מתכונים לחג השבועות

גלית2006

New member
הנה, מצאנו את בעלת הצלחת

והעוגה! סליחה שהשתמשתי במתכון שלך ובתמונה, אני פשוט מאוד אוהבת אותה (עוגה) ורציתי לשרשר... חיפשתי במתוק, נט את שם מחבר המתכון, אך לא מצאתי... אז, אמא של נועה, המון תודה לך ובאמת...עולם קטן!
 
אין על מה לסלוח. לכבוד הוא לי

ובאמת הלכתי לראות במתוק נט ואכן אין קרדיט, אבל איך יהיה אם לא אני שלחתי לשם את המתכון והתמונה ? הם כנראה לקחו את זה מאחד הפורומים בו אני משתתפת. ולגבי המתכון, נתנה לי אותו חמותי שמוצאה מרוסיה. אגב, משם גם הצלחת
 

גלית2006

New member
../images/Emo51.gif נירוש../images/Emo24.gif

אמא'לה, כמה מתכונים... השרשור הזה פשוט אינסופי! כולם כאן פשוט מ-ק-ס-י-מ-י-ם!!!
 
עוגת שמרים גבינה וצימוקים סוף עונה

עוגת שמרים עם גבינה וצימוקים/סוף עונה מתכונים02/12/05 לבצק שמרים, כל בצק שאתם אוהבים למלית : 500 ג' גבינה לבנה 50 ג' חמאה מומסת 3/4 כוס סוכר 2 כפות קליפת לימון מגורדת 3/4 כוס צימוקים כהים או בהירים 1 ביצה 1 כף תמצית וניל לערבב ביחד.
 

pirge

New member
"קוגל" פירגה. מתוק\מלוח ../images/Emo3.gif

16:20 | 09/03/05 קוגל" גבינות מתוקות ומלוחותו pirge ו 10:18 | 26/12/04 מתכון: פשטידת אטריות וקינמון מתוקהו limim ו "קוגלים" שאני מכינה........ חב` אטריות רחבות - לבשל ולסנן (500 גרם) 2 שמנת חמוצה 3 ביצים 1 גבינה לבנה "טוב טעם" ריבוע גבינה פטה של 200 גרם חצי כוס גבינה מגוררת צהובה שיש בית 2-3 כפות קמח תופח מלח ופלפל ועשבי תיבול לטעם רבע חבילה מרגרינה מומסת כדי לצקת על הקוגל לפני האפיה. מעט פירורי לחם לפיזור על הפשטידה. ערבב את האטריות המסוננות עם יתר החומרים לסדר בתבנית עגולה 26 משומנת. לצקת את המרגרינה המומסת באופן שווה לפזר פירורי לחם ולאפות בחום 175 עד לצבע חום. אותו דבר אני מכינה קוגל מתוק: שמה גבינות כ-400 גרם) כמו לבנה 5% וקוטג' ו"טוב טעם" ושמנת חמוצה וביצים מוסיפה כוס סוכר חום וקינמון לטעם צימוקים ואפשר גם אגוזים\שקדים\צנובר כדאי להוסיף 2 כפות סילאן או דבש או קונפיטורה אדומה לצבע יפה של הקוגל.
 

pirge

New member
קוגל אטריות באננס וקינמון

קוגל אטריות מתוק מעולה מאת: ט.צירקוס מצרכים: 1 שקית אטריות דקות 3/4 קופסת חתיכות אננס משומר + 1/2 כוס מהתרכיז 4 תפוחים חמוצים חופן אגוזי פקאן 3/4 כוס אגוזים 4 ביצים 1/2 1 כוסות סוכר 3/4 כוס שמן 1/2 כפית מחוקה קינמון אופן ההכנה: 1.בשלי את האטריות ע"פ ההוראות שע"ג השקית. 2.קלפי את התפוחים וגרדי אותם בפומפיה או במעבד מזון. 3.רסקי את האננס + המיץ בבלנדר ריסוק עדין כך שיישארו חתיכות. 4.הוסיפי את שאר החומרים וערבבי היטב. 5.רפדי 2 תבניות מוארכות בניר אפיה.לצקת הבלילה. 6. אפיה בחום 175 עד לקרום חום.
 

pirge

New member
קדאיף גבינה בפראלין אגוזי לוז

של אהרוני כמובן עוגת גבינה מנצחת מצרכים למילוי: 1 שמנת מתוקה 2 חלמונים 1 כוס סוכר 3 חבילות גבינת 5 % מעודנת 2 כפות קמח רגיל כמה טיפות של תמצית וניל לבצק: 100 גר' חמאה מומסת 250 גר' אטריות קדאיף* לסירופ: 1 כוס סוכר ¾ כוס מים 1 כף מיץ לימון פראלין: 200 גרם סוכר 3-4 כפות מים אגוזי לוז זהובים וקלויים ההכנה: מקציפים את השמנת מתוקה ומניחים בצד מערבלים את החלמונים ומוסיפים בהדרגה את הסוכר עד קבלת תערובת נוקשה. מוסיפים תוך כדי ערבוב את הגבינות, מוסיפים את תמצית הוניל ואת הקמח וממשיכים לערבל עד קבלת מרקם אחיד. מקפלים בעדינות את הקצפת לתוך תערובת הגבינה יוצקים חמאה מומסת על אטריות הקדאיף. ומשטחים חצי מכמות הבצק בתבנית קוטר 26. מוסיפים את המלית גבינה, מעל משטחים את חצי הכמות שנשארה של אטריות/בצק. מכניסים לתנור בחום של 180 מעלות כ- 35 דק'. בינתיים, מכינים את הסירופ, שמים את המרכיבים בסיר על להבה בינונית,מבשלים עד שהסירופ מסמיך. הכנת הפראלין: מחממים במחבת את הסוכר והמים עד קבלת אחידות זהובה, מכניסים את האגוזים לדקה. שופכים את התערובת על מגש מתכת משומן בשמן חמניות. משטחים ומצננים 25 דק'. מכניסים למערבל וטוחנים קלות לחתיכות קטנות. * אטריות קדאיף ניתן להשיג במקומות הבאים: · באזור ת"א- שוק לוינסקי, קונדיטוריות מזרחיות ביפו. · בירושלים- "עדין" בשוק- אם נכנסים מאגריפס בשוק המקורה, פנייה ראשונה שמאלה ושוב ראשונה שמאלה, חנות רביעית או חמישית משמאל. · בחיפה- ברחוב העצמאות אצל סווידאן או שוקחה - חנויות לממכר קטניות, תבלינים ומיני מעדנים, אצלם ניתן להשיג אטריות קדאיף. ואם צפונה יותר אז בשווקים של נצרת תחתית או בשוק של עכו. אהרוני
 

pirge

New member
עוגת שמנת קינמון ופקאן סיני

עוגת שמנת וקינמון עם פקאן סיני של: בני סיידא . למרות שיש המון וורסיות נוספות לעוגה.והקרדיט נראה לי לא הגיוני. חומרים לעוגה: 2 מכלי שמנת מתוקה 4 ביצים 2 כוסות סוכר 3 כוסות קמח תופח 150 גרם פקאן סיני טחון גס ( פקאן מסוכר ) למילוי ולציפוי: 6 כפות סוכר חום 4 כפות קינמון תבנית קפיצית בקוטר 26 ס"מ משומנת---או 2 תבניות כיכר באורך 30 ס"מ משומנות לעוגה: מחממים תנור לחום בינוני ( 180 צ. ). שמים בקערת המערבל מיכל אחד של שמנת, את הביצים והסוכר ומקציפים 3 דקות. מוסיפים לסירוגין ותוך כדי הקצפה את הקמח ומיכל השמנת הנותר וממשיכים להקציף עוד 5 דקות. מוסיפים את הפקאן הסיני ומערבבים ידנית לתערובת אחידה. לציפוי: מערבבים בנפרד את הסוכר והקינמון. יוצקים מחצית מתערובת העונה לתבנית, זורים מחצית מתערובת הקינמון יוצקים מעל את יתרת הבצק . זורים למעלה- את יתרת תערובת הקינמון. אופים 45 – 50 דקות, עד שקיסם עץ הננעץ במרכז העוגה ייצא יבש. חום 175.
 

חניש7

New member
פפנאש- כופתאות גבינה

1 טוב טעם 1/2 שמנת רגילה 3 כפות סוכר 2 ביצים 4 כפות סולת 1 כף קמח רגיל ציפוי 50 גרם חמאה 1/2 כוס סוכר 100 גרם פרורי לחם 100 גרם אגוזים קצוצים דק לערבב הכל היטב.לקרר שעתיים. ליצור כדורים. לבשל במים רותחים עם 1/2 כפית מלח 15 דקות. להוציא ולסנן היטב לגלגל בתוך חומרי הציפוי להגיש חם
 

pirge

New member
סלט חסות\עלי בייבי חלומי ופקאן

14:08 | 05/05/04 חסה ובייבי וחלומי ומייפל פקאן ועודו pirge / מתכונים ו חסות. עלי בייבי. 2 חבילות גבינה חלומי חתוכה לקוביות ------ומטוגנת במעט שמן. 250 גרם פקאן ------- לטגן בנפרד עד לפריכות. 300 גרם עגבניות שרי חצויות ל-2 זר נענע קצוץ דק 10 יחידות בצל ירוק קצוץ דק רוטב: חצי כוס מייפל חצי כוס שמן שומשום חצי כוס רוטב סויה פלפל שחור מלח שום כתוש שלושת התבלינים האחרונים לפי רגש. את חומרי הרוטב לערבב. להגיש את הסלט כשהחלומי והפקאנים, ח מ י ם .
 

satr

New member
YYY איזה יופי של מתכונים תגידו מתי

נספיק להכין את הכל האושר הזה
התבלבלתי כבר לא יודעת מה להכין קודם כל הכבוד לכל העושות במלאכה ידי זהב יש לכן ורד
 

pirge

New member
ירקות מוחמצים סיניים של baronm10

23:07 | 10/05/06 ירקות מוחמצים סיניים-של ברוןו pirge ו 11:26 | 01/04/06 ירקות מוחמצים סיניםו baronm10 [מצורף קובץ jpg] ו המחמצים שלא יביישו אף שולחן חגיגי בחג הזה, ויוסיפו לו חינניות וצבעוניות וטעם מרעננים. מרינדה: לחמם בסיר 3 כוסות מים 3 כפיות מלח 1/2 כוס סוכר 1 כוס חומץ לחמם עד התמוססות המלח והסוכר . לסדר את הירקות בצנצנת בשילוב שיני שום ,פלפל ירוק חריף ועלי סלרי לצקת את המרינדה החמה על הירקות. אפשר לאכול לאחר כמה שעות ,הטעם האמיתי לאחר יומיים של ספיגת טעם . מקור המתכון שילוב של כמה מתכונים ברשת הביא את המתכון baronm10 הירקות שאני (פירגה) שמה: פרוסות גזר פלחי פלפלים בכל הצבעים פרוסות לימון דקות פרוסות מלפפונים ירוקים כרוב ירוק חתוך רצועות (לא דק) פרחי כרובית (לא גדולים) הרבה שיני שום שלמים -קלופים פלפלונים ירוקים חריפים - לעשות חתך בבטן הפלפל. שמיר במקום סלרי-לכיסוי הירקות. המלצה חמה חמה-יפה מאד בהגשה-בשלל צבעים.
 

baronm10

New member
אני המום , מה זה כל המתכונים שיש../images/Emo3.gif

צריך הרבה חגים בשביל לישם כזה אוצר .חבל שלא ניתן היה לחלק את שלל המתכונים לפי נושאים,כל הכבוד לכם
 
למעלה