מתחילה.....עוגת בנופי אישית

מתחילה.....עוגת בנופי אישית

בנופי- קינוח בטעם אלוהי פשוט ללקק את האצבעות. בנופי- חיבור של המילים בננה וטופי מקור המתכון-השפית אביגיל ביסר מתכון של השפית אביגיל ביסר חומרים לעוגה בקוטר 26 ס"מ: לבצק: 2 כוסות קמח לבן מנופה 3 כפות סוכר וניל 150 גרם חמאה רכה 1 ביצה מעט מים, לפי הצורך לעוגה: 1 מיכל שמנת מתוקה 2 שקיות סוכר וניל 10 בננות בשלות 1 צנצנת ריבת חלב או פחית חלב משומר .1 מכינים את הבצק: במעבד מזון או בקערה מעבדים את הקמח, הסוכר והחמאה עד לקבלת תערובת פירורים אחידה. מוסיפים את הביצה והמים ומעבדים מעט ככל האפשר רק עד לקבלת כדור בצק אחיד. מניחים במקרר ל1/2- שעה לפחות. .2 אם משתמשים בפחית של חלב משומר, מבשלים אותו בתוך הפחית הסגורה (בתוך סיר עם מים רותחים) כשעה וחצי. .3 מחממים את התנור ל180- מעלות. .4 מוציאים את הבצק, משטחים אותו בתוך תבנית פאי, דוקרים בעזרת מזלג ומכסים בנייר כסף. מפזרים למעלה קטניות (שעועית או חומוס יבשים). אופים כ20- דקות. מסירים את נייר הכסף והקטניות ואופים עוד מספר דקות עד שהבצק זהוב. .5 מקציפים את השמנת עם סוכר הווניל, עד לקבלת קצפת יציבה. .6 פורסים את הבננות לפרוסות ומסדרים אותן על קלתית הבצק בצורה יפה. מורחים על הבננות את ריבת החלב או החלב המשומר המבושל. מורחים מעל את הקצפת ומחליקים היטב. אפשר לקשט את העוגה בתלתלי שוקולד. .7 שומרים במקרר כשעתיים לפני ההגשה. הערות שלי: אני הכנתי את הבנופי בתבניות אישיות. והרכבתי את הבנופי קצת אחרת. על הבסיס מרחתי את החלב משומר/ריבת חלב מעל שמתי בננות ומעל האת הקצפת.
 
ת'עלפתי! מה זה היופי הזה?

הכל הכל מדהים אבל זה שבר אותי למרי...
 

planet55

New member
../images/Emo140.gifהכל נראה מדהיםםםםםםםםםםםם, אפשר

מתכון לפאי אגוזים
 
את יכולה לחפש את

הפראי אגוזים שנתן דודו חמוד אם לא תמצאי אני אחה"צ ארשום לך אותו
 

planet55

New member
אני מקווה שלמתכון הזה הכוונה ../images/Emo9.gif

המאפינס הכי טעימים חמהו vakesh ו 20:09 | 29/11/04 מאפינס לקפה מאפינס חלומיים ליד הקפה. המאפינס גבוהים מאוד ועטורים בפירורים חומים, נימוחים מאוד. מומלץ- מומלץ- מומלץ! 2 כוסות קמח 1 כוס סוכר1 כף אבקת אפיה 1/4 כפית מלח 1/2 כפית קינמון 1/4 כפית זנגביל 1/4 כפית סודה לשתיה 1/4 כפית מלח 75 גרם מרגרינה/חמאה 2 ביצים 1 כוס חלב לציפוי ומילוי 4 כפות קמח 4 כפות סוכר חום 2 כפית קינמון 3 כפות מרגרינה 6 כפות אגוזים קצוצים אופן ההכנה: 1. חמם מראש תנור לחום בינוני. שמן 9 שקעים בתבנית המאפינס. 2 ערבב בקערה קמח, סוכר, אבקת אפייה, קינמון, זנגביל, סודה לשתיה ומלח. 3. בקערה נפרדת טרוף את הביצים, הוסף את החלב, והחמאה. 4. צור גומה בתערובת החומרים היבשים ושפוך לתוכה את תערובת הביצים. ערבב בזהירות. אל תערבב יתר על המידה אפילו אם העיסה גושית!מלא כל שקע 2/3 מנפחו. 5. ערבב בקערה את חומרי הציפוי עד ליצירת פירורים. 6. חלק את מחצית מתערובת המאפינס לשקעים. 7. פזר מחצית מפירורי הציפוי מעל התערובת שבשקעים. 8. כסה את המילוי בתערובת המאפינס הנותרת. 9. צפה את המאפינס בשארית פירורי הציפוי. 10. הוסף מים לשקעים שנותרו ריקים.11. אפייה כ- 20 דקות או עד שקיסם שתחדיר לאמצע המאפינס יצא נקי. וריאציות- למאפינס ריבת חלב הוסף 1/2 כוס ריבת חלב לתערובת הביצים
 
planet לא זה לא המתכון לפאי אגוזים

מה שנתת זה מתכון למאפינס של דודו חמוד. תיכף אני אחפש וארשום
 

planet55

New member
סליחה, טעות במתכון, פאי אגוזים של

דודו המשך..... פאי אגוזיםו דודו חמוד 09:39 | 12/12/06 פאי אגוזים - (מקור המתכון על השולחן) חומרים לתבנית מספר 24: (אני עשיתי 2 תבניות מאורכות) לבצק: 11/4 כוס קמח 1 כף סוכר 1/8 כפית מלח 8 כפות חמאה מים קרים מילוי: 3 ביצים 1 כוס סירופ מייפל 1/3 כוס סוכר 4 כפות חמאה מותכת 1 כפית תמצית וניל 1/4 כפית מלח 3/4 כוס אגוזי לוז, קלויים וטחונים גס 3/4 כוס אגוזי מלך, קלויים וטחונים גס מכינים את הבצק: למעבד מזון מכניסים קמח, סוכר, מלח וחמאה. מפעילים בפולסים עד להיווצרות פירורי בצק בגודל של אפונים. מוסיפים מים קרים (בערך 3 כפות) ומערבבים רק עד שהפירורים מתגבשים לבצק. אין לעבד יתר על המידה. משטחים את הבצק לכדור בקוטר של כ-15 ס"מ, עוטפים בניילון ושמים במקרר. לפני האפייה משטחים את הבצק לעיגול בקוטר של 30 ס"מ,(אני הכנתי ב 2 תבניות מאורכות אז רידדתי בהתאם) מרפדים בו תבנית טארט בקוטר 24 ס"מ ושומרים עוד שעה במקרר. מחממים את התנור ל-200 מעלות. מרפדים את הקלתית בנייר כסף, מפזרים קטניות כמשקולת ואופים 10 דקות. מוציאים מהתנור, מסירים את נייר הכסף וזורקים את הקטניות. בינתיים מכינים את המלית: מערבבים בקערה את כל חומרי המלית מלבד האגוזים. מפזרים את האגוזים על קלתית הבצק ויוצקים את התערובת מעל. אפשר גם להוסיף את האגוזים לתערובת המילוי ולצקת את הכל על הבצק. אני מוסיף רצועות בצק שחתכתי עם גלגלת שדוגמא של עוגיות מעל ומורח בחלמוןם ביצה מנמיכים את חום התנור ל- 180 מעלות ואופים 30-40 דקות או עד שהבצק מזהיב. טעמו של הפאי משתפר יום לאחר האפייה.(במידה ונשאר ממנו משהו)
 
פאי מוס שוקולד לבן-אישי

פאי מוס שוקולד לבן-לונה בלנקה 150 גרם חמאה 50 גרם סוכר גרידה מתפוז אחד כפית תמצית שקדים 150 גרם קמח 1 חלמון כף מים קרים חומרים למוס 300 גרם שוקולד לבן קצוץ 250 מ"ל שמנת מתוקה פירות לקישוט אופן ההכנה אופן ההכנה -מקציפים את החמאה עם הסוכר עד לתערובת קרמית, מוסיפים חלמון, גרידת תפוז ותמצית שקדים -מוסיפים את הקמח ו-1 כף מים קרים ומערבבים עד לקבלת בצק. -מרפדים תבניות פאי אישיות בבצק ואופים בחום 180 מעלות למשך 10 דקות עד לצבע חום בהיר -מחממים 150 מ"ל שמנת מתוקה עד לרתיחה שופכים את השמנת על השוקולד ומערבבים טוב. מקציפים את יתרת השמנת עם תערובת השוקולד הקרה , ממלאים את התחתיות ומקשטים בפירות.
 
פאי ריקוטה-אישי

פאי ריקוטה-לונה בלנקה מצרכים לבצק 150 גרם חמאה 50 גרם סוכר גרידה מתפוז אחד כפית תמצית שקדים 150 גרם קמח 1 חלמון כף מים קרים (אם רוצים את הבסיס בצבע חום מוסיפים 2 כפות קקאו ומורידים 2 כפות קמח) המצרכים לקרם ריקוטה 250 גרם גבינת ריקוטה 2 ביצים גרידה מתפוז אחד 150 גרם סוכר פירות לקישוט אופן ההכנה -מקציפים את החמאה עם הסוכר עד לתערובת קרמית, מוסיפים חלמון, גרידת תפוז ותמצית שקדים -מוסיפים את הקמח ו-1 כף מים קרים ומערבבים עד לקבלת בצק. -מרפדים תבניות פאי אישיות בבצק ואופים בחום 180 מעלות למשך 10 דקות עד לצבע חום בהיר -מערבבים את הגבינה, הביצים, גרידת התפוז והסוכר לתערובת חלקה -יוצקים את תערובת הגבינה לפאי האפוי למחצה ואופים עוד 20 דקות בחום 180 מעלות -מקשטים בפירות ומזגגים במירור או בסירופ סוכר. הערה- אם רוצים את בצק הפאי בצבע חום אז מורידים 20 גרם קמח ומוסיפים 20 גרם קקאו באיכות טובה הכמות מספיקה ל-6 תבניות פאי אישיות
 
למעלה