שרשור קינוחים לפסח

הכנה מוקדמת

סימונה שלום, הפרפה שנתת מצוין ואני מכינה בדומה לו גם פרפה לימון. לא זוכרת אם הוא טעים גם כאשר מכינים אותו ארבעה ימים מראש. מה את אומרת ? אמא של מתגייסת.
 

דאנההה

New member
מקפא-קצפיות?

נשמע קנוח פשוט וטעים.האים לדעתכם ניתן להכין מראש להקפיא ואחרכך לקחת אותו קפוא לנסיעה של שעתיים לפחות בתוך צידנית?האים יחזיק מעמד?תודה.
 

wan

New member
קינוח מרנג וקצפת יוצא נהדר אחרי

שמקפיאים. לפני ההגשה להוציא למקרר להפשרה.. לחתוך למנות . תלוי בצורה בה הקינוח הוקפא. אפשר בתבנית ארוכה ואז אפשר ממש לפרוס. או לריבועים אם זה בפיירקס. טעים מאד עם רוטב תותים או פירות יער.
 

מ צ ד ה

New member
רעיון שהביאה פיתהבלי

לערבבים לתוך סילאן או ממרח תמרים: תפוח מרוסק, שקדים ואגוזים קלויים וגרוסים, צימוקים, קינמון וניל ורום. אפשר להוסיף יין אדום או ליקר. להשאיר כמות שזה במקרר או לבשל. טעים בכל מצב. וניתן גם לעשות מזה כדורים (כמו כדורי שוקולד), כשהיחס הוא לטובת השקדים והאגוזים, ואז זה גם נעים למראה. מקווה שיהיה לך שימושי.
מ צ ד ה
 

חוזרת א

New member
כדורי קוקוס

בבקשה מתכון של טליW: אימצתי את הרעיון של fairy_mi לערבב חלב מרוכז וקוקוס, הוספתי שוקולד - והתקבל מעדן. 1 שפופרת חלב מרוכז ממותק (אם אני לא טועה - 175 ג') 1 שקית קוקוס טחול (100 ג')2 שורות שוקולד מריר (משהו כמו 30 ג') הכל הוכנס למג'מיקס ורוסק-עורבב היטב. יצרתי כדורים. מספיק לכ-25 כדורים קטנים. הערה שלי (חוזרת א): אני הכנתי בלי השוקולד ויצאו לי בערך 10 כדורים לא כ"כ קטנים. ניתן לעשות גם עם ריבת חלב- הכנתי והתלהבו אפילו יותר מאשר מהחלב הממותק. אני אישית עשיתי את שני הסוגים. ממש קל להכין ונראה חבל על הזמן
 

שבלולי1

New member
תודה רבה

הדפסתי את המתכון ואני אנסה להכין כדורי קוקוס ממולאים בממרח מבטיחה לעדכן איך יצא..
 
למעלה