גלידה על בסיס יוגורט

11michael

New member
גלידה על בסיס יוגורט

יש לי מכונת גלידה (מהסוג שמקפיאים לפני השימוש ) - כל סוגי הגלידות שאני עושה - קופאות ומתקשות במקפיא, איך אפשר למנוע את התקשות הגלידה?
 

נירהמ1

New member
גלידה עם יוגורט תמיד קופאת בשל

תכולת המים שביוגורט. לפני שאתה מגיש פשוט תפשיר על שיש בערך חצי שעה (שהגלידה תתרכך מעט), ואחר כך תרסק את הגלידה בבלנדר ותגיש. בשביל למנוע את התקשות הגלידה צריך להוציא אותה כשהיא מתחילה לקפוא ולרסק, שוב להקפיא וכשמתחילה לקפוא שוב לרסק - לחזור על הפעולה לפחות פעמיים-שלוש וכך הגלידה לא תקפא כל כך. אבל במידה והיא כבר קפואה, תעשה כמו שכתוב בתחילת ההודעה. גלידה שעשויה משמנת מתוקה לא קופאת לגמריי ונשארת רכה-רכה. בהצלחה
 

11michael

New member
תפקיד מכונת הגלידה הוא לערבל

ולרסק את התערובת תוך כדי תהליך ההקפאה- ולמרות זאת הגלידה יוצאת מהמקפיא קפואה לחלוטין - אולי יש איזה חומר טבעי שאפשר להוסיף ומונע קפיאה? תודה על תשובתך
 

נירהמ1

New member
אני מכינה גלידה גם מיוגורט (בלי

מכונה), אבל גם אצלי אם היא נשארת יותר מיום אחד בפריזר היא קופאת, ואז אני צריכה להפשיר אותה במקצת ואז לרסק. כשאני מכינה משמנת הגלידה לא קופאת גם אם אני מוציאה אותה כמה ימים אחרי (אלא אם היא מכילה פירות שיש בהם הרבה מים). אינני יודעת דבר בקשר לחומר מונע קפיאה. אולי להוגו יש תשובה?
 

נירהמ1

New member
../images/Emo124.gifהוגו - אולי תוכל לעזור בנושא

זה? הידע שלי בגלידה בהחלט מוגבל.
 

rnana100

New member
../images/Emo24.gifלמי יש מתכון לגלידת יוגורט

ללא מכונת גלידה? אני פשוט מחפשת גלידה שלא מלאת קלוריות.
 

נירהמ1

New member
פרוזן יוגורט ביתי/ד"ר לק../images/Emo3.gif

מתכון לפרוזן יוגורט ביתי של ד"ר לק הבסיס לגלידת יוגורט: 250 cc יוגורט 170 גרם סוכר 180 גרם שמנת מתוקה 200 cc חלב 20 גרם סוכר ענבים מערבבים הכול ומבשלים עד להמסה של הסוכרים (לא להרתיח), מקררים באמבט קרח. וכשהתמיסה מקוררת היטב ניתן להכניס למכונת גלידה. פירות ניתן להוסיף אך רצוי לרסק קודם (הכמות תלויה ברמת המתיקות/חמיצות של הפרי). אפשר להכין בלי מכונת גלידה (נירהמ1)
 

נירהמ1

New member
גלידת פסיפלורה ויוגורט/איילת לטוביץ

גלידת פסיפלורה ויוגורט - איילת לטוביץ ¼ (רבע) כוס דבש 2 כוסות יוגורט 2 כפיות ג'לטין 1 כף מים 2 חלב ונים ¼ (רבע) כוס מיץ פסיפלורה, מ- 3 פירות 1. מניחים את המים בכוס, מפזרים מעל את הג'לטין ומשרים במשך 5 דקות. מעמידים את הכוס בסיר עם מים רותחים ומערבבים עד שהג'לטין נמס. 2. מערבבים בקערה את הדבש והיוגורט. מערבבים פנימה את הג'לטין ויוצקים את התערובת לתבנית מתכת. מכסים בניילון נצמד ומקפיאים עד שהתערובת מתייצבת. מוציאים ומערבלים את תערובת היוגורט, עד שהיא מכפילה את נפחה. 3. מקציפים את החלבונים, לקבלת קצף נוקשה, ומקפלים לתערובת היוגורט יחד עם מיצי הפסיפלורה. מחזירים לתבנית, מכסים ומקפיאים עד שהתערובת מתייצבת.
 

נירהמ1

New member
גלידת חלבה/בניטה לנצר

באדיבות פורום "מתכונים". גלידת חלבה 6 מנות מקור המתכון: זעפרן בניטה לנצר סוג מנה: קינוחים/ממתקים דרגת קושי: בינוני זמן הכנה: 45 דקות ועוד כ-40 דקות הקפאה זמן בישול: 5 דקות שיטת הכנה: בישול מהיר אביזרים מיוחדים: מיקסר עם ראש הקצפה, מעבד מזון, מכונת גלידה חומרים 100 גרם חלבה משובחת 250 מ"ל שמנת מתוקה 2 חלמונים רבע כוס סוכר (לא חייבים, למי שאוהב מתוק במיוחד) 200 מ"ל יוגורט 4.5 אחוזי שומן רבע כוס ליקר אמרטו הכנות בסיר מעל להבה בינונית מביאים לרתיחה את השמנת המתוקה ומכבים את הלהבה. מקציפים במיקסר את החלמונים עם הסוכר (אם משתמשים) לקצף בהיר ותפוח. יוצקים מעט מהשמנת לקצף, תוך ערבוב, עד שהתערובת פושרת. יוצקים תוך ערבוב את תערובת החלמונים והשמנת לתוך השמנת שנשארה בסיר ומבשלים תוך ערבוב מעל להבה נמוכה עד שהתערובת מסמיכה מעט ומצפה את גב הכף בשכבה דקה ואחידה. מכבים את הלהבה. במעבד מזון מעבדים את היוגורט והחלבה למחית חלקה, מוסיפים לתערובת שבסיר, מערבבים ומוסיפים את הליקר. מצננים לטמפרטורת החדר. מעבירים למכונת גלידה ומקפיאים לפי הוראות היצרן (בדרך כלל 40-30 דקות), מגישים מייד או שומרים בכלי אטום במקפיא עד להגשה.
 

rnana100

New member
../images/Emo24.gifנירה יקירתי מליוני תודות

הצלת את ארוחת החג המשעממת שלנו בשבת הקרובה.
 
למעלה