שאלה על אור במיקרוגל חדש:

argamon

Member
שאלה על אור במיקרוגל חדש:

שלום לכם: קניתי מיקרוגל , אם הבנתי נכון אז הוא מדגם - me6124st-1 שאצרף אליו קישור והעניין כך:
> המיקרוגל שחור ובמצב דלת סגורה אי אפשר לראות כלום מבחוץ.
> בזמן הבישול אני לא יכול לראות כלום מה שקורה בתוך המיקרוגל ולמשל אם שמתי כוס מים והוא רותח פחות מהזמן שכיוונתי,אז אני לא יכול לראות את זה.
> הנורה בסדר ובפתיחת המיקרוגל רואים שהיא דולקת היטב
> לפי הבנתי לא יתכן שהמצב במיקרוגל הזה שאי אפשר לראות מה קורה במכשיר בזמן הבישול וכנראה צריך לכוון משהו על מנת אפשרות לראות מבחוץ את מה שמתחמם או שאי טועה יש חוברת מצורפת עם הוראות גם בעברית אבל אני לא מוצא איזכור לעניין התאורה.
> האם מישהו יודע מה לעשות בעניין?
בתודה לעזרתכם . הנה צילום מסך: https://bit.ly/2IcU4y3 ;
 

argamon

Member
תודה רשר וכך:

> לרגע חשבתי שאתה מצאת את הבעיה כיוון שכאשר הוצאתי אתמול את המכשיר מהקופסה, אז במקומות שונים היה מודבק ניילון כחול שקוף שהסרתי ועכשיו כשקראתי את התשובה שלך בדקתי ומצאתי שבמספר מקומות במסגרת המסך וקצת על המסך היו מספר חתיכות שלא ראיתי בהסרה אתמול ועכשיו הסרתי , אבל עכשיו בדקתי היטב ואני לא מזהה ניילון יותר ולא ממש מבין את כוונתך למסך שמירה שחור, אבל בכל מקרה זה לא עזר.
> כיוון שבפתיחת המיקרוגל במצב כבוי נדלקת נורה שאמורה לדלוק 5 דקות במקרה שיכחת הדלת פתוחה אז הנורה דולקת כנראה בצורה ראויה אבל היא מאד רחוקה מלעשות אור מלא בכל תא הבישול אז לדעתי לא מדובר במשהו מסתיר.
> לגבי הקישור שלך, אני לא מוצא לזה איזכור. אני לא משהו באנגלית אבל אצלי בוינדוז 10 אפשר לתרגם את הדף לעברית בשניות ולא מצאתי איזכור לגבי תאורת תא הבישול.
 

argamon

Member
לרשר:

ראשית אני גבר. לא בחורה.
> וליתר העניינים. הרבה תודה לך על המאמצים לעזור אבל אני לא מצליח להבין אותך:
> אתה כותב על חסימה ואני לא מצליח להבין על איזה חסימה אתה כותב.
> אתה כותב על "בכל התמונות של הדגם יש קטע חצי שקוף במרכז"
הדגם שלי הוא כמו בצד השמאלי העליון בקישור שלך ואני לא מצליח להבין על איזה קטע שקוף אתה כותב. ברוב התמונות יש מיקרוגלים סגורים, כמו בדגם שלי למעלה משמאל ולא יורד לי האסימון מה זה קטע חצי שקוף .
ממש אשמח אם תוכל להבהיר יותר
תודה לך
 

רשר

Well-known member
מנהל
הבהרתי - את הצילום השמאלי העליון והוספתי 2 זויות באדום

להדגשת החלק המרכזי השקוף,
פנה למי שמכר את המכשיר

 

argamon

Member
רשר, הנה הטכנאי קרמר כתב משהו חשוב:

> רשר שוב תודה על הטירחה הנוספת ובתמונה שלך עם הסימונים אכן ניראה כאילו הדלת מטושטשת בגלל משהו שדבוק עליה. בדקתי עכשיו שוב ואצלי על בטוח לא דבוק כלום.
> הנה הטכנאי קרמר כותב שיש לו מיקרוגל דומה וגם אצלו יש את הבעיה. אז כנראה "אכלתי אותה" עם דגם זבל.
> או קיי מכאן והלאה זה כבר לא התחום של הפורום הזה, רק אכתוב לך שאני מצפה לשיחה ביום ראשון עם האחראים על סמסונג בארץ וניראה מה יהיה הלאה כי הם נפלו עם מישהו לא שיגרתי. אני חובב תגובות פוליטיות בתקשורת ובמשך השנים הוקראו תגובות שלי בכלי תקשורת שונים, רדיו עיתונים ופעמיים בטלוויזיה וחלילה אני לא כותב זאת כדי להרשים אלא רק זה שבמקרה הצורך אנצל את יכולתי לכתוב דברים אשר כלי תקשורת מתעניינים בהם, ואם לא אגיע איתם להסדר אז אזהיר את סמסונג בנזק תדמיתי מטורף שלא ראו כמוהו שאעשה להם בתקשורת.
שוב תודה רשר.
 

רשר

Well-known member
מנהל
בדוק את שקיפות הדלת עם פנס ותדע אם זו הדלת או המנורה

 

argamon

Member
תודה הטכנאי קרמר. זה מידע חשוב עבורי

האם אני צריך להבין מזה שהמיקרוגל הוא מסוג אידיוטי שלא עשו לו מספיק תאורה פנימית?
היה לי מיקרוגל שארפ מצוין שעבד 10 שנים עם תאורה מצויינת בפנים ולפני מספר ימים התקלקל לגמרי וקניתי כמוהו דומה מאד אבל היה רק סמסונג ואני מנסה לשאול כאן כי חשבתי שזו תקלה והנה לפי מה שאתה כותב כנראה זו לא תקלה.
אני אעשה להם שערורייה עד השמיים . תחנות רדיו שונות מקריאות תגובות שלי ברדיו בנושאי פוליטיקה ואם לא יחליפו לי למשהו נורמלי אני אכנס בסמסונג גם בניסיון להביא את זה לפרסום מדורי צרכנות ברדיו וגם בדפי פייסבוק, אבל אני אמתין ליום ראשון לשיחה עם האחראים על סמסונג בארץ
הרבה תודה קרמר שהגבת לי ולפי זה אני מבין שאולי זו לא תקלה.
 

argamon

Member
יצרתי קשר עם התמיכה של סמסונג. לא מדובר בבעיה :

בשיחה שהייתה לי היום עם התמיכה הטכנית של סמסונג בארץ, מתברר שסמסונג החליטו שהאור במיקרוגל פולט קרינה מסוכנת ומעכשיו כל המיקרוגלים שלהם נמכרים במצב חוסר אפשרות לראות את התבשיל כשהמיקרוגל עובד.
למרות שמובן מאליו שגם אני בעד להפחית כמה שניתן את סכנת הקרינה, בכל זאת אני רואה במיקרוגל שאני קורא לו "מיקרוגל עיוור" טירוף מוחלט כאשר אני צריך צריך לקחת סיכון גלישת מוצר שבהערכה לא נכונה כיוונתי יותר מדי זמן: לדוגמה אני יכול לשים מרק בכוס , להעריך שהוא ירתח אחרי דקה וחצי ומה שיקרה זה שהוא ירתח אחרי דקה ויתחיל לגלוש וכאשר אפתח את המיקרו אגלה שכמות גדולה של מרק התפזר ואז תלך ותתחיל לנקות את כל המכשיר ותתחיל להכין מרק חדש . נכון שאפשר ללמוד מניסיון זמנים של כל מוצר אבל זה מסורבל כיוון שהרבה פעמים קונים מוצר שלא בישלנו אותו עדיין במיקרוגל ואז שוב ושוב צריך ללמוד זמנים.
אני מתפלא על סמסונג שלא טרחו להמציא רעיון של אור במיקרו בלי סכנת קרינה. בחנות לא טרחו להסב את תשומת ליבי לזה והייתה לי עוגמת נפש רבה במחשבה שמדובר בתקלה במיקרו החדש ואולי לא הייתי קונה "מיקרוגל עיוור".
מחר אהיה בחנות ולצערי איאלץ לעשות להם אי נעימות גדולה בעניין כולל תביעה לפיצוי על עוגמת נפש בגלל החשש שהמכשיר פגום כבר כשהוא חדש.
 

רשר

Well-known member
מנהל
אני משער שלא האור גורם לקרינה אלא הקרבה של העין

לדלת יכולה לגרום לעין לספוג קרינה ולכן דלת חשוכה תמנע התקרבות לראות מה קורה בפנים,
נראה מפוברק לגמרי אחרי יותר מ 50 שנה של שימוש בדלת רשת מתכת שחוסמת קרינה בהצלחה מלאה
 

argamon

Member
רשר, אמנם אתה צודק:

> נכון שזה מוזר שאחרי 50 שנה נזכרו שאור גורם לקרינה, אבל במחשבה שניה יתכן שהכוונה שיש סכנה שהמזון חוטף קרינה רבה באור ולא מי שמסתכל על המיקרו מבחוץ כיוון שאנחנו מסתכלים רק לפעמים למזון המתבשל, ולא יושבים מולו רצוף.
> בכל אופן לא הצלחתי למצוא ברשת פירור מידע על שהתברר שאור במיקרוגל בזמן הבישול עלול לסרטן. ניסיתי צורות הקלדה שונות במיקרוגל , כולל צירוף מילים כמו "סמסונג + אור במיקרוגל ולא מצאתי.
לבסוף מעניין אותי בכל זאת משהו: לפי תמיכת סמסונג כל המיקרוגלים בדגמים החדשים המופצים למכירה הם בלי אור. אז אם חברה גדולה כמו סמסונג החליטה לבטל את האור בכל מכשירי המיקרוגל שלה, למרות שודאי הם מודעים לזה שזה מפריע מאד, אז אמורה לדעתי להיות להם סיבה רצינית לזה, וחוץ מדאגה לבריאות הלקוחות, היא ודאי חששה בעיקר מתביעות כספיות במקרה המשך מכשירים עם אור. האם אתה מסכים לדיעה שלי?
 

ב1ל1ו1

New member
התשובה של השרות הכי אבסורדית ��

שמעתם? המנורה פולטת קרינה. אז הם לא מדליקים בזמן שהדלת סגורה
(אז הם מדליקים אותה כשהדלת פתוחה... כי אז זה מתבטלת הקרינה באורח פלא. בדיחה)
בקיצור כשך הנדסי ואנושי בתכנון וביצור
איך הם עובדים על אנשים ואנשים אוכלים את השטויות שלהם. כמו גם התשובות והשרות הטכני במקררים.
 

argamon

Member
ל- ב1ל1ו1 :

> ראה מה שהשבתי לרשר בתגובה מהיום.
> אבהיר לגבי האור במיקרוגל "העיוור" שקניתי שיש נורה דולקת גם בבישול וגם בפתיחה, אבל מדובר בנורה עם אור חלש ביותר אדמדם ובבישול היא לא מפיצה אור בתא והתא ניראה חשוך לגמרי בבישול ולא ניתן לראות את המזון המסתובב , ובמצב מיקרוגל לא עובד ופתיחת התא נדלקת הנורה באור החלש האדמדם , כנראה כדי שאפשר יהיה לראות את המוצר להכנסה או להוצאה , אבל התא ניראה גם במצב מיקרוגל סגור וגם במצב תא פתוח במצב כמעט חשוך, פרט לאור חלש מאד אדמדם.
?? אז אשאל אותך למה לדעתך החליטה חברת סמסונג לבטל את התאורה המלאה בכל המיקרוגלים שלה כאשר ודאי הם מודעים לזה שזה לא נוח למשתמש?
לא מדובר בביטול האור בדגם אחד של סמסונג אלא בכל הדגמים.
 
למעלה