נזם באף

לאלאלא.

אני רוצה קעקוע מרוקאי!
 

Osnatz1

New member
לא בקטע של לבאס

אם זה בכלל יפריע לך, אבל לא מזמן היה מישהו בפורום וואלה (אולי גם כאן ולא שמתי לב) שעשה את התמונה הזו בדיוק.
 

Perfect sense

New member
זה לא יפריע לי.

לצערי המקוריות היום שואפת ל-0. וכן, ברור לי שכמעט כל דבר שארצה אי פעם לקעקע- כבר יהיה על גוף של מישהו אחר, אלא אם כן אני מצייר משהו בעצמי ומקעקע את זה... זה לא מפריע לי, אני אוהב את הבחירה שלי, ואני שלם איתה. אני שמח שעוד אנשים מוצאים חשיבות לסמל הזה. (ובנוסף למשמעות הסמל עצמה- אני מצאתי לסמל משמעות אישית נוספת....ע"ע הקטע עם המוצא שלי.)
 

Perfect sense

New member
אה ואגב,

יש מצב שאת נותנת לי כמה קישורים לראות אנשים שקיעקעו את זה? אני ראיתי בכלל חיי 2 אנשים עם הקעקוע הזה. אחד בתמונה באינטרנט, ואחד זה המוכר בכלי זמר- שאישית ממש לא אהבתי איך שהוא קיעקע את זה.
 

Osnatz1

New member
אמממ אני אנסה לפשפש בפורום וואלה

ואם אני אמצא אני אשלח לך קישור
יש סיכוי שזה מה שכבר ראית.. אם זה יעזור לך לזיהוי, זכור לי ששתי הN במילה ANNUIT היו קצת עקומות/לא שוות או משו, ובכללי היו נדרשים שם די הרבה טאצ'אפים. ואני אשמח לדעת את המשמעות של התמונה הזו אם יהיה לך כוח לפרט!
 

Perfect sense

New member
בכיף אפרט,

ועוד אני אוכל להוסיף, שאני מתכוון לעשות את הפירמידה בלבד. לא את הכתיב, ולא את העיגול. הרעיון הוא של העין הרואה כל. הפירמידה היא בעלת 13 קומות של לבנים, והיא לא גמורה- בלי העין. מעביר את הרעיון שדבר לא גמור בלי היישות העליונה. הגורם הנסתר. המספר 13 נחשב באמונות מסויימות כמספר נוראי, (למשל בברזיל, המספר נחשב מספר רע) ובאמונות אחרות כמספר קדוש. (ביהדות אגב, הוא מספר טוב. לדוגמא 13 גיל בר מצווה). עוד על הסמל, תוכלי לקרוא בויקיפדיה. לצערי, בויקיפדיה הם מדברים על מה משמעות הסמל לארה"ב ולריבונות שלה- אבל גם ארה"ב בכבודה ובעצמה לקחה את הסמל מתרבויות עתיקות.
 

GoneWithTheSin

New member
לא מוזר, סתם התענינתי.

נראה לי מוזר שדווקא התמונה הראשונה שאוהד מצא זה בול מה שאתה מקעקע ותהיתי אם זה בצחוק או לא. לא משנה, חח, בהצלחה...
 

Perfect sense

New member
למה צפוי לקעקע?

בגלל שלהמון אנשים יש את זה, או בגלל שאמרתי שזה גם בגלל הקטע האמריקאי\מצרי ?
 
גם וגם.

והעובדה שההוא עם התמונה ישר חשב על התמונה ההיא, זה גם אומר משהו. אבל כמו שאמרתי, אם אתה אוהב, ושלם עם זה, אבל רק בהצלחה.
 
כי אמרת לנו פעם

מה הקטע עם המסתורין ושכולם מחפשים סיבות מפגרות? אמרת שזה מה שאתה רוצה לפני כמה חודשים
 
למעלה