מתאם גוויס סיסטם לקופסת 55 הקיים דבר כזה?

WarDog

New member
מתאם גוויס סיסטם לקופסת 55 הקיים דבר כזה?

כחלק משיפוץ בית מגורים אני צריך להחליף את כל הקופסאות (קרוב ל40 יח' בגדלים שונים) לאותו "פורמט" (לאורך השנים הוחלפו שקעים/מפסקים לפי מה שנראה טוב בחנות ואין אחידות לא בדגמים ולא בצבעים).
נכון לעכשיו התכנון הוא לעשות את כל האביזרים מסדרת "סיסטם" של גוויס.

יש 3 קופסאות 55 שצריך להחליף בהן מפסקים,בגלל מיקום התקנה בעיתי מבחינת רוחב שניתן לעבוד איתו (2 קורות קרובות מאוד) קשה עד לא אפשרי(לא פרקטי מבחינת כמות עבודה) להתקין במקום ה55 קופסאות 3 מקום.

נסיתי למצוא מתאם מ55 לגויס אבל מצאתי רק לסדרת "קורס" ולא "סיסטם", מישהו מכיר מתאם כמו שאני צריך? או שמפסקי סדרת "סיסטם" יכולה להיות מותקנת במתאם של סדרת "קרוס" בלי בעיה?

תודה מראש על העזרה
 

רשר

Well-known member
מנהל
כנס לקטלוג של היבואן או היצרן

http://www.erco.co.il/catalogue/group/50/nameblock/Supports
לעצם העניין - השוני בין המותגים השונים מאוד בולט בדירה ריקה, ברגע שנכנסים לגור את רוב השקעים כלל לא רואים כיתקוע בהם משהו או שהם מתחת לגובה רהיט,
לכן לכל היותר לאחד מפסקים, או לסדר האחדה לכל חדר בנפרד כך שרוב ההחלפות יהיו מחדר א' לחדר ב',,, אופס הרגע הסתובבתי וראיתי על קיר אחד בביתי 3 סוגי מפסקים - עד היום לא שמתי לב לכך,

אגב ולא שייך לעניין אך מאותו הדבר - לא לנקות פנלים, הרהיטים יסתירו אותם
 

WarDog

New member
השיפוץ הוא בבית ריק (לפני איכלוס מחדש) וזה באמת בולט

בדקתי בקטלוג שלהם, ראיתי מתאם שאני צריך אבל הוא לסדרה אחרת ממה שהבעל בית רוצה (Chorus ולא System) ואני לא בטוח האם החיבור בין המפסק למתאם הוא זהה או שעשו שינוי ואין תאימות בינהם (לפי הקטלוג ב"קרוס" יש הרכבה שונה מאט מאשר ב"System" וזאת בדיוק הבעיה שלי).
&nbsp
אם יש לך (או למישהו אחר) מושג האם החיבור בין המפסק למתאם הוא עם תאימות לסדרה אחרת או לא?
 
לגבי גוויס אני יודע רק על הקורוס לגבי חברת ניסקו להם יש מתאם

לקופסא 55 שמתאים לכל האביזרים ולכל המסגרות שלהם. יש מבחר יפה וכמות יפה מאוד בישיר רחובות. לא יודע אם בשאר הסניפים שלהם עשו גם ככה לגבי מבחר אבל בדוק. לפעמים כדאי לצאת מהקופסא של החברה המוכרת והאמינה כמו גוויס וכן לנסות אחרות. אני גם לא ממש התחבתרי לניסקו מבחינת איכות אביזרים אבל לאחרונה לאט לאט האיכות שלהם עולה יפה מאוד.
 
למעלה