דיאטה יום רביעי

b a r b a i m a

New member
גם אני עושה אותה דיאטה בהשגחה

של דיאטנית (התחלתי ביום שישי האחרון וכבר ירדתי קילו וחצי) אבל הדיאטנית שלי אמרה לי שמקסימום שבועיים נעשה את הדיאטת חלבונים ואז נבנה יחד תפריט מאוזן עם כל אבות המזון - מדוד וספור. גם הדיאטנית אמרה לי שהרבה אומרים לעשות את הדיאטה חודש - אבל היא לא ממליצה וגם היא אמרה-ששבועיים זה גבולי והגוף עוד זוכר את כל הסוכרים והפחמימות למיניהם...וכשנכנסים לשגרה אחרי שבועיים-לגוף אין טראומה מכניסת סוכרים ופחמימות.
 

החתולית

New member
אני לא בעד דיאטות חמורות כאלה

אני מאמינה בדיאטות שיכולות להוביל לשינוי הרגלי אכילה. דיאטות דוגמת שומרי משקל, דרך המלך, דיאטות הדרגתיות של דיאטניות של קופות החולים וכו'. בואו נזכור שהירידה האופטימלית לאישה היא: 0.5 קילו בשבוע. בשבועות הראשונים יורדים מעט יותר, אבל אחר כך בדרך כלל מתאזנים סביב זה. החתולית שמנסה להבין למה לעזאזל השביעי, היא לא מצליחה להתחיל לעשות מה שהיא יודעת, במקום רק לדבר על זה (ומתחילה בלא לאכול את הוופל שיש לה ליד הקפה).
 

kushy2

New member
ממרח טופו (לאוהבי הטופו)

ממרח טופו 1 חבילת טופו גולמי 1 כפית שום כתוש 1 כפית חרדל 2 כפות שמן זית 1 כף מיוקל 1 כפית מלח שמיר קצוץ או פטרוזיליה או בזיליקום 2 כפות מיץ לימון 2 כפיות זיתים חתוכים 1 כפית תבלין שום פטרוזיליה לערבב הכל במעבד מזון בלהב פלדה עד קבלת מרקם למריחה.
 

b a r b a i m a

New member
kushy2 כמה שאלות:

הממרח מתאים למריחה על לחמים? או כתוספת לאוכל? כמה זמן נשמר? איזו כמות יוצאת? שומרים במקרר? תודה
 

kushy2

New member
תשובות לברבאימא

1. הממרח מתאים למריחה על לחם. בתי ואני משתמשות להכנת כריכים או על פרוסת לחם לארוחת ערב. לי זה טעים גם למרוח על תפוח אדמה אפוי, כשהוא פרוס. 2.זה נשמר שבוע במקרר. 3. יוצאת לי כמות של 2 כוסות. אני קונה גוש טופו שיזן בתוספת סידן או של צוריאל ואז יש לי תוספת סידן שנחוצה לי. בהצלחה, רות
 

פ ו מ פ ה

New member
וואי

מה כולם כאן בדיאטה? כל הכבוד למי שכן...
וגמאני חייבת להתחיל. אבל אין לי כוח
 

ברוזונת

New member
כל מיני אפשרויות...

ירקות מוקפצים ירקות בתנור ירקות מאודים סושי אורז מאודה עם ירקות וליד מנה בשרית או יוגורט (סטיה שלי) המון סלט המון שתיה
 

דלעת

New member
היום אצלנו

אנטיפסטי של חצילים, קישואים וכרוביות. וגםםם חצילים ברוטב עגבניות. וזה דיאטטי (כל עוד לא מנגבים את הרוטב עם לחם...
)
 

silvey

New member
אני עברתי לחיות לפי "הרזיה שפויה"..

כבר למעלה משנה וחצי שהתחלתי בדרך חיים חדשה, ירדתי בסה"כ 15 ק"ג...ומצליחה לשמור על המשקל כבר 16 חודשים! בהתחלה זה נראה היה מסובך, עם כל החישובים של 30% שומן מסך הקלוריות של המאכלים אבל היום זו דרך חיים. החשיבה השתנתה וזה העיקר. אוכלים הכל במסגרת ה-%. מה שהפחתתי זה את השומנים. אני לא מרעיבה את הגוף. הוא מקבל כל מה שנחוץ לו. חלק חשוב מאורח החיים החדש זה השמירה על הכושר הגופני כמעט יום יום. בדיאטה רגילה מגבילים לכך וכך קלוריות ליום והגוף המורעב נלחם ב"רעב" וקשה להחזיק כך מעמד. גם לאדם קשה להחזיק מעמד ובגלל זה כמעט תמיד אחרי ה"דיאטה" מעלים מעל למשקל הגבוה שלפני ה"דיאטה".
 
למעלה