מסך ריק ביחידת בסיס של טלפון אלחוטי מסוג VTECH

Eldad S

New member
מסך ריק ביחידת בסיס של טלפון אלחוטי מסוג VTECH

בבית הוריי התקנּו יחידת בסיס של טלפון אלחוטי מסוג VTECH בחדר המגורים, ושלוחה בחדר אחר.

כיילתי את המכשיר לצלצולים וכו', והכל עבד מצוין במשך שבועיים. היום, להפתעתי, גיליתי שהמכשיר ביחידת הבסיס כאילו מת (המסך ריק, ולא ניתן להשתמש במכשיר). המכשיר שבשלוחה כן עובד, מצלצל, ואפשר לענות בו באופן תקין לשיחות.

מה יכולה להיות הסיבה לקלקול (ומה אופי הקלקול, לדעתכם)? האם לאחר שבועיים של שימוש במכשיר, הסוללה (שהיא נטענת, אני מניח, והייתה אמורה להיות חדשה) מתה פתאום?

איך הייתם מנסים להשמיש / לתקן מכשיר כזה? בינתיים הוריי עונים לטלפון רק מהשלוחה.
 
זה חדש ? אחריות ?
אני מעריך שזאת בעיית טעינה, או במכשיר, או בבסיס.
אפשר להחליף בין המכשירים ?
 

Eldad S

New member
לא, לא חדש,

ואין אחריות.
זהו, חשבתי שאולי מדובר בבעיית טעינה. העניין הוא שאת הטלפון הזה אני לא מכיר. אז מה היית עושה? מנסה לפתוח אותו ולהוציא את הסוללה, ולהכניס אותה שוב פנימה?

אני מזכיר שעד היום הכל היה תקין, ודיברו בו כל הזמן (זה המכשיר הראשי, במכשיר שבשלוחה כמעט לא דיברו). במכשיר אחר, ישן, שהתקלקל, נהגתי לפתוח את המכשיר, להוציא את הסוללות, להחזיר פנימה שוב, ואז זה שוב היה תקין. אבל במכשיר ההוא גם כשהסוללות לא היו תקינות, ראו משהו על הצג, וזה הבהיר שמשהו לא תקין. כאן, במקרה הנוכחי, הצג שחור. מה שלא מאפשר לדעת מה התקלה.

תודה על תשובתך.
 

Eldad S

New member
אני חושב שאי אפשר להחליף בין המכשירים,

או לפחות לא באופן טריוויאלי. אם אני רוצה להחליף, אני מניח שאצטרך לכייל את המכשיר המשני כך שהוא "ידע" שהוא המכשיר הראשי, ולא המכשיר שבשלוחה. אצטרך לבדוק מה ספרון ההדרכה אומר על העניין.

מצד שני, לא ניסיתי סתם לתקוע את המכשיר שבשלוחה ביחידת הבסיס הראשית. אולי אם אעביר אותו לשם, הוא יתנהג כמו המכשיר הראשי. אנסה את זה מחר, כשאגיע להוריי לבדוק את העניין.
 
למעלה