SGU 2X20 פרק סיום הסידרה

Ofer1114

New member
SGU 2X20 פרק סיום הסידרה

שרשרו כאן את דעתכם(לא לשכוח לסמן בספויילר).
 

amirbord

New member
לא פלא שהורידו אותה

הסדרה הזו הייתה צל עלוב של הסדרות הנפלאות sg1 ו- atlantis
 

Ofer1114

New member
יפה../images/Emo58.gif

יפה מאוד. סיום עונה מאוד יפה(באמת חבל שMGM לא חיכו עם ההחלטה שלהם עד לסיום העונה), הרבה אקשן, מתח ובקיצור כל מה שצריך בפרק. הלוואי ויקום מישהו וימשיך את היקום הזה המופלא הזה(עדין קשה לי להאמין שאין עוד למה לצפות). דבר אחד לא ממש מובן לי: למה הנשק הראשי של הדסטני לא יכול להסתובב? דרך אגב: למישהו/למישהי יש במקרה כמה מיליונים שהוא/היא לא צריכים? למי שלא הבין זה על מנת להמשיך את SGU/עוד עונה לSGA או סרט לSG1/SGA/SGU או כמה דברים ביחד.
 

matanbil

New member
הם נתנו תאריך חזרה ../images/Emo58.gif

עוד 3 שנים :) באמת סדרה נחמדה אבל כנראה שהעונה הראשונה הכושלת הרגה אותה
 

ZAKONEIL

New member
../images/Emo58.gifבאמת פרק שווה עם קצת דרמטיות אבל 3 שנ

הייתי משוכנע משום מה שרש rush יתכנן משהו על מנת להשאר אחרון(לא סומך עליו) נקווה שלריצרד דין אנדרסון יש חברים עם כסף ויקימו את הסדרה לתחיה להתראות עוד שלוש שנים מממ עם קצת שערות לבנות!!!!!
 

Nogmor

New member
../images/Emo58.gif רעיונות.

הייתי בטוח, אבל ממש בטוח, שהחבר'ה שם ייתנו לנו איזו ג'סטה קטנה ויעשו משהו חמוד.... דמיינו. סוף הפרק, רואים את איליי עומד על המרפסת, לבד בחללית ואז.... המצלמה זזה אחורה... הדלת מתחילה להסגר ופתאום אור חזק עובר דרך הדלת ואיליי... נעלם... "הועלה למעלה".... מה אומרים? יש מצב? או לפחות תנו איזה תמונה של מה קורה, לאן הגיעו, איזה רמז קטן למה שהתחבא במוח של הכותבים לעונות הבאות - אם היו. זה רק היה משגע יותר את הצופים.
 

Freemee

New member
../images/Emo58.gif פרק יפה

לאחר שראיתי את הפרק סיום של סטארגייט ס"ג1 ידעתי שלא יעשו פרק יותר מדי מפוצץ באקשן אלא פשוט פרק יפה שנוגע ומרגש איפה שצריך. אני שמח שעשו חצי סוף פתוח. אמנם אין עוד תקווה לסדרה אבל לדמויות ישנה עוד תקווה. בכלל הפרק היה בנוי יפה, מההתמודדות עם הדרונים, עד המחשבה על הרעיון לנדוד לגלקסיה אחרת והתאים ותיקונם תוך כדי ביקור בבית להגיד שלום לאהובים. אני שמח שיש קצת closure בסדרה ואולי במקום וזמן אחר הם כן היו ממשיכים לאחר 3 שנים. חבל לי על הסדרה כעת שאמנם העונה הראשונה לא הייתה משהו לדעתי, העונה השנייה באמת הייתה טובה ומרעננת וחבל שזה נפל לקרשים אבל עדיין שמח שזה נגמר בצורה כזאת ולא בבום טוטאלי. זהו סאגת הסטארגייט נגמרה (או שלא?) אבל לא נשכח אותה גם ברגעים הקשים וגם ברגעים הטובים.
 
מרגיז ביותר...

ממש ביזיון שנותנים לנו סוף פתוח בסדרה שאורכה רק 2 עונות. ככה זה כשקוטעים תוכנית בגלל מחסור ברייטינג מבלי לתת למעריצי סטארגייט זמן להתרגל לתוכנית בסגנון שכמעט לא קשור לסדרת סטארגייט.
 
זה תלוי

אם אתה אופטימי או פסימי, ואם אתה חושב שאיליי באמת כזה חכם. אני נוטה לכיוון האופטימיות, ועכשיו כשאיליי יצא קצת מעמדת ה"דרופ אאוט" - יש בהחלט סיכוי טוב שהוא יצליח לפתור את הבעיה. אני מניחה שאילו היתה עונה שלישית הוא בהחלט היה שורד. לא רואה עונה שלישית בלעדיו.
 
ועכשיו לפרק עצמו../images/Emo58.gif

לא קיבלנו סוף שסיים את הסדרה כי בדומה לאטלנטיס לכותבים לא היה זמן לזה. אבל לפחות במקום סוף מזורז כמו באטלנטיס שסיים את הסיפור של העונה אנחנו קיבלנו סוף נחמד מאוד שהזכיר את הסוף של SG1. לא בומבסטי אלא שקט. סוף שנפרד מהדמויות (האהובות ברובן) ומהספינה (איך סגרו את האורות של הסט - זה היה מרגש ועצוב). למרות שהיו לה רק שתי עונות אני הצלחתי להתחבר לסדרה וסוף שכזה בהחלט עשה לי משהו בפנים (בניגוד לסוף של אטלנטיס שריגש אותי הרבה פחות). סדרה כזאת בשמחה הייתי מחזיר לעונה אחת אחרונה שתיגמור את הסיפור על חשבון סדרה אחרת של ערוץ המדע בדיוני האמריקאי (חסר? יש ריאלטי בישול שלא קשור אבל הצליח להניב רייטינג טוב, יש היאבקות שלא קשור בימי שישי אבל כנראה גם זה מצליח ברייטינג, יש סדרה משעממת וכל כך לא מקורית בשם מחסן 13 שמצליחה מאוד עם הרייטינג והכל בגלל שהצופים האמריקאים מטומטמים). ותסלחו לי על המחסור בפסיקים אבל לא היה לי כוח להוסיף...
 
../images/Emo58.gif באופן מפתיע

למרות שהפרקים האחרונים צולמו לפני שהיה ידוע שלא תהיה עונה 3 הפרק האחרון איכשהו סוגר סיפור ולא ממש משאיר אותנו באמצע של מתח כמו למשל - "מי ירה בג'י אר?" (לצעירים שבכם - האבא של כל הקליף האנגרים - אחד הכי חזקים בכל ההיסטוריה של הטלויזיה). זה כביכול נותן קצת שקט, אבל גם תקווה שאולי יום אחד מישהו יוכל להרים כפפה ולעשות סרט או חידוש של הסדרה. אם גלקטיקה חזרה אחרי 20 שנה, במהדורה מחודשת, ותיכף עושים סרט של "חלוצי החלל" - למה לא יוניברס? ובקיצור - היה פרק טוב, יש סגירה למרות שנשאר פתוח, ויש למה לצפות למרות שלא נעצור את הנשימה עד שזה יקרה....
 
נכון אבל.. ../images/Emo58.gif

היו עונות שנגמרו בהרבה יותר מתח, ממש באמצע הקרב או משהו כזה, גם בעולם הסטארגייט, ואם היו עושים כזה סיום עונה היה ממש מבעס. ככה, הלכו לישון. אפשר להניח שיתעוררו, או שלא. לא ממש ידיר שינה מעיני המעריצים, אבל גם ישאיר פתח למשהו נוסף, יום אחד.
 
נכון אבל זה לא תירוץ

זה רק מעיד על הזלזול של אלה שמקבלים את ההחלטות בקהל היעד , מי שיוצר מד"ב צריך להבין מראש שמדובר בתכניות נישה , תכניות מד"ב לא יכולות להגיע לרייטינג של סיינפלד או חברים , מצד שני הצופים שלהן הם הנאמנים ביותר שיש. שלא יתחילו תכניות אם אין להם כוונות למשהו מכובד , לפחות בכל הנוגע לתכנית שמסיימת יקום כל כך משמעותי כמו סטארגייט , הסדרה הנוכחית עשתה המון תיאבון כי היא היתה שונה , היו בה לא מעט נקודות מתות , אבל יש בה המון קווים מקבילים לדעתי לאנטרפרייז שסיימה את יקום סטאר טרק , בריאליזם שלהן ביחס לסדרות הקודמות של אותו יקום , אבל גם בצורת הסיום שלהן היה דמיון , לצערי בנקודה השלילית שהיא השיפוט לפי אותם פרמטרים של סדרות אחרות . מתי שהוא יבינו שם באולפנים כמה נזק הם עושים לעצמם עם חוסר הסבלנות שלהם , יש היום לא מעט סדרות שאני בכלל לא טורח להתחיל לצפות בהן בעונה הראשונה כי למה להתמכר למשהו שבסבירות לא מועטה לא יחזור לעוד עונה, ועכשיו הם עושים את זה שוב עם The event. אז מהיום אני אצפה בסדרות רק אחרי שיש להן מינימום 2 עונות.
 

18zoot

New member
אני חושב שאתה די מגזים

בכל הקשור ליוניברס לפחות, לסדרה היו הרבה בעיות באיכות הכתיבה והיו עוד גורמים שלא היו תלויים ממש בה (כמו יום שידור וההפסקה הגדולה בין העונות) שתרמו לרייטינג המצומצם (ד"א אני חושב שמשהו דומה אפשר להגיד על אנטרפרייז).
 
למעלה