מכתב/עצומת מחאה

kinspirit

New member
מכתב/עצומת מחאה

אוקיי, שאלתם אותי מי הוא האויב האמיתי בעיני בכל הנוגע לשידור סטארגייט בישראל - התשובה היא כמובן ערוץ 1. אבל אני לא מאמינה שאם נבוא אליהם בתלונות ונציף אותם במחאה לא מבוקרת, זה יועיל במשהו. אולי אני טועה (מאחר ומדינת ישראל זו מדינה אשר בה מי שצועק משיג כל מה שהוא רוצה), אבל זוהי נקודת המבט שלי. אני מעדיפה את המחאה המחושבת יותר. כתבתי מכתב לערוץ 1, והייתי מעוניינת להפוך אותו לעצומה על מנת להגביר את האימפקט שלו (אני אשלח אותו לערוץ באימייל מאחר וכך אני יכולה להיות בטוחה שזה אכן מגיע למי שזה אמור להגיע אליו). המכתב מפורסם בהמשך הודעה זו - כל מי שמעוניין להיות חתום עליו מוזמן לשלוח לי בהודעה פרטית שם מלא + תעודת זהות (אופציונלי) + כתובת אימייל. אני אפרסם את דבר המכתב/עצומה במקומות נוספים, ולאחר שנאסוף מספר "חתימות" אני אשלח את זה לערוץ הראשון. ~~~~~ אנו, החתומים מטה, כותבים מכתב זה כהבעת מחאה על אי שידור העונה השביעית של סטארגייט בערוץ הראשון. המציאות אשר בה חיים אוהבי המדע בדיוני בארץ אינה קלה כלל וכלל. סדרות מדע בדיוני, אשר רובן מובילות בטבלאות הרייטינג בחו"ל, אינן זוכות במדינתנו הקטנה לכבוד המגיע להן. הסדרות המעטות אשר כן מצליחות למצוא את דרכן למסך הטלויזיה הישראלי, נדחקות בזלזול לשעות הצהריים המוקדמות או הלילה המאוחרות. סדרות מדע בדיוני, אשר רצות בחו"ל בהצלחה רבה במשך חמש עונות ויותר, זוכות לרגע יחיד של חסד ומשודרות בישראל למשך עונה אחת או שתיים. במציאות זו, הערוץ הראשון היווה עוגן בטוח לאוהבי הסדרה סטארגייט SG1. במשך שש עונות ידענו שניתן לסמוך על הערוץ שיביא לנו את הסדרה האהובה שלנו. העיקביות אשר הערוץ הוכיח בשידור הסדרה נתנה לנו, אוהבי הסדרה, שקט נפשי ושש עונות של הנאה צרופה. והנה, העונה הזו נשארנו המומים. לאחר כל כך הרבה שנים של נאמנות, הערוץ הראשון הודיע כי לא ידוע אם הוא יביא את העונה השביעית של סטארגייט (בארה"ב עומדת לעלות העונה השמינית (!) ביולי, ובמקביל עולה גם סדרת בת של סטארגייט - "אטלנטיס"). כל המכתבים אשר כתבנו לערוץ נענו בתשובה העמומה שבשלב זה לא ידוע האם תרכש העונה השביעית. ידוע לנו כי החלטות חשובות מסוג זה, של שידור או אי שידור סדרה, מתקבלות בכובד ראש (או לפחות כך אנו מקווים). מאחורי כל החלטה נמצאים שיקולים רבים וחשובים, אשר אנו הצופים, לא תמיד מודעים להם. אולם זוהי בדיוק אחת הסיבות לכתיבת מכתב זה. ראשית - למחות על אי שידור העונה השביעית של סטארגייט בערוץ הראשון, ולייצג את קול הקהילה בישראל. להראות כי מאחורי סטארגייט עומד קהל מאמינים ואוהבים אשר מוכנים להלחם על שידור הסדרה. ושנית - בקשה לקבלת תשובה הולמת ומספקת יותר לאי שידור הסדרה. כולנו אנשים בוגרים ונבונים, ואין אנו רואים סיבה לכך שלא יידעו אותנו לגבי השיקולים להחלטה האם להמשיך ולשדר את סטארגייט. בתקווה שמכתב זה ימצא את דרכו לאנשים הנכונים, בברכה,
 

kinspirit

New member
לכל המעוניין לחתום ושלא מנוי בתפוז

מאחר ואני מפרסמת את זה גם מחוץ לפורום - ניתן לשלוח לי את הפרטים גם לאימייל או לICQ [email protected] ICQ - 250607919 (kinspirit)
 
תראי:

ערוץ 1 הוא ערוץ כ"כ דפוק ומושחת, שזה לא שווה את המאמץ לשלוח להם את במכתב הזה. מה שכן כדאי יותר להשקיע מאמץ זה על חברת YES. בעבר שלחתי להם מייל לגבי האפשרות של צירוף ערוץ ה- SI-FI לחבילת הYES ונעניתי בשלילה כי כרגע הם לא מתכננים לבצע זאת (וזה היה לפני שנה וחצי) אני חושב שאם נרבה בפניות ל-YES זה יהיה הרבה יותר כדאי, ככלות הכל זה חברה תחרותית שמנסה לסחוף אליה כמה שיותר צופים נלהבים.
 

P e t e r P a n

New member
יש רק בעיה אחת עם זה:

לא לכולם יש YES ולא כולם יעברו לשם בגלל זה.. או אולי אני טועה??? בכל מקרה, עדיף שזה יהיה בערוץ שכולם יוכלו לראות אותו... ובכלל כל העניין פה הוא פשוט להראות להם שאיכפת לנו ושלא נשתוק בגלל שהם מחליטים להתעלל ברגשותינו! כל העניין פה שצריך להילחם ולהראות להם שהם מדברים עם אנשים שאיכפת להם! ובסופו של דבר, גם אם זה לא נראה כך תמיד, העם הוא זה שקובע את הטון, ולא הם....
 
אתה צודק ב-100% אבל:

אמת היא שלא לכולם יש YES. אבל ערוץ 1 הוא ערוץ כ"כ עלוב, הוא לא בתחרות עם ערוץ אחר, את הכסף שלו הוא עושה מהאגרה שמשלמים אזרחי ישראל כל שנה, ולכן לא יזיז לו את התחת מה אתה חושב כי אתה לא יכול לעשות לו כלום, זה לא ערוץ מסחרי. אבל עזוב, עם כמה שאני מעריץ את הסדרה הזאת לא יהיה שום גורם בעולם שימנע ממני להוריד את הסדרה הזו למחשב שלי!
 

kinspirit

New member
מה ש peter pan אמר!

אוף, זה ממש מעצבן שאין אפשרות לחזור לתקן הודעה אחרי שהיא נשלחה :-|
 

subatoi

New member
את מכירה פורום ש*אפשר* לתקן בו

הודעות אחרי שהן נשלחות??? אני לא...
 

itzik G Spot

New member
בואו לפורום החדש של הסדרה!

כן.. אפשר לתקן הודעות. כן, יש מידע נרחב על הסדרה! וכן!!!! יש את העונות 1-7 (ובקרוב 8 ואטלנטיס) להורדה חינם!!!!
 

anavi131

New member
"תמיד מקבלים מה שלא רוצים"

זוכרים את המשפט החזק הזה מ"סלאח שבתי"בכיכובו של חיים טופול. אולי נשלח עצומה שאנחנו לא רוצים שידושי מדע בידיוני בכלל (לא רוצים שיכון) ואז נקבל אותם,הרבה מהם,ועוד בפריים טיים.
 
למעלה