החלפת רצועה
מורידים את המכסה של הארגז, ומפרקים את התריס מהמוט שלו. זה מונע את הצורך להתגבר על המשקל. מוציאים את הרצועה הקרועה, ומודדים לפיה את האורך הדרוש לרצועה החדשה. אם אין נסיון בעבודה הזו, כדאי לצייר את הצורה בה הרצועה עוברת במנגנון ובחריצים. מחברים את הרצועה על הגלגל הגדול למעלה, ומשחילים את הצד השני לכיוון הגלגל הקפיצי. את הקצה הזה צריך להכין מראש. הכוונה, אם הרצועה תפוסה על ידי זיז בגלגל הקפיצי, לעשות מראש חריץ בסרט, ואם יש בורג, להבריג אותו לרצועה ולודא שהוא חופשי, אחרת, בזמן הסגירה שלו, הוא יפתל את הרצועה. עכשיו מגיע הקטע הקשה והמסוכן. צריך לסובב את הגלגל הקפיצי עם הידיים עד הסוף, ולהלביש עליו את הרצועה (שהכנו קודם). לשחרר את הרצועה לאט, והקפיץ יאסוף אותה על הגלגל. עכשיו, צריך להעביר את הרצועה לגלגל הגדול של התריס, כאילו סוגרים אותו. על הקפיץ חייב להשאר ליפוף או שניים. כעת, לחבר חזרה את התריס שפרקנו קודם, לאותם חורים שהברגים היו מחוברים בהם.
בדקי שהתריס עולה ויורד טוב, וסגרי חזרה את הארגז.
בהצלחה