שירשור מתכונים לחג הוולנטיין|לב

kittiecat86

New member
../images/Emo23.gifשירשור מתכונים לחג הוולנטיין|לב

יש לכן מתכונים מעניינים וטעימימימימים להציע? :) נו, בטח שיש... אני מחכהההה
 

נירהמ1

New member
מקפיצה שתראו../images/Emo86.gif../images/Emo87.gif

את הבקשה. הייתי שמחה לחפש מתכונים בעצמי, אבל הולכת לעבודה עכשיו ואחזור רק בלילה מאוחר.
 

pirge

New member
בלינצ'ס אישי בקרם וניל ותות../images/Emo23.gif

אפשר גם מילויים מלוחים ולקשט בהתאם..... בבקשה.
 

pirge

New member
בלינצ'ס אישי בקרם וניל ותות -../images/Emo6.gif|כן

ניתן למלא במילויים מלוחים בבקשה
 

pirge

New member
חנהלי, כשמכניסים את עלה הבלינצ'ס

לתוך כלי אישי קטן הוא מקבל באופן טבעי את הקימטוטים האלה ולא נשאר אלא למלא במה שרוצים וכיד הדמיון. סתם אילתור קטן וחמוד
תהני בכיף.
 

Rebeccan

New member
../images/Emo23.gif אפשר לאפות בתבניות ../images/Emo23.gif

הנה למשל מאפינס אפשר להכין מתוק או אפילו מלוח אני מניחה בתבנית עטרות נייר רגילות, עגולות - ויוצא לב
 

Rebeccan

New member
היי Hun

זה מאפינס בריאות הבאתי את המתכון לפני המון זמן (אני לא ליד המחשב בבית - אבל כדאי לחפש בפורום
)
 

pirge

New member
פרוסה תותי פרוטי../images/Emo23.gif

עוגת "טוטי פרוטי פונטש רום-קרה מקור:פירגה חבילה בסקויטים כ- 2\1 קילו ----(איזה סוג שרוצים) לשבור לחצאים. (לא לפורר) 4\1 כוס שרי ברנדי\יין מתוק קרם: 200 גרם מרגרינה "בלו-בנד" - רכה (בטמפרטורת החדר) 200 גרם שוקולד מריר כף גדושה שוקולית (אבקה) 3 כפות מים רותחים 2\1 כוס סוכר 2 כפיות נס קפה כפית תמצית וניל ---וכפית רום . תוספות : 50 גרם קליפות הדרים קצוצים גס מסוכרים.לשלב גם צימוקים. 50 גרם אגוזים קלויים קצוצים גס . או קליפות הדרים מסוכרות. 6 יחידות מרשמלו צבעוני (ורוד-לבן) ---חתוכים לפרוסות. 50 גרם דובדבנים מסוכרים שלמים. לבשל את חומרי הקרם פרט למרגרינה תוך כדי בחישה. כשהכל נמס לסגור את האש ולהוסיף את המרגרינה בחתיכות קטנות. לבחוש עד לקבלת קרם חלק. לשמור כ-4 כפות קרם בצד, לציפוי העוגה. ליתר להוסיף את התוספות ולערבב. להוסיף גם את העוגיות. לא בבת אחת--- לערבב ביחד. צריכה להיות עיסה דביקה-לא נוזלית ולא קשה. לצקת הכל ל-2 תבניות ארוכות (אינגליש קייק) כדאי להניח ניר אפיה בתחתית התבניות. לצקת מעל את הקרם ששמרנו בצד ולקשט בקוקוס\ אגוזים גרוסים \ סוכריות צבעוניות.סוכריות "קליק"-- או כיד דמיונכם. לשמור בפריזר. להכין לפחות יום לפני ההגשה. פורסים לפרוסות דקות ומגישים ליד תה\קפה. תהנו
 

ninga 3

New member
בוקר טוב ויום אהבה שמח לכולם, ../images/Emo23.gif|

פירגה מקסימה ופורום יקר, מזמן לא נכנסתי בגלל סיבות אישיות ועימכם הסליחה, אך חייבת אני לומר מילה בשיבחה של עוגת התותיפרוטי של פירגה - אתם חייבים לנסות היא מדהימה, מבחינת הטעם אין מילים, כל מילה מיותרת, ואין גם כמעט עבודה, היא ללא אפיה, אני לקחתי רינג מעוטר, עטפתי בניילון נצמד מעל העיסה, סגרתי בניילון נצמד שוב והידקתי היטב בעזרת כלי כלשהו על מנת שהעוגה תקבל את העיטורים של התבנית-רינג, בהקפאה וכל האורחים נשארו בפה פעור....ו7זה קרה פעמיים ועם אנשים שונים, פירגה תבורכנה ידייך, לא אקפח כי יש כאן הרבה אנשים יקרים עם ידע וניסיון רב, פשוט כיף להיות בחברתכם ולקבל מתכונים, מקווה שבהזדמנות תהיה לי מצלמה וארף אף אני תמונות להתפאר, אוהבת מאוד את המטבח, יום טוב וחג אהבה שמח.
 

pirge

New member
אישי- מאפינספיצה-../images/Emo3.gifמהיר וטעים../images/Emo23.gif

מאפינס פיצה אישי - מהיר ללא שמרים (בצק חלה) מאת:פירגה 8 מאפינספיצה -- אישיים האפיה בתבנית מאפינס סיליקון בצק: כוס קמח תופח (לא כוס גדושה) מיכל אשל או יוגורט או שמנת חמוצה מעט מלח לערבב. הבצק מאד דבקי. לשים כמות של כף (לא גדושה) בתחתית המאפינס ולאפות כ-15 או 20 דקות עד שזהוב ונוטה לחום (הבצק אפוי) מלית: לטגן במחבת: בצל קצוץ ולהזהיב ב-4-5 כפות שמן זית. להוסיף: 2\1 כוס תירס 2\1 קופסה טונה קטנה בלי השמן - אפשר יותר. 2\1 מארז פטריות חתוכות לפרוסות כף רסק עגבניות כף קטשופ מלח,פלפל שחור,עשבי תיבול מעט מים. לבחוש דקה או שתיים ולהוריד מהאש. לשטח מעל לבצק האפוי כף גדושה מלית לפזר מעל למלית בנדיבות גבינה צהובה מגוררת לקשט בזית שחור מגולען-- או פטריה (מהפטריות שטוגנו במחבת) לאפות שוב בחום 175 מעלות כ-20 דקות נוספות— או עד שהגבינה מבעבעת ומתחילה לקבל צבע נוטה לחום. תהנו.
 

ניקי ב

New member
פירגה אני גם מכינה את זה

אין צורך לאפות את הבצק. לשטח , תוספות ולתנור.
 
למעלה