החלפת מסילה למדף נשלף בשולחן מחשב פרק ב ואחרון ?

sadlol

New member
החלפת מסילה למדף נשלף בשולחן מחשב פרק ב ואחרון ?

כזכור בפרק הקודם חיפשתי עצה היכן להשיג מסילה מסוג מאוד ספציפי שכמובן לא מצאתי השולחן נהדר עץ מלא קטן מסיבי והכי חשוב נכנס בדיוק של שען חרש לרווח בין המזנון לקיר.
נוסע על גלגלים בקיצור שולחן נהדר רק המסילות התעוותו במרוצת הזמן .

עלה בידי להשיג מסילות משולחן מחשב אחר שאינו ראוי להקרא שולחן .
רק אלה וקוץ בה הן רחבות מהמסילות הישנות שלי.

מדובר על מסילות לבנות עם גלגל בחלק הקידמי שמורכב על השולחן ( תחת השולחן ליתר דיוק ) וגלגל אחורי בקצה המסילה שמחוברת למדף.

ערכתי מדידות בזאת השיטה מדדתי מגלגל לגלגל וקיבלתי את התוצאה 70.4 ואילו המפתח של השולחן עומד על 70.0 אם ניקח בחשבון שגם המסילות שמורכבות על השולחן גוזלות כמילמטר כל אחת הרי שאני בעודף מדף של 6 מ"מ לכיוון אפילו 7 מ"מ למען תנועה חלקה של המדף.

נשאלת השאלה ( סליחה הידע שלי בנגרות מוגבל לדפיקת מסמרים ) האם אני יכול ללכת לנגר ומבחינה טכנית הוא יכול במסור המשוכלל שלו להוריד 7 מ"מ זה בר ביצוע ?

תמונות בהמשך על מנת להבהיר את כוונת המשורר
 

sadlol

New member
תמונות

את המפתח היה קשה לי לצלם ולחזיק סרט מדידה בו זמנית אבל אני חושב שהתמונות מדברות בעד עצמן





 

רוני1955

Active member
מדידות

מדוד שוב. הפעם מדוד את המרווח לא בין גלגל לגלגל, אלא בין משטח למשטח. המרווח צריך להיות 25 -26 מ"מ יותר מרוחב המדף הנשלף.
לגבי השאלה שלך, כל נגר יכול להוריד את זה. אם אתה מהאזור שלי, יוקנעם/עפולה/טבעון, אני אוכל לעשות לך את זה, כמובן ללא תשלום.
 

frankthe

New member
שבת שלום

אם אינני טועה הזהרתי אותך לגבי המידות של המסילות בשרשור הקודם.
עכשיו אני אספר לך שיש לך מארז של ezcool (כנראה, אבל לא נראה לי שיש מארזים אחרים שנראים זהים לו), אני ניקיתי מארז מהסוג שיש לך לפני הרבה שנים ואני מקווה שאצלך העסק יותר נקי, אתה מוזמן לצפות בתמונות הקשות:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=91&messageid=151993586
 

sadlol

New member
אני לא יודע כיצד לצפות בתמונות

והצלחתי לקרוא חצי סיפור על ספק הכוח ונשארתי במתח. בסופו של דבר לקחתי את המדף לנגר ברמלה ( עיר מגורי, תודה למי שהציע לי חיתוך בחינם אצלו קצת רחוק לי יקנעם ). סיפרתי לו את הסיפור ביקשתי ממנו להוריד 7 מײמ הוא גירד קצת בפדחת שאל לגודל המפתח מתחת לשולחן אמרתי לו את הגודל שעמד על 70 סנטימטר, מדד את המדף אמר שהצדק איתי כייל את המסור שלו ובהנף מסור חתך את ה 7 מײמ המיותרים. בדרך החוצה נתתי לפקידה 10 שקלים על השרות. באתי הבייתה הרכבתי את המסילות שלא עלו לי. פרוק משולחן ישן וזה עובד כמו חלום. תודה לכל מי שעזר ולכל מי שהביע נכונות לעזור. בקרוב שאלה נוספת
 
למעלה