שלום לכולם! מישהו יכול להסביר לי משהו....

a r i s h

New member
שלום לכולם! מישהו יכול להסביר לי משהו....

מה פשר השתיקה המאוד-מאוד ארוכה הזאת שאנסטסיה גזרה על עצמה? אני יודע שהיא התחתנה והכל ובאמת שיהיה במזל טוב אבל בשוק המוסיקה של היום כזאת שתיקה ארוכה (מעל שנתיים, כמעט) זה לא עושה טוב לקריירה. בתור אוהד שלה מהסינגל הראשון שהיא הוציאה אני לא מצליח להבין מה קרה ולמה היא נעלמה לכזאת תקופה ארוכה. חג שמח!
 

adii1201

New member
כן גם אנחנו תוהים על השתיקה הזו...

בעיקרון ב-2004 היא הוציאה את ANASTACIA ואחרי זה היא הוציאה ב-2005 היא הוציא את האוסף Pieces Of A Dream ומאז למעשה חוץ מהשקה של בושם שלא הגיע לארץ וכל כמה זמן קו אופנה עם S.Oliver לא שמעו ממנה (מדי פעם בכל מיני הופעות באירועים מסויימים). בעיקרון היא אמרה שהאלבום ייצא ב2008 (אני לא זוכרת בדיוק אם בקיץ או באביב) בכל מקרה גם כשהאלבום כן ייצא אני מאמינה שיהיה לה קשה מאוד לשחזר את ההצלחה ההיסטרית שהייתה לה באירופה לפני ההפסקה הארוכה שהיא לקחה. אם היא תצליח לשחזר את זה עם כל התחרות הקשה שיש היום בשוק אני בהחלט אוריד בפניה את הכובע... בכל מקרה, לאף אחד אין מושג למה היא החליטה לא להוציא אלבום כ"כ הרבה זמן במיוחד בהתחשב בזה שלפני שANASTACIA יצא היא הייתה גם כן בשתיקה בגלל הסרטן... מקווה שעניתי לך
חג שמח!
 

a r i s h

New member
תודה רבה ../images/Emo24.gif

אני מת על אנסטסיה. אני חושב שהיא מדהימה. במיוחד האלבום האחרון שלה שנושא את שמה. באוסף מאוד אהבתי את שיר הנושא שהוא מדהים בעיניי והדואט הנהדר עם בן מודי. מאוד קשה לי להאמין שהיא תצליח לשחזר את ההצלחה הענקית שהייתה לה באירופה. 4 שנים זה יותר מידי זמן ללא תקליט חדש. בין Freak of Nature ל -Anastacia היה מרווח של שנתיים וזה נורמלי לחלוטין, מה גם שהאחרון היה לאחר החלמה מאוד מתוקשרת שלה ממחלת הסרטן. כמו שכתבת עם התחרות המאוד קשה שיש היום ועם כל הזמרות החדשות שצצות כל הזמן זה יהיה כמעט בלתי אפשרי.
 

adii1201

New member
אין על מה../images/Emo13.gif

אם אתה מת על אנסטסיה אתה מוזמן להישאר פה (לא שקורה פה משהו אבל כשהיא תוציא אלבום ייקרה
) בכל מקרה לגמי אנסטסיה האלבום אני מאמינה שרוב החברים פה בפורום יסכימו איתך וכך גם בנוגע ל-POAD ול-EB. לגבי העובדה שהיא לקחה הפסקה בין FON ל"אנסטסיה" אז נכון שזה היה בגלל הסרטן והכל ואין שום בעיה עם זה אני ציינתי את זה רק בגלל שהיא כאילו הייתה בהפסקה שנתיים, חזרה לעבוד עוד איזה שנה וחצי ולקחה הפסקה של 4 שנים... בכל מקרה אני בהחלט אוריד בפניה את הכובע אם היא תצליח להעלות את עצמה למעלה. אבל כדי לעשות את זה כדאי שהיא תתחיל להוציא דיסקים ולהקליט שירים ולצאת להופעות!
 

d a n i e l 9 2

New member
דעתי בנושא....

לדעתי מאוד כדי שאנסטסיה תביא באלבום החדש להיטים חדשים כי למשל בקאמבק שלה עם האלבום "אנסטסיה" כל הסינגלים הצליחו ובכלל בזמן האחרון אני שומע המון את אנסטסיה ברדיו ורואה אותה המון ב-VH1 כי בארץ לא ממש מבינים כמה הזמרת הזאת מיחדת במשהיא ואני ממש רוצה שהתצליח ושתביאי משהו חדש ומוצלח באלבום החדש למרות שבודגרי אני סומך עליה שהיא עוד תפתיע אותנו!!!
 

adii1201

New member
המוזיקה אצלנו בארץ זה לא דוג' למדוד שומדבר

אנסטסיה היא לא הזמרת היחידה שלא מצליחה פה וכן עושה טונות של כסף באירופה. הבעיה היא שאנסטסיה עכשיו לא מצליחה בשום מקום כי היא לא עושה שומדבר. היא בהפסקה כבר 3 שנים בערך (כי POAD זה לא אלבום, אני מצטערת...) ואני בספק אם בזמן הקרוב היא תעשה משהו עם עצמה....
 
אפשר לצאת מ"שתיקה" כזאת

ע"ע Evanescence
4 שנים של שתיקה, בלי שום סינגל חדש (רק איימי לי עם broken יחד עם סית'ר לפסקול של אלקטרה) והצלחה אדירה ביותר באירופה, ארה"ב וגם בישראל (תראו למשל את ההופעה שהגיעו אליה כ-8000 איש להערכת המשטרה המקומית ברעננה). אפשר לצאת משתיקה ארוכה.
 
אבל לסגנון מוזיקה שאוונסנס עושים

יש שוק ענקי, בעוד שלמוזיקה שאנסטסיה עושה יש פחות... ברור שאפשר לצאת- לאנה יהיה יותר קשה...
 

adii1201

New member
כן אבל לאוונסנס לא הייתה לפני השתיקה הזו

עוד שתיקה של שנתיים בערך
ברור שאפשר לצאת אבל צריך אלבום ממש טוב והרבה מאוד יחסי ציבור. אוונסנס הפציצו אותה ב-OD! הוא אלבום מעולה וגם כאלה שלא מעריצים אותם אוהבים לשמוע אותו!!! לא שאני ממעיטה ביכולת של אנסטסיה להוציא אלבום טוב כמו שאוונסנס עשו אבל אני לא רואה בכלל שהיא מתכוונת להוציא משו!
 
קצת קשה לי להאמין שיקרה משהו

היא נשואה כבר, וקריירה מהסוג שלה קשה לנהל תוך כדי נישואים.
 

adii1201

New member
../images/Emo6.gifנחמד שבאת לבקר../images/Emo3.gif

ואני תמיד בעד שהיא תתגרש
 
למעלה