ניראה לי כאילו כל בנאדם שעושה את הקעקוע הראשון

ניראה לי כאילו כל בנאדם שעושה את הקעקוע הראשון

(ולפעמים גם השני) שלו עושה טעות.
ואסביר את הכוונה שלי, יש לי בעבודה מלצרית ממש ממש חמודה ומתוקה (וקצת תמימה) שהיה בנינו חיבור ממש טוב והיא הספיקה להכיר את כל הקטע שלי עם עולם הקעקועים. לפני כמה חודשים היא הגיע למשמרת עם הצהרה שהיא חייבת קעקוע גם, אז אמרתי לה שסבבה, נשב על המחשב ונחפש לה מקעקע וציור שיתאימו לה.. סבבה? סבבה. מאז לא דיברנו על זה ואחרי כמה שבועות היא מגיעה למשמרת כולה מאושרת, מורידה את החולצה (בשושו בשרותים) ומראה לי את הקעקוע החדש שהיא עשתה בגב.. היא שואלת ״נו, איך? מה את אומרת?״ ואני, מה אני אגיד לה.. כתוב שם משו לא ברור בספרדית, העבודה עצמה חמודה- זה באמצע הגב...ו.. אני אומרת לה שחמוד לאללה ושתתחדש ושחבל שהיא לא ישבה איתי כמו שאמרנו (היא כמו אחותי הקטנה כזה...) בהמשך היום גיליתי שלקחו לה על זה 600 שקל!!! הייתי בהלם! בכל אופן, הסברתי לה יפה שכדי שלא ישדדו אותה פעם הבאה וכדי שיצא משו מדהים שתדבר איתי לפני. לפני כמה שבועות היא שוב אמרה לי שבא לה קעקוע, אז אמרתי לה שמעולה... שפעם הבאה שנפגש נשב על הגוגל והפייס.. היום היא שולחת לי תמונה בוואצאפ של הקעקוע החדש שלה... שתי שחפים דפוקים כמו שיש ל98% מבנות ישראל.. ואני לא מבינה למה? פשוט למה? למה אנשים לא לומדים.. לי יש קעקוע אחד ש100% יהיה עליו קאבר מדהים רק בגלל טעות קלילה של גיל 18.. אז למה אנשים שמנסים להכווין אותם ולעזור להם הם אחרי כל הדיבורים הולכים ועושים בידיוק ההפך?
 

ozshomer

New member
מה חדש?

זה בדיוק מה שאנחנו מנסים להילחם בו כבר שנים.
מחרפן את הצורה כל פעם מחדש.
 

MissSin7

New member
את טועה.

יש אנשים שמקדישים מחשבה למה שהולך להיות מקועקע עליהם כבר מהפעם הראשונה.
ולא במקרה מסיימים עם קעקו ראשון מושלם.
כמוני למשל (אני צנועה היום), או כמו עוד הרבה אנשים שאני מכירה.

בהתחלה, מזמן, כמוך, ניסיתי לעזור, להכווין..להתנדב לשבת איתם.
היום- FUCK IT!
שיעשו עם הגוף שלהם מה שבא להם, ואם הם מספיק מטומטמים כדי לגשת לסטודיו הראשון שהם רואים ולקעקע את הדבר הכי בנאלי בעולם, אז מגיע להם להתקע עם זה:):)

כבר קרה לא פעם ולאפעמיים שאנשים התייעצו איתי, בזבזתי זמן ואנרגיה על לעזור להם, והם הלכו ועשו קעקוע מטופש אצל סקראטשר רק כי לא היה להם כח לנסוע לת"א, או כל לחפש ספרנסים, או כל לחכות שיתפנה תור אצל המקעקע.
 
חחחח אין עלייך

ועל הצניעות שלך.
אני באמת שוקלת לנסות שיהיה איכפת לי פחות..באמת, אפילו שהיא שלחה את ההודעה כתבתי לה רק ״תתחדשי״ ולא התחלתי בהרצאה של ״למה לא התייעצת איתי״ כי דיי, כמה אפשר לעזור שבנאדם הולך ועושה שטויות בלי לחשוב. קיצור, צודקת.
 
קעקוע ראשון

שניים מתוף הארבעה קעקועים הראשונים שלי עשיתי אצל מקעקעים די תחת כי הייתי צעיר ומפגר. היום אני מסתכל וכיף לי להשוות עבודות של חובבן מלפני עשור לעומת הסופר מקצועיים של השנה האחרונה ולחשוב כמה קיבלתי שכל וכמה הסצנה התקדמה. אולי מתישהו יהיה קאבר לקעקוע הראשון אבל אפילו לגבי זה אני לא בטוח.
 

ozshomer

New member


 

M8r

New member
בהתחלה זה היה מציק לי

לראות בפייסבוק כל מיני בנות שמעלות תמונה של הקעקוע החדש שלהן שמסתכם בכמה שחפים\נוצה שיוצא ממנה משהו\מילה בנאלית ואופטימית באנגלית..
אבל עכשיו אני צוחקת על זה.. כאילו, כמו שאמרו - אם בן אדם מספיק אידיוט כדי לעשות דבר כזה, מגיע לו להתקע עם זה..
ברור שאם זה מישהו קרוב זה מציק הרבה יותר, אבל אני נגיד הייתי אומרת לה מה דעתי, כי היא יכולה לחזור עוד שבועיים עם קעקוע שלישי באותה רמה..
&nbsp
אנשים לא מקשיבים כי באותו רגע נורא נורא בא להם להתקעקע, ולכולם יש שחפים ונוצות, ואין שום דבר שיגרום להם לשנות את דעתם חוץ מכמה שנים..
 

DAN1EL

New member
נראה לי שכולכם קצת ממהרים יותר מדי

לשפוט מי אידיוט ומי לא אידיוט ולצאת בהצהרות לגבי זה.
&nbsp
קצת יותר אהבה לא תזיק לכם, אנשים.
יותר אהבה, פחות שיפוטיות.
&nbsp
Just saying.
 

Fanty S

New member
לא עשיתי טעות עם הראשון שלי


אולי חוץ מלחשוף לשמש קצת יותר ממה שכדאי.
 

ozshomer

New member
את התוצאה של כל הידע שנרכש פה

וזה מבחינתי הייצוג הכי טוב שיש, והלוואי שהיו עוד כמוך.
 

Fanty S

New member
לחלוטין!

עזוב, יותר מזה, אני זוכרת כשהגעתי לפה לראשונה אחרי שפירסר הרחיב לי את האוזן מ-0 ל-7 וחשבתי שהוא מקצועי כולכם צחקתם עלי.
בזכות הפורום הזה למדתי המון!
 

ozshomer

New member
לגמרי

למרות שאת רוב הידע לי רכשתי בוואלה, אבל אין ספק שלפני כן לא הבנתי מהחיים שלי,הבעיה היא שכמו ברנרד, אני עד אז כבר הייתי עם איזה 10 קעקועים.
 

MissSin7

New member
וואלה..

ניסיתי לחשוב מאיפה רכשתי את הידע שלי...
ואני חושבת שזה היה ממקעקעים..ומשיטוטים אין סופיים באינטרנט.

אין ספק שיש הבדל בין בנאדם שעושה שיעורי בית לפני ובין זה שמגיע שיכור למבחן:)
 
הלוואי והפורום הזה היה קיים לפני 20 שנה

שאני התחלתי להתקעקע!!

בזמנו חברי המקועקעים היו חברים שהשתחררו מהמאסר אם קעקועים של "אין כמו אמא" "אין מחיר לחופש" שלוש נקודות ותמונות של פרפרים בצבע ירוק


לא ממש קבוצת יעוץ חחח

עד היום אני מת להסיר בליזר את שני הקעקועים הראשונים שלי ואחד מהר כבר אם קאוור שגם לא מרצה אותי...

טיפשות בעידן של היום שיש כזה חופש מידע והכל נגיש ויש מכוני קעקועים באותו כמות של מכוני פדיקור, אנשים עדין מוכנים לקעקע זבל רק כדי לחסוך כמה שקלים

טיפשות כבר אמרתי ?
 
זה לא נכון לגבי כולם, אבל באמת יש הרבה

אני קראתי בפורום כאן כמדומני שנה לפני שעשיתי את הקעקוע. עברתי על עשרות תיקי עבודות של מקעקעים ועוד. בחרתי בשביל הקעקוע הקטנטן והפשוט שלי מישהו שהתחברתי לעבודות שלו ושידעתי שהוא טוב. והקעקוע שלי יצא טוב. לא מדהים אבל טוב, ואני אוהבת אותו ושמחה איתו.
&nbsp
אבל באמת הרבה הולכים סתם למקעקע קרוב ואז במקרה הטוב יש עליהם עבודה בינונית...
 
למעלה