בבקשה אפשר לקבל
מתכון לבצק- פיתות בטאבון|

בישולים

New member
בבקשה אפשר לקבל ../images/Emo117.gifמתכון לבצק- פיתות בטאבון|

לבת שלי יש מסיבה לל"ג בעומר ותפקידי להכין בצק לפיתות שיוכנו על טאבון. אז איך מכינים בצק כזה בבקשה עזרתכם המיידית ותודה מראש
 

clcl

New member
פיתות על הסאג'

פיתות על הסאג' מאת: nitsi_18/וואלה
 

clcl

New member
../images/Emo207.gifפוקאצ'ה טאבון

פוקאצ'ה טאבון מקור המתכון: אלינור רבניאן
 

clcl

New member
../images/Emo207.gifספר הבצקים הגדול - פיתות לסוגיהן+

כאן ספר הבצקים הגדול בצקי שמרים/עוגות שמרים/פיתות פוקאצ'ות ועוד........ שף ישראל שמוקלר פיתות על טאבון מתכון ל 8-10 יחידות 1 ק"ג קמח לבן 1 כף שמרים יבשים 1/2 כוס שמן זית 1/2 ליטר מים חמים. לערבל הכול במיקסר ולשים לנוח שעה לפחות. לרדד לעיגולים בעובי 1/2 ס"מ. למרוח שמן על טאבון ולהניח את הבצק מעל . להפוך כאשר יוצאים בועות. ניתן למרוח בכל מיני וריאציות.
 
אני מכינה ככה../images/Emo26.gif

1 ק"ג קמח רגיל שקית שמרים יבשים (יש כאלו שקיות באזר של השמרים בסופר, כל שקית מתאימה ל1 ק"ג קמח, כך כתוב על האריזה) שמן זית (לטפטף לפי העין) מים ללוש הכל לבצק ולתת לנוח להתפחה. אח"כ מרדדים כל פעם קצת ויאללה לטאבון. הנה מתכון שקיבלתי פעם מאישה דרוזית כאשר קניתי אצלהם סאג'. חייבת לומר שאף פעם לא ניסיתי. פיתות דרוזיות: 1 ק"ג קמח 2 כפיות שמרים 2 כפיות מלח כפית סוכר 1/2 כוס שמן תירס מים לפי הצורך לערבב וללוש הכל יחד, ולהתפיח כחצי שעה. לעשות כדורים ולהתפיח עוד חצי שעה. לרדד לפיתות ולהכין על סאג'!
 

אהובה.א

New member
בצק לפיתות

אני מכינה את הבצק כל שבועיים והוא מלא תשבוחות. אפילו למפגשי הפורום עשיתי את הבצק ותשאלי את מי שהגיע למפגשי פורום כשהיו בקיץ. אגב , הבצק הזה מעולה גם לפיצות. 1 ק"ג קמח כף וחצי גדושים שמרים יבשים 3/4 כוס שמן קנולה (אם רוצים שמן זית אז 1/2 כוס קנולה ו 1/4 כוס זית). 1/2 2 כוסות מים פושרים. לערבל במיקסר ולשים בצד להתפחה למשך שעה ומחצה לפחות. לפני הכנת הפיתות יש ללוש היטב את הבצק ביד. לחלק לעיגולים בגודל אגרוף של ילד ולרדד. ניתן למרוח מעל - 1. לבנה עם שמן זית וזעתר. 2. ממרח תמרים. 3. ממרח השחר. 4. ממרח חלב. את פעילות הטאבון תמיד עשיתי בימי הולדת של הבנים עם כל הקבוצה שלהם. ההנאה היתה רבה והילדים חיכו לזה תמיד.
 
למעלה