החלפת דלתות ארונות מטבח

MUSHMUSH333

New member
החלפת דלתות ארונות מטבח

שלום.

יש לי שאלה לגבי פרויקט שאני חושב להחליף את דלתות ארונות המטבח.

יש לי מטבח גדול וישן עם דלתות שצבועות בצבע, וצירים של פעם.
אני מעוניין לשדרג אותו ולהחליף רק את הדלתות והצירים (הגוף של המטבח בסדר).

1. מישהו מכיר מקום שעושה חיתוך לפי מידה? באזור המרכז, שרון ודרום (עד אשדוד).
2. האם עץ סנדוויץ עם ציפוי פורמייקה מתאים? לא מקבל בטן עם הזמן?
3. האם את הקדם לציר בדלת, המקום שממנו מזמינים את הדלת עושה או שצריך לעשות לבד? אם כן, עם איזה מקדח עושים את זה?
4. שווה להכנס לפורייקט הזה? נניח אם אביא מישהו שיחליף כמה באחוזים אחסוך?
5. מאיפה ניתן לקנות פרזול צירים לדלתות?

מודה לכולם על העזרה
 

milch

New member
החלפת דלתות בארונות מטבח

1. מעט מאד נגריות מייצרות דלתות בעצמן. לכן, עדיף להזמין דלתות לפי מידות נדרשות מחברות המתמחות בזה. המצע תמיד יהיה MDF כיוון שזה החומר שנחשב כיום היציב ביותר למטרה הזאת.
2. סנדביץ' באיכויות שניתן להשיג בארץ כיום, אינו מתאים להכנת חזיתות לארונות מטבח, מה גם שכאשר פורמייקות בעובי שונה מודבקות במכבש עם דבקר חם זהו מתכון בטוח להתעוותות.
3. ביצוע הקדח תלוי במקור ממנו תזמין את החזיתות. את הקדח מבצעים על מקדחת עמוד עם "מקדח צירים" 35 מ"מ (FORSTNER BIT).
4. השאלה היא לארק ענין של חיסכון (בהחלט יש ככל שתעשה יותר בעצמך) אלא חדוות העשיה בעצמך...כאשר מתמחרים מטבח (כבעל מיקצוע), החזיתות הן המשמעותיות ביותר מבחינת העלויות. כמובן שיש גם את סוגי וכמויות הפירזולים השונים כגון מגירות ועוד.
5. צירים ניתן לקנות בכל חנות שמוכרת פירזול לנגרים. סוגי הצירים שתזדקק הם מסוג "ישר" וכפוף". במידה ויש דלת פינתית בעלת שתי כנפיים מחוברות יחד, אז יהיו עוד שני סוגי צירים. עבור דלת בזוית מסוימת יהיה צורך בצירים מסוג נוסף.
אני ממליץ על צירים עם תושבת משוכללת של SALICE. המיכלול ניתן לכיוונון ב-3 צירים ע"י ברגים יעודיים ללא צורך בשיחרור-כיוונון-והידוק חזרה.

א. הזמנת דלתות: כנס לאתר של חברת "אורצ'ארד-ORCHARD", ראה את האפשרויות והמגוון הכמעט אינסופי, ברר באולם התצוגה שלהם היכן אתה יכול להזמין כאדם פרטי.
ב. אתה מציין שהארונות/דלתות מאד ישנות עם "צירים של פעם". ללא תמונה מצורפת קשה לדעת את כוונתך ויכול להיות שמיבנה הארון הוא כזה שיהיה צורך בהתאמות כדי לאפשר את הציריפם של "היום".
 

YHS

New member
בהמשך למענה הקודם

יש די הרבה נגרים שיחתכו לפי מידות, יעשו קנטים ויקדחו צירים. באזור התעשייה של רעננה, צפונית לרננים יש כמה באזור התעשייה בכפר סבא, צפונית לקניון ג'י וגם בהוד השרון.
 
למעלה