מדף עץ גדול

Solomir2

New member
מדף עץ גדול

אני רוצה להתקין מדף מעץ מלא בתור שולחן לעבודה משרדית, אורך 200 ס"מ, עומק 80 ס"מ, עובי של 2 ס"מ אני מתאר לעצמי שמספיק. הלכתי לרוזנפלד והברזל זוית הכי גדול שמצאתי שם זה 50*33 (מצורפת תמונה). אני רוצה לתלות אותו על קיר בלוקים וצריך שהוא יהיה חזק מספק כדי שאם נשענים עליו בטעות לא יקרה נזק. שניים כאלה יספיקו בשביל זה או שצריך יותר?
ומבחינת איך שאני מחבר אותם לקיר, אני מחפש פתרון שייתן לי את האפשרות לפרק את המדף מהקיר ולהתקין אותו מחדש מספר פעמים בשנה בלי לשחוק את החורים בקיר, הדבר הזה,
[URL]http://www.mytad.co.il/productscatlog/dibels/29--1/478-brass-anchor.html[/URL]
מיתד פליז, נראה כאילו הוא בנוי בשביל זה, אבל הוא גם נראה קצר מדי בשביל החור העליון, אני בכיוון הנכון או שיש פתרון מתאים יותר?

 

רוני1955

Active member
אתה אמיתי?

זה יתלש לך מהקיר מהר מאד. לא ככה עובדים. השולחן גדול מדי לשניים כאלה, והזרוע על הקיר קצרה מדי. המומנט עקירה שיופעל על ברגי העוגן הוא גדול ויעקור אותם. האפשרות הכי טובה היא לעשות בורג עד הצד השני של הקיר עם שייבה גדולה משם ואום.
 

milch

New member
זה לא פיתרון!

הרכב לייסט על הקיר עם ברגים רגילים. על הלייסט הנח את הלוח ואבטח אותו עם ברגים שעוברים דרך הלייסט כלפי מעלה.
התקן זוג רגליים עגולות (קונים בחנויות שמוכרות פירזול לנגרים) בחזית השולחן במרחק 50-60 ס"מ מכל קצה או שתי רגליים בקצוות ורגל אמצעית נוספת בעומק 25 ס"מ מן החזית.
 

חן 1111

Active member
רעיון לא מוצלח. עדיף עם רגליים,

וכמו שכתבו, לפחות שלוש רגליים.
אם אתה מתעקש עם זוויות מתכת, אז צריך הרבה יותר משתיים. החיבור הכי טוב, כמו שכתבו, זה ברגים עוברים בקיר עם אומים מהצד השני ואז מספיק שלוש זוויות. אם אתה מתעקש על דיבלים, ובהנחה שהקיר חזק ואיכותי, אז חמש זוויות, אפילו שש, עם דיבלים ג'מבו. יש ג'מבו עם אום במקום בורג, ואז אפשר לפרק ולהרכיב אותם לפי הצורך כמו שאתה רוצה.
 
למעלה