אל תצחקו... . טוב, תצחקו קצת

אל תצחקו... . טוב, תצחקו קצת

אבל אני עו"ד ולא בנאית.

בשבועיים האחרונים דירתי הותקפה באחת מהמכות שלא כתובות בתורה: ברחשים בדמות נמלים מעופפות חפרו מנהרות בקיר החיצוני של הדירה, וכמעשה הלמינגים מתאבדות על השיש באמבטיה - עשרות רבות מדי יום. זיהיתי חלק מהחורים - בתפר העליון שבין הקרמיקה לקיר - וסתמתי עם ה"כל יכול" של יעקבי. כמה ימים היה שקט תעשייתי, ואז הן חזרו. בעצת הבחור מהטמבורייה קניתי hybrifix 7 בשפופרת קטנה. וכאן הקטע: איך משתמשים בפיה? היא סגורה. הורדתי את הסוגר של השפופרת עצמה, ולחצתי. החומר יוצא מהשפופרת, אבל אין חור בפיה שדרכה החומר אמור לצאת החוצה. האם פספסתי משהו בפנים ? אני מניחה שכן. למישהם עצות איך בכ"ז להשתמש בזה?
 

gb228

Active member
חותכים

באיזור של הפיה שמתאים לרוחב ה"נקניק" שאת רוצה שיצא מהשפופרת.
אבל לפני כן, או במקביל, הייתי מנסה להבין מה מקור הנמלים ולהדביר בהתאם.
 
הדברה

הן באות מבחוץ. אני בקומה רביעית - העליונה. הקיר הוא מבלוקים כאשר המעטפת החיצונית היא מבטון. הבניה גרועה (עמידר - שנות השישים). ויש סדקים לאורך כל הקירות החיצוניים, וחורים גדולים בבטון, שאפשר לראות גם מהרחוב. אנסה לדבר עם מדבירים, אבל בעיקרון מדובר בשטח המשותף של הבניין. מצד שלישי, הוועד לא מתפקד, ובעבר תקלות מעין אלו (חדירת מי גשם בחורף וכד') תוקנו על ידי, יחד עם הדיירים מתחתיי. כלומר, אנחנו שילמנו באופן פרטי.
 

shlang

New member
אם מדובר בנמלים מעופפות, מדובר בתקופת החיזור של

הנמלים ונמשכת תקופה קצרה מאד, תוך פחות משבוע זה יסתיים
 

shlang

New member
אין נמלים זכרים בכל ימות השנה, לקראת עונת

החיזור, הנמלים (הנקבות) דואגות שיהיו זכרים שיפרו את המלכה
 
אבל מה זה הנמלים המעופפות?

הנמלים פתאום מצמיחות כנפיים? פעם ראשונה שאני רואה כאלו.
 

חן 1111

Active member
אלה הזכרים. אצל נמלים רק לזכרים יש כנפיים.

למרבה המזל, הזכרים בוקעים מהביצים רק פעם אחת בתחילת האביב, מפרים את המלכה ומתים, ואחר כך כל השנה בוקעות רק נקבות, ולהן אין כנפיים.
 

phpclub

New member
מאיפה הם באים???

יש לי את הסיפור הזה באמבטיה כבר זמן מה, לא הצלחתי להבין מאיפה הם באים, אפילו סגרתי את החלון והם המשיכו להופיע מה שהעלה את חשדי שהם באים מהביוב. שפכתי יום יום במשך שבועיים אקונומיקה וסגרתי את הפתח, הכמויות ירדו אבל הם עדייו מופיעים! זה התחיל לפני חודשיים, הפסיק לאיזה שבוע לא מזמן והתחיל עוד פעם.

השלב הבא שלי זה סודה קאוסטיק, אני צודק שמשם הם מגיעים?
 

חן 1111

Active member
בדרך כלל נמלים לא באות מהביוב.

נמלים עם כנפיים באות בתעופה. נמלים בכלל בדרך כלל נכנסות דרך חריצים בקירות, בין הקיר לארון, אפילו דרך צנרת החשמל והשקעים.
הנמלים פעילות בימים האחרונים בגלל החום. אבל אם זה כבר חודשיים, אולי זה לא נמלים.
 
אצלי זה מהקיר, גם כן בחדר אמבטיה

הם מוצאים סדקים בקיר החיצוני, או תכלס חופרים מנהרות (ולמה לא? נראה שכולם עושים את זה בימינו). מספיק חור זערורי בקוטר של 1-2 מ"מ. ראיתי במו עיניי איך הם יוצאים מכאלו.
&nbsp
ביומיים האחרונים מספרם פחת. נראה לי שמצאתי את רוב החורים וסתמתי אותם עם החומר של יעקבי. נקווה שזה יספיק - עד האביב הבא.
 
למעלה