OMG

mafins

New member
../images/Emo7.gif

אבל אני מה זה מקווה שיהיו שידורים חוזריםםם או אולי עונה שיקראו לה "שנות ה-80" .. עזבו אני סתם מבלבלת את המוח לא יהיה המשך אפשר רק לקוות לשידורים חוזרים... וקלסו החתיך שלי .. אני שונאת את שדרני הוט!! שיעשו שידורים חוזריםםם מהיום אני שונאת טלויזיה!!
 

shetrom

New member
היה פרק מרגש

כבר הרבה זמן לא בכיתי ככה
ושידורים חוזרים זה טוב, שיתחילו מהתחלה
 

BarcaBoy2

New member
זה בדיוק מה שיהיה..

תהיה סדרה שיקראו לה שנות ה80 אבל זה כנראה יהיה כבר על ילדים מתבגרים חדשים בוויסקונסן.. אבל זה לא מתוכנן לזמן הקרוב תצפו לזה לאזור 2010 +ככה.. אבל יש מצב שגם מדי פעם תוך כדי הסדרה שם יראו מה קורה עם כל אלה משנות ה70.. יש דיבורים גם על סרט מופע שנות ה70 אבל השחקנים לא ממש רוצים בך..
 

aviGODFATHER

New member
וואי איך זה החזיר אותי אחורה...

ששידרו שוב את הפרק הראשון זה ממש החזיר אותי שנתיים אחורה (לפעם הראשונה והאחרונה שראיתי את הפרק). הפרק האחרון היה נחמד ומרגש אבל היו פינאלים יותר טובים. גם ציפיתי שיהיו שאיגות של הקהל כשאריק וקלסו חזרו. במשך כמעט שנה (יולי 2004 - אפריל\מאי 2005) הסדרה הייתה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי - שידרו את 6 העונות הראשונות באופן יומי (עם הפסקה קצרה בין עונה 5 ל-6), ומאז שהתחילו לשדר את זה אחת לשבוע (עונות 7-8, שגם היו ירידה תלולה ברמה של הסדרה) הסדרה לאט לאט יצאה מהחיים שלי... היה טוב, וטוב שהיה.
 

Rose131

New member
אני לגמרי מסכימה איתך ^^

אבל עדיין הייתי שמחה אם היו ממשיכים את הסדרה;[ [רק בלי שפז וג'קי יצאו. איכ. ג'קי והייד לנצח!] הסוף באמת היה עלוב, הרבה יותר מדי פתוח.. לפחות שיעשו איזה פרק איחוד עוד כמה שנים כדי לראות מה הפתחת עם הדמויות;[
 

hemmlin

New member
אחח זכרונות...

לא יודע אם בכלל זוכרים אותי פה אבל הייתי קבוע, אותך אבי, אני זוכר. וכן גם אותי זה החזיר אחורה... המון המון אחורה! הפרק הראשון... וואו. וכן גם לי הייתה תקופה, שבה שודרו כל העונות בלילה בה הסדרה הייתה חלק קבוע בחיים ואז גם באמת הייתי כותב קבוע בפורום זה... מאז הרמה ירדה המון וגם אני הפסקתי לעקוב באופן קבוע וגם פה הפסקתי לכתוב. וכן למרות שהיה גרוע ושהם פרשו הרבה מעבר לשיא כשהחלו לצוץ הפרומואים לפרק האחרון, נו היה ברור שאני אראה. העובדה שהפרק האחרון היה מאכזב רק הראה שבאמת הסדרה ירדה הרבה אחרי השיא... אמרו פה שבקושי ראו את רנדי, ובצדק! כי מה לעזאזל הכניסו אותו מלכחתחילה?!?. מעין תחליף אנמי עם שיער רע לאריק? אפילו בתור זה הוא היה מיותר... בקיצור אני לא חושב שצריך היה לענות פה על שאלות כי יש דברים שאי אפשר לסגור. מה בפאנץ' של חמש שניות נוכל לדעת את כל עתידם של דונה ואריק? או מה יהיה עם הייד? או פז? או ג'קי? ברור שלא... הסדרה באופן כללי הייתה(בשיאה לפחות, בסופה היא הייתה סיטקום שחוק שמרני ומיובש) פרופיל להתבגרות של כל הדמויות האהובות, כשהעשור הצבעוני מקשט את הרקע. הדמויות התבגרו, זהו... הם עברו את התיכון ואת תקופת הבלבול שאחריו, מה עכשיו? נמשיך ללוות אותם עד בית האבות? ברור שלא. ראינו אותם כתיכוניסטים צעירים ועכשיו בתור בוגרים שלוקחים אחראיות על החיים שולחים אותם לעולם. ככה זה צריך להיות, לא אמורות להיות תשובות להכל. הסיום עצמו היה יפה דווקא, המרתף הריק כשברקע ספירת סוף העשור, פייר, אפילו שכבר ממזמן הסדרה יצאה לי מהחיים, זה היה מרגש ונוסטלגי. היה טוב(לא ממש עד הסוף אבל עדיין) ואכן טוב שהיה.
 

aviGODFATHER

New member
היו פה פעם המון קבועים

גם אני הייתי קבוע במשך תקופה די ארוכה (וגם אני זוכר אותך
), אבל נראה לי שרוב האנשים הפסיקו לראות את העונות 7-8... אפילו עכשיו, לא כותבים הרבה (יחסית לפרק סיום). נראה לי שתוך חודש-חודשיים תפוז סוגר את השאלטר על הפורום...
 

Rose131

New member
אבל השיער של רנדי דווקא יפה;[

אני קבועה בפורום הזה כבר...שנה? אולי יותר.. ותמיד שנות השבעים הייתה חלק ממני, כשהרבה פעמים יוצא שאני מצטטת מהסדרה בלי לשים לב. שלא נדבר על הדיאלוגים השלמים ששיננתי בעל-פה
לדעתי לא היו צריכים באמת ללוות אותם עד בית האבות, אבל לפחות לענות על קצת שאלות, אולי עוד שנה איזה פרק איחוד שיראה איזה כיוונים הם לוקחים?
 
למעלה