מתכונים לעוגות הגבינה של קרין גורן

נירהמ1

New member
מתכונים לעוגות הגבינה של קרין גורן

שהיו בשבת במדריך האוכל פלוס קישורים לסרטי וידאו בתחתית המתכונים בקישור. מתכונים לעוגות הגבינה של קרין גורן ול"אלוהית" של אורן גירון. נתתי אותם עכשיו גם לבקשתה של גולשת חדשה, אבל בגלל שהשרשור כבר אבד בנבכי הפורום, אז אני משרשרת גם כאן. תיהנו.
 

satr

New member
נירו'ש שאלה יש, אם כבר מדברים על

עוגות גבינה - בסוף השבוע במלון שהייתי הייתה עוגת גבינה קרה טעימה בטירוף ממש נהנתי יש לך אולי מתכון ?????????? בסיס העוגה היה דק ורך ומה שבטוח היה גרד של קליפת לימון בעוגה. אשמח מאוד למתכון ורד
 

נירהמ1

New member
העוגה אפויה - הוא שזו עוגת מוס?

יש עוגת גבינה של בתי מלון מעולה, שהובאה פעם ל"בישול לילדים", היא אפויה. אולי הכוונה לעוגה הזו. אחפש לך.
 

pirge

New member
ורד, הנה עוגת גבינה לימונית

07:36 | 07/10/04 עוגת פתי בר שמנת קרה שלי pirge / מתכונים ו בסיס: חבילת פתי בר גדולה בטעם שוקולד\\וניל או חבילת בישקוטים מורטבים ביין\חלב\נס קפה....... או להכין בצק מ : 100 גרם חמאה מעורבבת עם 2\1 1 כוס פירורי בסקויטים לערבב ולהדק על ניר אפיה בתבנית פיירקס מילוי: 500 גרם גבינה לבנה שמנה 1 שמנת חמוצה של פעם 4\3 כוס סוכר 2 שמנת מתוקה 38 אחוז 1 חבילה אינסטנט פודינג וניל גרודת לימון ציפוי: 10 בסקויט פתי בר מפורר עם 2 כפות סוכר חום ו-50 גרם אגוזים. להכניס ולעבד ב-3-4 פולסים קצרים במג'ימיקס שיישאר בפירורים גסים. להקציף את השמנות המתוקות עם הסוכר. לערבב את יתר החומרים בקערה אחרת. לאחד את 2 התערובות בתנועות קיפול. לשטח שכבה בסקויטים רטובה . מעל ליצוק את קרם הגבינה. לפזר את הציפוי. או ציפוי אחר כיד הדמיון. לשמור בקירור כמה שעות לפני ההגשה. אפשר ציפוי גנאש. ואפשר לשים שכבות של בסקויט --גבינה וקרם שוקולד ----לסירוגין.
 

נירהמ1

New member
ורד - הנה כמה עוגות שמתאימות

לתיאור שלך. עוגת גבינה קרה עם מיץ לימון (מלימון שלם)/מאתר המסעדות 2eat עוגת גבינה ופירורים (קרה)/רות סירקיס מכילה לימון – נמצאת במאמרים עוגת גבינה לימונית/ויויאן כהן, ירושלים מ"השף הלבן" תבנית קפיצית מס’ 26 לבסיס: 2 ביצים מופרדות 1/2 כוס סוכר כפית תמצית וניל 1/4 כוס שמן 1/3 כוס מים 3/4 כוס קמח תופח לשכבת הגבינה: 2 גביעי גבינת תנובה 9% 250 גרם 1 כוס סוכר קליפה מגוררת מלימון אחד 9 גרם ג’לטין 3/4 כוס חלב חם 1 מכל שמנת עמידה לקצפת 38% מסדרת השף הלבן למוס הלימון: 2 מכלים שמנת עמידה לקצפת 38% מסדרת השף הלבן 1 מכל תרכיז לימונים קפוא פריגת לעיטור: עלי נענע טריים אופן הכנה: להכנת הבסיס: מחממים תנור לחום בינוני 180 מעלות. מקציפים את החלבונים עם הסוכר ותמצית הוניל לקצף יציב, מוסיפים לסירוגין שמן, מים וקמח ומערבבים לבלילה אחידה. יוצקים לתבנית ואופים עד שהבצק זהוב. מצננים. להכנת שכבת הגבינה: מערבבים בקערה גבינה, סוכר וקליפת לימון, ממיסים את הג’לטין בחלב חם, מוסיפים לגבינה ומערבבים. מקציפים את השמנת לקצפת יציבה ומקפלים לתערובת הגבינה. יוצקים על הבסיס האפוי ומקררים לפחות שעה. להכנת מוס הלימון: מקציפים את השמנת עם תרכיז הלימון לקצפת יציבה יוצקים על העוגה. להכנת העיטור: מעטרים את העוגה בעלי נענע טריים, מקררים מספר שעות עד להגשה. מקור המתכון: ויויאן כהן, "השף הלבן"
 

yifatushc

New member
נירוש תודה! במקרה גם ראיתי את...

התוכנית בשבת, בה היא הראתה איך היא מכינה את עוגת הגבינה-שוקולד שלה, ויחד עם אורן גירון הם הכינו את ה"אלוהית" שלו. שניהם אופים בחסד, אין מה לומר... תודה על המתכונים!
יפעת
 

נירהמ1

New member
בטח שראיתי - בקישורים שהבאתי

יש גם את עוגת הגבינה שוקולד ה"ניו יורקית". מאוד קל להכין אותה. היא אמרה שאפשר להכין בשיטה הזאת גם עוגות שיש. זאת אומרת לוקחים מתכון של עוגת שיש ומכינים כמו עוגת הגבינה בעיגולים-עיגולים. ממש גאוני. יש קישור לסרטוני וידיאו גם של העוגות שקרין גורן הביאה וגם לעוגת הגבינה האישית "האלוהית" (עם הפתעה בפנים) של אורן גירון. כולם בקישור שהבאתי.
 

satr

New member
פירגב ונירו'ש הרבה תודה ../images/Emo24.gif

עכשיו אני צריכה לבחור איזו אכין ראשונה
ורד
 

SHEILLA

New member
../images/Emo28.gifנצל"ש עוגות גבינה...

מה דעתכן על תחתית של עוגה ביסקוויטים+100 ג חמאה מומסת וכמילוי: 1 מיכל (200 גר´) גבינת שמנת בטעם טבעי חצי כוס סוכר 1 מיכל שמנת מתוקה 3 מיכלים שמנת חמוצה 15% 1 קופ´ אינסטנט פודינג בטעם וניל 1 כף מיץ לימון חצי כפית קליפת לימון מגוררת או שלעשות בסיס מבצק פריך??אם אפשר עם ביסקוויטים אז סוג של פתי בר?? בתודה
שילה
 

Rebeccan

New member
אפשר מכל סוג של עוגיות

לא חייבים פתי בר אפשר גם עוגיות חמאה אפשר עוגת שוקולד שהיא יבשה מעט אפשר עוגיות שוקולד ולא רק וניל וכו' פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

נירהמ1

New member
דווקא נשמע טעים - מה מקור המתכון?

אפשר להכין תחתית מכל סוג של פתי בר שאת אוהבת. ברוכה הבאה ל"אוכל חלבי".
 

SHEILLA

New member
../images/Emo28.gifאמ...יש הרבה מקורות אני חושבת.

עשיתי חיפוש מהיר...חגית 69 הייתה הראשונה בחיפוש..(אם זה מתכון של מישהו\י אחר שיופיע ונחבקו!)
 

SHEILLA

New member
../images/Emo28.gifועוד שאלה...

מה אפשר לשחם במקום השקף?? בתודה שילה
 

SHEILLA

New member
../images/Emo28.gif*לשים...

אפשר אולי נייר אפייה? עוד שאלה...בעוגת פירורים אפשר לשים טראפלס בפנים כמו עוגה ניויורקית או שלא בגלל שהיא לא נאפת..? בתודה מראש שילה
 

נירהמ1

New member
לא ניסיתי להשתמש בנייר אפיה

בעוגה קרה. אני שמה נייר אפיה רק על תחתית התבנית. אחרי ההקפאה אני פשוט מעבירה עם הנייר לצלחת ההגשה. באשר לטראפלס - אפשר בהחלט לשים בעוגה קרה.
 

yifatushc

New member
ובהמשך לתשובתה של נירה...

בד"כ לא נהוג לשים נייר אפיה במקום שקף בדפנות העוגה. לדעתי זה קשור למרקם של השקף. הוא חלק, עמיד ויציב, ואידיאלי לשמירת דפנות העוגה חלקות ויפות. לגבי טראפלס- לדעתי אפילו רצוי לשים רק בעוגה קרה ולא אפויה. הטראפלס הם הרי "כדורי גנאש" שהתקררו, ואם נכניס אותם לעוגה שנאפית, הם יאבדו את צורתם ה"כדורית". יפעת
 
למעלה