שירשור מתכונים לחג הוולנטיין|לב

pirge

New member
../images/Emo45.gif אבל זה בצק דמוי חלה וחייבים לא

לאפות שיהיה מוכן לפני הציפויים.
 

עלמהתי

New member
אז איזה בצק יותר טעים\טוב??

עם מרגרינה או בלי? מצד אחד במתכון של פירגה (שאני רק מוסיפה למועדפים שלי את המתכונים שלה) אין בכלל שמן\מרגירנה זה בכל זאת ייצא בצק טוב? השכילו אותי נא
 

pirge

New member
עלמתי, הבצק של האשל יוצא מעולה,יש

לו מרקם של חלה. אחרי שתאפי אותו (לפני הרוטב והמלית,כבר תרגישי את הבצק ומירקמו) אצלינו זה הפך למעדן קבע בביתנו. ואורחים שבאים ללא התראה מוקדמת תמיד מתמוגגים ולוקחים את המתכון. ועוד משהו....מי שלא אוהב את מירקם החלה ישטח יותר דק בתבנית יותר גדולה, וא יצא מירקם קריספי יותר. תהנו.
 

pirge

New member
אישי-בלינצ'טוסט ממולא פטריות../images/Emo23.gif

בלינצ'טוסט אישי-ממולא בפטריות ואפוי בטוסטר מקור:פירגה ניתן למלא בטונה , "פירה" ובצל ועוד....... בצק: 2ביצים טרופות 2 כוסות חלב (אפשר להמיר כוס אחת במים) 3 כפות שמן קנולה קמח רגיל כמה שנכנס...שיהיה מרקם של שמנת דלילה. להתחיל עם 2\1 1 כוסות קמח רגיל. מערבלים במוט חשמלי לבלילה בלי גושים.(אפשר במג'ימיקס) משמנים מחבת בינונית ומחממים היטב, על להבה גדולה. בדרך כלל, משמנים את המחבת רק בבלינצ'ס הראשון. מורידים מעט את הלהבה ויוצקים כמצקת מהבלילה. מטים את המחבת מצד לצד-כדי שהבלילה תכסה את כל המחבת--- ומשאירים כדקה עד שמזהיב ומקבל ניקודים חומים. הופכים לצד השני ומזהיבים גם אותו.להשתדל שהעלה יהיה דק. מוציאים לצלחת ועורמים ערימה של כל הבליצ'סים. מכינים מלית: מטגנים 2 בצלים ומזהיבים--- מוסיפים 2\1 קילו פטריות חתוכות מטגנים ביחד ומוסיפים מעט מלח ופלפל שחור סוגרים להבה ומוסיפים 2\1 כוס קוביות גבינה מלוחה עדינה ממלאים את הבלינצ'ס וסוגרים לחצי בצורת סהרון גדול. מצפים בגבינה צהובה מגוררת ומקשטים בפפריקה ותבלון פטרוזיליה יבשה ממש לפני הארוחה מכניסים לטוסטר אובן ואופים עד שהגבינה מבעבעת. מגישים מיד. תהנו
 

pirge

New member
אישי כושי שוקולדי../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

כושים שוקולדיים אישי - חלום שוקולדיו pirge / אוכל חלבי [מצורף קובץ jpg] ו 22:47 | 23/01/07 • כושים שוקולדייםאישי|המלצהו pirge / אוכל חלבי [מצורף קובץ jpg] ו 15:49 | 23/12/06 מתכון לכושים שוקולדיים במיוחד--אישיים - בחוש - אין צורך במיקסר. כ-10- 12 קעריות אישיות מפיירקס או קרמיקה לאפיה. הכושים נוטפים בשוקולד חם ומשכר. נפלא לפינוק זוגי או להנאת כל המשפחה. מאת פירגה. לשים בקערה: כוס אבקת קקאו 2 כוסות קמח תופח 2 כוסות סוכר 2 ביצים כוס שמן לערבב ולהוסיף: 2 כוסות מים רותחים מערבבים בכף הכל לבלילה דלילה - לא להוסיף קמח. אפשר לתבל בכף רום\\\\\\\\קוניאק\\\\\\\\ליקר יוצא בלילה דלילה. ציפוי: מיכל שמנת מתוקה – פרווה 100 גרם שוקולד מריר מחממים שמנת לסף רתיחה ומכבים להבה. מכניסים קוביות שוקולד מערבבים ומחכים דקה. לשמן צלוחיות פיירקס קטנות לאפיה- ולצקת מהבלילה 4\\\\\\\\3 כמות בגובה לכל צלוחית. לשים בכל צלוחית למעלה קובית שוקולד מריר. אפשר 2 קוביות . ולהכניס לאפיה בחום 175 כ-20 דקות או 30 .....עד שמוכן. לבדוק בעזרת מגע אצבע, או קיסם. מיד כשהעוגות חמות--- לצקת את הקרם החם. לכסות בקרם את העוגות. לצקת מהקרם ממש בנדיבות. שהקרם יצוף למעלה. &n bsp; ראו תמונה. לטרוף מיד חם , לוהט ומטריףףףף------- או להכניס למקרר ולחמם במיקרו לפני ההגשה. חימום של כ-10 שניות למנה. השוקולד יימס והקרם יעטוף את העוגיות. אפשר להגיש עם קצפת או גלידה בדבדבנים. אפשר להכין כמובן גם כעוגה בתבנית עגולה ---24 או 26 משומנת או כמאפינס רגילים בתבנית סיליקון. בבקשה. תהנו מאד.
 

pirge

New member
כדורי שוקולד משמנת מתוקה ../images/Emo23.gif

כדורי שוקולד משמנת – חדש חדש ס"ה 28 כדורים ג ד ו ל י ם בגודל ביצה. אין מרגרינה וכד'...... מקור:פירגה. כדורים שוקולדיים מעולים – משובחים מאד. אוכלים בביסים קטנים ומתענגים מכל ביס. להמיס במיקרו 200 גרם שוקולד. מיכל שמנת מתוקה כף גדושה קקאו 4\3 כוס סוכר רום וניל מעט ליקר שוקולד – לא חובה להביא לסף רתיחה. לבחוש כל הזמן שהסוכר יימס והחומרים יתאחדו. לצקת את השמנת לשוקולד ולבחוש לקרם נוזלי. לשבור 450 גרם בסקויטים "פתי בר" להשאיר עד כמה שאפשר חתיכות גדולות מהבסקויטים. ללוש כמו שלשים בצק-לשמור שהבסקויטים לא יתפוררו-טעים להרגיש את החתיכות בכדורים. ליצור כדורים ולגלגל בקוקוס:סוכריות צבעוניות קטנות:שוקולד גרוס: אפשר ליצור את הכדורים בידיים לחות מעט. לשים בספלוני ניר ולשמור ב מ ק ר ר . אין צורך לשמור בפריזר. תהנו.
 

sher019

New member
טיפ קטן,כדורים פחותי קלוריות טעימים

במקום הבסקויטים המכילים הרבה הסוכר, אפשר לקצוץ פריכיות אורז.(קיצוץ בפולסים במעבד המזון). ולהוסיף את שאר המרכיבים ולהקפיא בפריזר לשעתיים. הכנתי כך ויצא טעים מאוד.
 

pirge

New member
ריבת אגסים ../images/Emo23.gif

ריבת אגסים מקור:פירגה קילו אגסים קלופים מנוקים מליבה חותכים כל אגס ל-4 שמים בסיר מוסיפים קילו סוכר מוסיפים כף מיץ לימון מתחילים בבחישה עד שהסוכר מתחיל להפריש נוזלים ומתמזג עם האגסים מבשלים על להבה מאד מאד נמוכה ----3 עד 4 שעות תוך כדי הבישול מצטבר קצף שיש להסירו. אם בסוף הבישול נשארים נוזלים יש 2 אפשרויות 1. להוציא את הפרי לקערה ולסנן את הנוזלים ואז להחזיר את הפירות לסיר ולתת כמה בחישות. 2. יש אפשרות להגדיל את הלהבה למקסימום ולבחוש כל הזמן עד לאידוי הנוזלים. ריבה נהדרת וטעימה מאד. תהנו.
 

pirge

New member
עלמתי, אפשרי וזה שאלה

של טעם. אישית מעדיפה אגסים. תפוחים קשים מסוג חרמון יכולים להתאים. כדאי לקלף את התפוחים. אותה הכנה. בבקשה.
 

pirge

New member
עוגת מוס תותים ורודה../images/Emo23.gif../images/Emo91.gif

עוגת מוס תותים ורודה חגיגית - pirge ו מאת:פירגה חומרים לעוגה: קילו תותים 2\1 קילו מהתותים המושרים ישמש למלית בתוך העוגה. 2\1 קילו תותים נוסף , ישמש למוס התותים לציפוי מעל לעוגה העוגה: 5 ביצים מופרדות כוס קמח תופח שקית תמצית וניל 4\1 כוס שמן 4\3 כוס סוכר שקית אינסטנט פודינג וניל מיכל שמנת מתוקה כף ליקר תפוזים הכנה: 5 ביצים כוס קמח תופח שקית תמצית וניל רבע כוס שמן 4\3 כוס סוכר להקציף חלבונים עם סוכר לקצף קשה ולהוסיף את החלמונים. לערבב שמן עם סוכר וניל ולהוסיף. בסוף להוסיף את הקמח. לאפות חצי שעה בחום 175 מעלות. 8 תותים שלמים ויפים להשאיר לקישוט. להשרות קילו תותים יפים ואדומים חתוכים לפרוסות עם 10 כפות סוכר וחצי כוס יין מתוק + כף ליקר תפוזים אחרי כשעה התותים מפרישים המון רוטב אדום. לחתוך את העוגה שהתקררה ל-2. את החצי התחתון של העוגה להרטיב בחצי מכמות הרוטב ולסדר מחצית מכמות התותים. הכנת מוס התותים: להקציף שמנת מתוקה עם חבילה אינסטנט פודינג וניל ואחר כך לשדך את 2\1 קילו התותים הנותר. במידה והמוס סמיך,להוסיף כמה כפות חלב . להניח את החלק השני של העוגה מעל לתותים, וליצוק עליו את יתרת הרוטב מהתותים. לכסות במוס התותים את כל העוגה. לקשט ב-8 התותים השלמים, כיד הדמיון. תהנו.
 

pirge

New member
../images/Emo23.gif עוגת גבינה לימונית בתותים- קרה

עוגת גבינה לימונית קרה 07:36 | 07/10/04 עוגת פתי בר שמנת קרה שלי pirge / מתכונים ו בסיס: חבילת פתי בר גדולה בטעם שוקולד\\וניל או חבילת בישקוטים מורטבים ביין\חלב\נס קפה....... או להכין בצק מ : 100 גרם חמאה מעורבבת עם 2\1 1 כוס פירורי בסקויטים לערבב ולהדק על ניר אפיה בתבנית פיירקס מילוי: 500 גרם גבינה לבנה שמנה 1 שמנת חמוצה של פעם 4\3 כוס סוכר 2 שמנת מתוקה 38 אחוז 1 חבילה אינסטנט פודינג וניל גרודת לימון ציפוי: תותים וקצפת הכנת העוגה: להקציף את השמנות המתוקות עם הסוכר. לערבב את יתר החומרים בקערה אחרת. לאחד את 2 התערובות בתנועות קיפול. לצקת על השכבה שבתבנית. למלא חצאי תותים שהושרו ולצפות בקצפת לשמור בקירור כמה שעות לפני ההגשה. תהנו
 

kittiecat86

New member
Pirge את מדהימה!! וואי כמה מתכונים

קשה לבחור במה לפנק את החבר בוולנטיין... ויש רק עוד יומיים!!!! תודה על המתכונים :)
 

chli

New member
פירגוש איזה יופי של מתכונים../images/Emo3.gif

אגב העוגות שוקולד הנימוחות הכנתי כמו מאפין יצא כמובן מעולה....בהידמנות אשלח והראה לך.....תודה יקרה
 

pirge

New member
שלי, אשמח מאד. ואני מוסיפה מעל

למאפינס הכושי קוביות שוקולד לפני האפיה. בבקשה חמודה
 
למעלה