ארוחת "שק הזילוף"...

fency

New member
וואו נראה ../images/Emo59.gif כל הכבוד באמת

נו ...קשה הקטע של הזילוף???
 

gabizon79

New member
מהדקים היטב,וחותכים בעזרת חותכן

עוגיות משונן,ויש לנו אכבר רביולי...
 

segman1

New member
תוספת קטנה למרק

כדי להוסיף גם בצל וגזר מגורדים. לבשל את המרק על אש נמוכה הרבה זמן עד ריכוך מוחלט של האפונה (עדיף לוותר על הבלנדר) הבישול הארוך משפר את הטעם יותר. לא לשכוח לערבב מידי פעם (האפונה כבדה ויכולה להישרף בתחתית הסיר.
 

gabizon79

New member
סינטה שיכורה עם ירקות מוקפצים

מצרכים ל-2 מנות 2 סטייקים של סינטה בקר טרייה מיושנת(250-300 גרם כל אחד) מעט שמן מלח גס,פלפל גרוס 10 גרם חמאה חצי כוס יין יבש בטטה גדולה חתוכה לקוביות של 1X1 ס"מ כ20 פטריות שמפניון טריות 6 בצלצלים 50 גרם חמאה להקפצת הירקות 2 עלי מרווה ענף קטן של רוזמרין מלח גס,פלפל שחור גרוס הכנת התוספות: שמים את קוביות הבטטה והבצלצלים במאדה,ומאדים כרבע שעה עד שהבטטה רכה מעט,מוציאים ושומרים במקום חם. ממיסים במחבת 25 גרם חמאה,מוסיפים תמרווה,רוזמרין והפטריות,ממליחים מפלפלים,ומקפיצים כמה דקות עד קבלת צבע זהוב,מוצאים מהמחבת ושומרים במקום חם. מוסיפים את יתרת החמאה למחבת,מוסיפים את הבטטות והבצלצלים,ממליחים מפלפלים,ומקפיצים כ2 דקות,מעבירים למקום חם. הכנת הבשר: מלהיטים מחבת כבדה לסטייקים,מוסיפים כמה טיפות שמן,ומחכים עד שהמחבת תעלה מעט עשן,מניחים את הסטייקים במחבת ל"סגירה" וקבלת גוון חום בהיר(כ 3דקות),והופכים לעוד 2-3 דקות(למדיום),מוציאים ומניחים במקום חם כ10 דקות. באותה מחבת מוסיפים תיין,מגרדיםאת תחתית המחבת בעזרת כף עץ,מוסיפים כפית דבש ממליחיפם ומפלפלים,שופכים למחבת את מיצי הבשר שהגירו בינתיים הסטייקים,מצמצמים לחצי נוזל.לאחר הצמצום מכבים את האש ומוסיפים את החמאה,מערבבים היטב. להגשה: חותכים את הסטייקים לרצועות,מסדרים בצלחת ולידם את הירקות,יוצקים מעט מהרוטב על הבשר.
 

gabizon79

New member
קונכיות מרנג ממולאות בקטיפת ערמונים

למרנג שוויצרי: 2 חלבונים מביצה מ"ס 1 5 כפות סוכר קורט מלח לקטיפת ערמונים: 2\1 קילו ערמונים קלופים חלב עד כיסוי מקל וניל(או 2 סוכר ווניל) 3\2 כוס סוכר דמררה קורט מלח לקצפת 1 חב' שמנת מתוקה 1 כף אבקת סוכר הכנת המרנג: מחממים בבן מארי(מתכת) את החלבונים עם קורט מלח עד שהם חמימים מעט למגע,מתחילים להקציף במהירות גבוהה,מוסיפים את הסוכר כף אחר כף לכיוון המקצף. כאשר הקצף קשה וחשק(מרימים על כף ונוצרים שפיצים קשים ויציבים),מעבירים חצי מהקצף לשק זילוף עם צנתר חלק וקוטר קטן,ומזלפים 8 כוסיות. את חצי הקצף הנותר מעבירים לשק זיוף עם צנתר כוכב גדול,ומזלפים 8 נשיקות,מזלפים על נייר אפייה בתבנית. מכניסים את הכוסיות והנשיקות לתנור,ומחממים ל90 מעלות טורבו,כ3-4 שעות לייבוש,כשדלת התנור לא סגורה עד הסוף לאפשר יציאת לחות. הכנת הקטיפה: שמים את הערמונים הקלופים בסיר,מוסיפים חלב עד לכיסוי,סוכר,חורצים מקל וניל ומכניסים את הגרגירים והמקל,וקורט מלח. מרתיחים,ומבשלים על רתיחה עדינה כשעה,עד שהערמונים ספוגים בנוזל,מסננים את הערמונים(שומרים את הנוזלים) ומעבירים למעבד מזון,מעבדים במהירות גבוהה ליצירת מחית. מוסיפים תוך כדי עיבוד כ-3 מצקות מהנוזל,טועמים ומוסיפים סוכר לפי הטעם,מעבירים את המחית דרך מסננת דקה,ומעבירים למקרר להיתקררות. מקציפים שמנת מתוקה עם אבקת סוכר לקצפת גמישה הרכבת המנה: מעבירים את הערמונים לשק זילוף עם צנתר קטן,וממלאים את קונכיות המרנג עד כדי גלישה ויצירת תלולית. מניחים את הנשיקות בעדינות על הערמונים,כך שיראו את הקרם. על צלחת הגשה מסדרים 2 קונכיות,בעזרת כפית מערימים קצפת לידן,ומזלפים עוד קצת מהערמונים על הקצפת.
 

gabizon79

New member
פנסוש הסברי זיליפונז' בשבילך../images/Emo24.gif

המרנג לפני הזילוף
 

gabizon79

New member
תחילת זילוף בסיס הקונכיות

צנתר חלק,זילוף מהמרכז החוצה
 
למעלה