינטרנט מכיוון שזה

חדש במכללה. אבל ניתן לפנות לניצת הורד לפרטים. ותודה!
 
יאללה בואי! האמת היא שלפרטים כולכן יכולות

לפנות לניצת הורד הלוא היא כרמלה - רכזת הקורס. אני גרה בפ"ת ובחרתי ללמוד דווקא שם בגלל הגישה ההוסליסטית . הרי בכל מקום אחר יש דגש על הטכניקה ( שזה מעולה) אבל כאן יהיה את המעבר , לדעתי. אני אישית מחפשת בריקודי הבטן את הרגשת השיחרור, ולא את ה "שופוני". אני מאמינה שבקורס הזה אני אלמד להעביר את מה שאני מקבלת מהריקוד לבנות אחרות. משהו מעבר לשימי שמונה וגמל..... הרגשת החופש... העצמה.... ביטחון עצמי..... יש לי ציפיות גדולות מהקורס. אני בטוחה שקרוס יענה על צרכיי.
 
בהצלחה עדי יקרה ושמחה מאוד בשמחתך../images/Emo140.gif

מקווה שתספרי לנו בהמשך חוויות על הלימודים שם.
 

tlingit

New member
../images/Emo57.gif שיהיה לך הרבה הצלחה ../images/Emo13.gif ../images/Emo50.gif

 

jadi5

New member
עדידידודששששש מזל טוב

עדי יקרה מזל טוב, והרבה הצלחה - כמובן אין ספק - שתצליחי, מוכשרת שכמותך..... (שמעתי רבות)... מאחלת לך שיעורים מעשירים ומהנים, לימודים מעניינים והמון ערך מוסף
 
מ ז ל ט ו ב לעדידוש

לעדיוש נראה לי שמצאת את מה שחיפשת .
כל הכבוד.
בהצלחה, רחלי
 

dvd2000

New member
מזל טוב המון הצלחה ומי יתן שתצליחי בכל מעשייך

ותהי כמו פרח הסביון שיפיץ את זרעיו באוויר ותגרמי לעוד דור של תלמידות ומורות לעתיד . המון הצלחה וכמו שהדתיים אומרים יגעת מצאת תאמין חחחח אחרי כל החיפוש בסוף מצאת את מבוקשך . המון הצלחה .
 

dvd2000

New member
אפשר לשלב את זה וואלה רעיון טוב../images/Emo140.gif../images/Emo6.gif

הרקדן הפיוטי : ) מופע חדש להזמנות לחתונות פשוט חייגו : )
 
קורס מחול מזרחי הוליסטי במכללת וושינגטון

בשעה טובה ומוצלחת יתחיל הקורס ב-1 לפברואר 2008 במכללת גבעת וושינגטון. מזל טובה ובהצלחה לעדי ולכל הנרשמות האחרות. הקורס יתקיים בימי שישי בין השעות 8:30 עד 13:30. עלות הקורס 9500 ש"ח - ניתן לשלם ב-12 תשלומים בכרטיס אשראי. הלימודים כוללים את לימודי הבסיס הכוללים אנטומיה ,פיסיולוגיה, פסיכולוגיה, פציעות ספורט, עזרה ראשונה הנהוגים בכל הקורסים המכשירים מדריכי ספורט או ריקוד. במסגרת הקורס ינתנו שיעורי מוסיקה ערבית , היסטוריה של המחול המזרחי ועוד עוד נושאים. התוכנית המעשית המגוונת של לימודי המחול תצייד את הלומדת בארגז כלים שישרת אותה בהוראת המחול המזרחי. המורות כולן תומכות בגישה ההוליסטית האומרת שריקוד הוא לא רק מעשה חיצוני של תנועה אלא ביטוי עמוק של גוף ונפש של הרוקד. הקורס יהעשיר את הלומדות בטכניקות הלקוחות מהעולם הרחב של המחול המזרחי אולם גם בטכניקות נוספות כגון מדיטציה בתנועה,קריאת גוף ועוד. מטרת הקורס להכשיר מדריכות למחול מזרחי הוליסטי וגם לסייע ללומדות למצוא את דרך ההבעה האישית שלהן בריקוד. לקבלת רשימה מפורטת של המורות והקורסים ניתן לפנות אלי: 054-8084466 כרמלה ברק
 
למעלה