דיאטה יום רביעי

../images/Emo10.gifאני נראה לי היום אהיה בצום../images/Emo10.gif

מקסימום אוכל כמה ירקות ופרות זהו
ולמה
כי אתמול בארוע היה כזה
מדהים ועוגות ו...... אוי אמנם לא אכלתי הרבה אבל טעמתי כמעט מהכל. והיום חזרה לשגרה. פנינה
 

ברוזונת

New member
אני אתמול אחרי העבודה היה לי חשק

לסושי! אז לכל אלו שאוהבים סושי (רמז.. פנינה) סושי הוא אוכל (גם במסעדות) שיחסית לא ממש משמין.. מומלץ מאוד - לדוגמא בשיטה של שומרי משקל כל רול מאקי/אינסייד אאוט שווים ל-4 נקודות (כאשר הממוצע נקודות של אדם הוא בערך 18-20 נקודות ליום).. כך שזה משביע מאוד..
 
לאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

פנינה, שלא תעיזי!!! כל הקיזוזים הללו נועדו לכישלון. הגוף זקוק לאנרגיה ואנחנו זקוקים לשובע. מה שיקרה הוא שאת תהייה רעבה ועצבנית, אחר כך תישברי ותאכלי פי שניים ואפילו יותר כי "אם כבר אז כבר" אחר כך גם תרגישי רע ויסורי מצפון ושנכשלת וכ"ד. אולי פשוט תאכלי רגיל מבלי להשתולל ולהתענות? מיום אחד לא משמינים, אבל מהשבירות והבולמוסים שאחרי קיזוזים והרעבה משמינים ועוד איך!!!! ובכלל, פנינה, את אוכלת פחות מידי (לפי מה שפירסמת) ולכן את בטח רעבה כל היום ומרגישה מסכנה... נסי לאכול פחות, אבל מכל אבות המזון ולא לרעוב כי זה מביא את הג'ננה. האמת? - ממליצה פעם פעמים להתייעץ עם דיאטנית כי למרות ש"אנחנו יודעים הכל" אנחנו עדיין בעודף משקל, לא??
 
טוב כנראה צריך לשבת ולעשות

תכנית אבל היום זה לא היום והסיבה שאני בצום זה הבדיקות בעוד כמה שעות מרעילים אותי בכימיקלים על קיבה ריקה אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
 

silvey

New member
פנינוש, קבלי ../images/Emo24.gif חם ואוהב, אני

איתך, נשמה, בשקט בשקט מאחורי הקלעים, לא שוכחת אותך לרגע כל שישי ב"הדלקת הנרות"...בקטע של הבעת משאלות...מאחלת למי שאני מכירה רק בריאות...עם היתר נסתדר לבד...והנה משפט שמאוד מתאים לך:- "נדיבות זה לתת יותר משאתה מסוגל, ויהירות זה לקחת פחות משאתה צריך" - חליל ג'ובראן. על הנדיבות , כל מילה תהיה מיותרת, ובקשר של לקחת, את זה את גם יודעת, אבל תנסי לקחת עוד, כולם נותנים לך בשמחה ובאושר...צִביה.
 

החתולית

New member
רע מאד...

בכל הדיאטות שסקרתי וקראתי עליהן, מתייחסים לזה פחות או יותר באותה צורה - אם חרגנו יום אחד ממה שקבענו לעצמנו, לא נורא (או אם תרצי: כפרה). היום לא צמים, לא סובלים, לא מתענים (כאילו שהדיאטה עצמה אינה עינוי סיני עתיק) - אוכלים כרגיל, אפשר להצטמצם מעט, אבל לא להגזים. יום נעים.
 

החתולית

New member
כולה אושר השיגה אותי ../images/Emo4.gif

זה מה שקורה כשהבוס מפריע באמצע הקלדה
 

kushy2

New member
פשטידות דיאטתיות

שולחת קובץ קטן של פשטידות דיאט שאני נוהגת לאפות בבית. רות
 

NavaZuk

New member
כשאת כותבת "תבלינים", למה הכוונה ?

כלומר, באילו צירופי תבלינים את משתמשת ?
 

kushy2

New member
תבלינים שאני משתמשת

כל אחד יכול לתבל על פי טעמו. אני משתמשת ב: מלח שום, לקט עשבי תיבול איטלקי של קנור, קצת פלפל, אפשר אבקת מרק בצל אם אוהבים. בעצם לפי טעם ולפי הדמיון. טועמת לפני שאני מכניסה לתנור. בהצלחה. רות
 

b a r b a i m a

New member
Rebeccan היקרה. להכין לך סיר

מרק עוף עם ירקות שתהיי בריאה מהר? החלמה מהירה מהירה מהירה פעם סיפרו לי שמחלה עוברת עם תרופות תוך 7 ימים ובלי תרופות תוך שבוע - אז תבחרי מה שיותר נוח לך....
 

Rebeccan

New member
../images/Emo24.gif

מרק עוף בלי
אני צמחונייה
תודה מתוקה - איך אצלך היום
פרינצסה
בגן הפרחים
 

b a r b a i m a

New member
אני בסדר גמור-תודה רבה. אמנם אני

בעבודה-הזעיקו אותי-לא יכולים בלעדיי, וגם גיליתי שפיטרו אותי בגלל "קיצוצים" אבל יש לי בחדר שלי - 2 מחליפות... אבל אני בסדר גמור נו, להכין לך מרק עם מליון ירקות בלי עוף???
 
למעלה