אשכול התמונות הגדול מהלונה פארק!!

jaja14

New member
אשכול התמונות הגדול מהלונה פארק!!

אוקיי אנשים זה הולך להיות ארוך
אז בבקשה תגיבו רק שאני אסיים הכל אז ככה: אתמול ב 10.9 אני ושירז מהפורום נפגשנו בלונה פארק ת"א והתחלנו להנות.. עלינו בהתחלה על הטופ ספין, רכבת הרים ישנה ואז לאנקונדה.. ואז התחלנו לדפוק התנחלות באנקונדה לא זזנו משם.. כל הזמן עלינו ברציפות על האנקונדה והיו שם שני מפעילים, מפעיל ומפעילה, שניהם היו חברים ככל הנראה .. כי כל הזמן התחבקו וכדומה.. בסוף הם שמו לב אליי ואל שירז שאנחנו לא זזים מהאנקונדה.. ודפקו לנו בהתחלה הערה: "אלה הזוג הכי משועמם בפארק הזה, כבר 4 שעות ברציפות לא זזים מהאנקונדה" ואני ושירז חייכנו אליה וזהו... אחרכך שוב פעם הקרציה באה אלינו ועושה לנו: תגידו לא נמאס לכם?! אין עוד מתקנים בלונה פארק?! עניתי לה: אממ יש אבל הם משעממים והיא: שום דבר לא משעמם ואני: האנקונדה זה המתקן הכי שווה פה וגם הטופ ספין... ואז היא הלכה.. ובאמת אין מתקן נורמלי יותר מהאנקונדה אז המשכנו להשאר שם.. ואז פה ושם דפקה לנו הערות ואז דפקה חתיכת הערה: "אתם שני חולי נפש, משועממים, חסרי חיים.. מה אתם עושים פה כל כך הרבה?!" ואני עונה לה: "תגידי יש חוק שמונע מאנשים לעלות הרבה על האנקונדה?!?!" והיא: "לא אבל כמה אתם יכולים?! אני אחריי פעמים כבר מתה" (יופי תמותי) וכל הזמן היא עצבנה אותנו עם ההערות ביניים שלה.. ואז שירז דפקה לה חתיכת מבט שונא בעיניים ואז המפעילה שאלה אותה: את שונאת אותי? ושירז: לא מה פתאום.. ואז היא הלכה ואמרנו: מתעבת!! לא שונאת!! ואחרכך בעוד הפעלה היא והמפעיל סגרו עלינו את החגורות ופתאום נמרחו על הקרון וישבו מולנו כאילו אנחנו האסירים שלהם והם התחילו לחקור אותנו: מאיפה מכירים? כמה זמן? חברים? פגישה ראשונה? וסיפרנו להם שהכרנו בפורום "פארקים ורכבות הרים"
ואז המפעיל הזה ביקש משירז לתת לי נשיקה בלחי בהתחלה היא לא רצתה כי מי הוא שיגיד לה מה לעשות?! מה הוא מתערב?! והוא ממשיך לקרצץ ובסוף היא נתנה לי.. ואז הוא ביקש ממני לתת לה בפה.. לא נתתי... לעזאזל מה אכפת לו מה?! אז הוא אמר לי: תן ניחוש בן כמה אני.. אמרתי לו: בן 18 .. אמר לי: יפה.. ואז המפעילה שאלה אותי בת כמה היא? עניתי לה בקוצר רוח: 20 ? והיא מתעצבנת: איזה 20????? ואז המפעיל אמר לי: היא בת 16 היית מאמין?? אמרתי כן ושאלתי אותה באיזה כתה היא, ענתה לי כתה ש'... סבבה לה..... וכל זה קרה שאני ושירז חגורים בחגורות האלה והם מרוחים לנו על הקרון כמו מסטיק.... ובאחת הפעמים הם עברו על כולם ולא סגרו לנו את החגורות ואמרו: אותכם לא סוגרים היום אז סגרנו לבד......חיחיחי.. ועוד משהו, נכון בסוף ההפעלה החגורות נפתחים אוטומטית? אז תמיד יש כמה חגורות שלא נפתחים, צריך לדחוף את זה קדימה ואז ולמעלה ואז זה נפתח.. פשוט לא כולם יודעים.. ואלה שלא נפתח להם התחילו להכנס ללחץ הסטרי ואחת התחילה לבכות ואז אני קמתי ופתחתי את החגורה למי שלא הצליח לפתוח.. וזה קרה לא מעט פעמים ושירז כינתה אותי: המחלץ הראשי
והנה מצורפת תמונה של המפעילה הזאת (מי שפוגש אותה במקרה נא למסור לה קללה בשמי) והנה עכשיו אני מעלה תמונות מהאנקונדה ועוד..... בבקשה להגיב שאני אסיים הכל:
 
למעלה