מנעול קומבינציה יל פתוח ולא רוצה להיסגר, שכחתי את הקוד

trilliane

Well-known member
מנהל
מנעול קומבינציה יל פתוח ולא רוצה להיסגר, שכחתי את הקוד

לפני שנים רבות קניתי מנעול כזה (Yale Combination Padlock - YP1/28/121) עבור תא בחדר כושר. מחר כנראה יהיה לו שוב שימוש, לפיכך חיטטתי במגירה, שלפתי אותו (פתוח), ו... אין לי שום דרך לסגור אותו. הסוגר לא יורד פנימה אלא אם מושכים אותו קצת למעלה לפני כן, למצב שהוא משוחרר לחלוטין, ואז הוא יורד כמילימטר בסה"כ, לא נכנס לנקודת הנעילה וגם לא נכנס לחריץ ב-90 מעלות שאמור לאפשר קביעת קוד (כמובן, כשהחלק הבולט בתחתית בזווית הנכונה).

אין לי מושג מה היה קוד בררת המחדל (כנראה 000, הוא לא עובד כרגע) וגם לא מה היה הקוד שקבעתי אי אז לפני שנים. ניסיתי לשחק קצת עם המספרים, שום דבר לא נראה כאילו הוא מזיז לו (גם לא לפי סרטונים ביוטיוב שהסבירו למשוך או לדחוף ואז לנסות לשחק עם המספרים והם "יסתדרו"... הם לא).

חרשתי על גוגל ועל יוטיוב, כולם מסבירים איך לקבוע קוד במנעול חדש או איך לפרוץ מנעול נעול... לא מצאתי אף הסבר מה לעשות אם המנעול פתוח ואני רוצה לנעול אותו! (ולקבוע קוד חדש). גם באתר הרשמי של החברה לא מצאתי הסבר רלוונטי.


כאמור, כרגע הסוגר לא רוצה להינעל ולא מוכן ממש לרדת בשום צורה. לא לתוך הנעילה, לא ב-90 מעלות, לא בשום דרך אחרת... אני אובדת עצות. האם המנעול גמור או שיש לו תקנה? מודה מראש לכל עצה והמלצה.




 
לפי מה שנתקלתי בעבר, מקווה שמתאים גם פה.
במצב פתוח ומסובב כמו בתמונה, מושכים החוצה, וקובעים את הקוד.
משחררים, ומסובבים לכיוון חור הנעילה. לוחצים לסגירה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לצערי גם משיכה החוצה לא מזיזה לו... ניסיתי את הצעתך, לא עזר.

 
למעלה