עלות בדיקת בניין חשמלאי

עלות בדיקת בניין חשמלאי

הבניין שלי בן 5 קומות. 7 דירות בכל דירה לחצן להדלקת אור המדרגות. מזה כ 5 ימים האור בלחצן לא קיים והאור תקוע. האוטומט רץ רצוף. נותק חוט הלחצנים מהאוטומט וכבה האור כך הגענו למסקנה כי אחד הלחצנים או נתקע או מוחזק בכוונה.
עברנו לחצן לחצן בכל הבניין ובחלק מהדירות וכל הלחצנים שיכולתי להגיע אליהם חוזרים למקומם לאחר לחיצה. מדובר בלחצנים לא מהדגם הישן של העיגול האדום. (שפעם נתקלתי במקרה שלוחיות הנחושת נשארו על מצב לחוץ) אלא לחצנים כבני 13 שנה מצורפת תמונה. האם בלחצנים אלו קיים הסיכוי שלוחיות הנחושת גם ישארו דבוקות למרות שהפלסטיק חוזר למקומו או שהמבנה שם לא מאפשר דבר שכזה? אם כן הפתרון היחידי הוא לנתק לחצן לחצן ולמדוד רציפות?
בעיקרון יש 2 דירות שאין לנו גישה אליהן סכסוכי שכנים. ואני גם חושד כי הן מחזיקים את הלחצן בכוונה. הרצון שלנו מחר הוא להזמין חשמלאי לבניין שיאשר שאכן מדובר בלחצן תקוע. ושיעבור קומה קומה וינתק מקופסאות החיבורים את לחצני הדירות על מנת להגיע ללחצן הבעייתי. אני יודע שלתת הערכת מחיר קשה מבלי לרואת את הגישה לעבודה וכו. אבל האם מדובר בתמחור לפי שעת עבודת חשמלאי או לפי העבודה עצמה? יש לחשמלאי כלי או דרך אחרת לאתר מי הלחצן הבעייתי? תודה מראש.

 
אני מתמחר תקלות כאלו לפי שעת עבודה

מאחר ויש פעמים שזה לוקח שעה-שעתיים לאתר את התקלה, ויש פעמים שזה לוקח יום שלם.
חשמלאי מקצועי ומנוסה יוכל לאתר את המקום הבעייתי בוודאות (לא תמיד זה לחצן), ואם זה לחצן בתוך דירה שלא ניתן להיכנס אליה, גם לנתק אותו מבחוץ.
 
אכן חשבתי על העניין שאולי זה קצר בין אחד החוטים.

אוקיי צור אם עד מחר זה לא נפתר מה התמחור שלך לשעת עבודה?

וכזכור לי אתה מגיע גם לרחובות לביצוע עבודות כן?
 
מגיע לכל מקום ואתר

250 + מע"מ לשעה ראשונה,
200 + מע"מ לכל שעה נוספת,
לא כולל חומר אם צריך.
 
תודה על המענה צור. בזמן שלא הייתי בבית כבר קראו לחשמלאי אחר

הגעתי כשהיה באמצע הבדיקה. מהבדיקה שלו עלה כי הנורית בלחצן של ניסקו לחצן כבן 3 חודשים גורמת לרציפות. ניתק הנורית ונפתרה הבעיה מה לשא הגיוני לי זה למה בבדיקת רציפות שהוא ביצע ועם מכשיר טוב של חברת פלוק לא הייתה רציפות אז איך ייתכן שהנורית יצרה את הבעיה? אולי הרציפות חלשה ברמה שהמכשיר לא קורא אותה? אבל עדיין מעבירה פיקוד לאוטומאט? בכל אופן בניין קטן תוך שעה שעה וחצי היית מסיים חבל שלא חיכו שאגיע רציתי להזמין אותך גם רשמת אחלה מחיר!
הבחור שהזמינו לקח 600 כולל הכול
 
למעלה