מתכונים לחג השבועות

ניקי ב

New member
עוגת גבינה ושוקולד לבן

עוגת גבינה ושוקולד לבן - על השולחן לתחתית (תבנית 24): 200 גרם פירורי עוגיות שוקולד צ'יפס 70 גרם חמאה מומסת לגנאש שוקולד לבן: 125 מ"ל שמנת מתוקה 300 גרם שוקולד לבן, שבור לקוביות למלית גבינה: 500 גרם גבינה לבנה 9% 250 גרם גבינת מסקרפונה כפית תמצית וניל אמיתית 100 גרם סוכר 6 ביצים לציפוי: 250 גרם שוקולד לבן, קצוץ 125 מ"ל שמנת מתוקה אופן ההכנה: מכינים את התחתית: מערבבים את פירורי העוגיות עם החמאה המומסת ומהדקים לתחתית תבנית מרופדת בנייר אפיה. מקפיאים עד השימוש. מכינים גנאש שוקולד לבן: מחממים את השמנת בסיר מעל להבה בינונית. מביאים לסף רתיחה, מכבים את האש ושופכים את השמנת לקערה עם השוקולד הלבן. מניחים ל5- דקות. מערבבים עד שהשוקולד נמס. מכינים את מלית הגבינה: בעזרת מטרפה ידנית (או במיקסר, במהירות נמוכה) מערבבים גבינות, הוניל, סוכר וביצים. מוסיפים את הגנאש (בעודו חם) ומערבבים למסה חלקה ואחידה. יוצקים את המלית על התחתית הקפואה. מחממים תנור ל - 150 מעלות. מניחים בתחתית התנור תבנית מלאה מים רותחים, מכניסים את העוגה ואופים חצי שעה. מורידים את חום התנור ל- 110 מעלות ואופים שעה נוספת. העוגה מוכנה כשהיא עדיין רוטטת במרכזה. מצננים לטמפרטורת החדר ומעבירים למקרר ל- 24 שעות. אחרי 12 שעות קירור מכינים ציפוי: מחממים את השמנת בסיר מעל להבה בינונית. מביאים לסף רתיחה, מכבים את האש ושופכים את השמנת לקערה עם השוקולד הלבן. מניחים ל- 5 דקות. מערבבים עד שהשוקולד נמס. יוצקים על העוגה הקרה. מחזירים למקרר ל- 12 שעות לפחות. מחלצים מהתבנית בעזרת סכין חדה טבולה במים רותחים ומגישים.
 

ניקי ב

New member
עוגת גבינה קרה ומרשימה

עוגת גבינה קרה ומרשימה - ניקי ב מצרכים: בסיס: 240 ג' ביסקויטים קפוצ'ינו/ פתי בר 100 ג' חמאה מומסת 2 כפות סוכר חום הקרם: 2 שמנת מתוקה 1 אינסטנט וניל - קפוצ'ינו 2 כפיות תמצית וניל 1 כוס חלב 150 ג' סוכר 500 ג' גבינה לבנה 250 ג' גבינת מסקרפונה חצי חבילת בישקוטים כוס קפה שמורכבת 2 כפיות אבקת קפוצ'ינו וניל/ נס קפה 2 כפיות ליקר שוקולד מים וחלב. אופן ההכנה: לטחון את הביסקויטים, להוסיף סוכר חום לערבב להוסיף את החמאה המומסת. לשטח את התערובת בתבנית, להניח במקרר לשעה. להקציף את השמנת המתוקה , האינסטנט קפוצ'ינו, חלב , סוכר ותמצית הוניל לקצף יציב. להנמיך את מהירות המיקסר ולהוסיף את הגבינות. לערבב לתערובת חלקה. לשפוך לתבנית מחצית מהקרם . לטבול את הבישקוטים בכוס הקפה שהכנו ולהניח על הקרם. לכסות את כל שטח העוגה בבישקוטים. לשפוך על הבישקוטים את מחצית הקרם שנשארה. לקרר 24 שעות הערות : תבנית 26 , 24
 
ניקי, איזה יופי, איך עושים את זה???

משהו משהו...כבר לא יודעת מה לבחור או שאכין 8 עוגות בערך...לפי מה שאני רואה כאן...יאמי....וגם לי יש לא מעט עוגות גבינה טעימות, אז מה? החלטתן לשגע אותי????
 

ניקי ב

New member
כן , החלטנו לשגע אותך../images/Emo8.gif

עכשיו תחליטי איזו עוגה לעשות, נתנו לך הרבה אפשרויות.
 

גלית2006

New member
ניקי, העוגות - ממש יצירות אמנות!

אבל איך עושים את הקישוטים???? או שזה סוד מקצועי?
 

satr

New member
ניקי העוגות נראות ממש ../images/Emo59.gifאיך בא

לי ביס
כל הכבוד לך ממש מיליון דולר ורד
 

pirge

New member
את צריכה לפתוח תערוכה. באמת.

מעט אנשים מגיעים לשלמות שלך. כל הכבוד.
 

pirge

New member
יש לך פרוסה רק אחת בשבילי? לא

צילמת פרוסה? יאמי.להתעלף.
 
למעלה