ממסר
שמוחזק פתוח ע"י המטען ומזין את השעון דרך רגל ה NO, כאשר החשמל נופל הממסר עובר למתג את רגל הNC שלו, שמחוברת לסוללה. כמובן בתוספת קבל שיספוג את זמן המעבר בין הרגליים.
אפשר בעקרון לממש את זה גם ב solid state עם טרנזיסטורים בלי לבזבז את זרם ההחזקה של הממסר כל הזמן, אבל אני כבר לא זוכר את המעגל בע"פ. יש הסבר פשוט למדי כאן.
צריך גם טעינה לסוללה.....
תודה בכל מקרה, ישבתי על איביי, לא להאמין איזה עושר של מעגלים יש בכמה שקלים בודדים.
קניתי מעגל טעינה אוטומטי , ממנו אני אוציא דרך דיודה מתח לשעון.
 
מה מתח המעגל עצמו?
לפי מה שכתבת מתח הפעלה הוא 5 וולט - האם בתוך המעגל יש הנחתה לרמה נמוכה יותר (בד"כ 3.3 וולט)?
אם לא אז תהיה לך בעיה - הבטריה3.7. דיודה תפיל לך את המתח לאזור ה 3.1. מעגלים של 3.3 אולי עוד יעבדו אבל מעגלים של 5 וולט לא.
אם יש לך את סכימת המעגל של הקיט תעלה לכאן ואולי יהיה רעיון מה הדרך האופטימלית