העברת ביקורת חברת חשמל

תותח551

New member
העברת ביקורת חברת חשמל

אנו גרים כבר 4 שנים בבית פרטי אולם בגלל שהחשמלאי הפסיק לעבוד עדיין לא בוצעה ביקורת חברת חשמל ומחובר עם חשמל זמני למרות שיש טופס 4.
אנו צריכים חשמלאי שיעשה בדיקה למע' החשמל כולל הכנת שירטוט של לוח החשמל וידאג להעביר ביקורת חשמל, כמובן תמורת תשלום.

הבית בצפון אשמח להצעות
 
הסבר על התהליך

א. בכדי לעבור ביקורת ח"ח צריך שהבית יעמוד בחוק החשמל עדכני. רוב הסיכויים שהחשמלאי שלכם עשה הכל כמו שצריך אם הוא היה בעל רשיון ומקצוען, אבל לעולם אין לדעת, ולכן החשמלאי שאמור להעביר את הבית בדיקה צריך לבצע בדיקה משלו במקום בטרם התחלת התהליך.

ב. לאחר הבדיקה תקבלו מהחשמלאי דו"ח ליקויים שיש לתקן (אם נמצאו), והצעת מחיר לתקנם.

ג. בשלב הזה לפעמים העניין נתקע כי לפתע מסתבר שישנה עבודה רבה לעשות ובעלי הבית לא רוצים\יכולים להוציא כרגע את הכסף. במידה והחלטתם להמשיך בתהליך, זה הזמן להתקשר או לגשת לח"ח ולשלם עבור חיבור קבוע.

ד. לאחר תיקון הליקויים, החשמלאי ישרטט תוכנית של לוחות החשמל וישלח אותה בצרוף טופס הגשת מתקן לבדיקה לח"ח, והם יחזרו אליו טלפונית ויתאמו איתו מועד לביקורת.

ה. במידה והביקורת עוברת - תקבלו מייד את החיבור הקבוע. במידה והיא נכשלת - תקבלו רשימת ליקויים לתיקון. לאחר תיקון הליקויים יש צורך לשלם עבור ביקורת חוזרת (בערך 550 ש"ח), ועל החשמלאי להזמין את ח"ח שוב לביקורת חוזרת. חשמלאי מקצוען ורציני יתחייב מראש על תשלום הביקורת החוזרת מכיסו במקרה של כישלון הביקורת.

במידה ותרצו הצעת מחיר ופרטים נוספים - 0508372278, צור.
 
למעלה