מקרר סאוטר

ncsc

New member
מקרר סאוטר

לבנת - אלקטרה קשרי סחר.
לבקשתך, שלחתי את פרטי ההתקשרות אלי, אך המייל לא עובר.
הסיבה: תיבת המייל שלך מלאה.
אז בבקשה, בפורום אני מוסר שהמייל שלי : [email protected]
מצפה לתגובתך/טיפולך.
 
מענה מאלקטרה סחר

שלום, תודה רבה על כך שהסבת את תשומת ליבי. שלחתי לך מייל חזרה .
בברכה, לבנת בוקובזה אחראית קשרי לקוחות אלקטרה סחר.
 
עוד טריק של חברה במשק כדי

שלקוח לא יוכל לתקשר במייל? אולי לאור המקרה לא כדאי לנו לרכוש מוצרים שמייבאת אלקטרה סחר? כל יום אני לומד משהו חדש על השירות במשק.
 
ואיפה אתה רואה כאן השמצה?

אני רואה כאן שאלה, תהיה, איך פתאום תיבת מייל, שאמורה לשרת לקוחות של חברה מסחרית, מלאה, ואף אחד לא יודע מזה. אם היית מחובר יותר למציאות של שירות לקוחות במייל במדינה, היית מגלה ש"בעיות" תקשורת במייל הן משום מה נפוצות.
 

רשר

Well-known member
מנהל
השימוש ב"טריק" כאילו בכוונה תחילה עלול להתפרש כהשמצה

במיוחד לאור התאריך יומיים אחרי חופשת חג,
בהרבה חברות כבר זנחו את המייל כאמצעי תקשורת חשוב ועוברים לאחרים ולמרות זאת התבקש הלקוח ליצור קשר במייל אז תן קצת זמן לראות אם אכן קיבל תשובה,
 
"טריק" עם סימן שאלה בסוף.

אם זנחו את המייל, זה בגלל שהחברות הבינו שהוא משרת בעיקר את הלקוחות ולא את אותן עם תיעוד מדויק של יום ושעת הפנייה ולכן למה להן את הצרה הזו בידי הלקוח. אבל עד כמה שידוע לי, עובדים היום על חקיקה בנושא.
 

רשר

Well-known member
מנהל
אין לאף חברה אפשרות לחמוק מעונש ה"מייל המתועד"

כי גם אם קיבלת תשובה שהזכרון שלהם מלא עדיין יש לך תיעוד של המייל עם התשובה והיא תנצח בכל דיון על תאריך הפניה,
 
יכולת ניבוי

מה יהיו תוצאות משפט עדיין אין לי אבל מה שאני יודע זה שנתבעים ישתמשו לרוב בכל טריק בכדי לחמוק מעונש.
&nbsp
ncsc, אם אתה עדיין בפורום תענה בבקשה בפוסט הראשון.
 
למעלה