ארוחת "שק הזילוף"...

gabizon79

New member
ארוחת "שק הזילוף"...

לפני כמה ימים ביקשתי הסבר על עבודה עם שקי זילוף כי עוד לא יצא לי לעבוד איתן...אדון ג'רג'ר התנדב לקחת על עצמו את תהליך הלימוד(רחמים עליו...),מהון להון נפגשנו,שתינו קפה,גיבשנו תפריט,יצאנו לקניות,ו6 שעות של עבודה(סבבתית לחלוטין:) הניבו את אחלה שבאחלה שבארוחה. מצטער מראש על כמות התמונות,אני מרשה לעצמי כי אני מעלה תמונה משהו כמו פעם בשנה...ורובם יועילו להסברים :)
 

gabizon79

New member
סלט ירוק

חצי חסה ערבית אדומה חב' עלי בייבי 3 בצלים ירוקים קצוצים 15 פטריות שמפנין טריות חתוכות דש ויניגרט: שמן זית חומץ בלסמי דבש חרדל דיז'ון גרגירים חומץ בן יין לבן מלח גס
 

gabizon79

New member
"ריזוטו" אורז מלא ודלעת

"ריזוטו" אורז מלא ודלעת המרכאות מפני שהמנה היא לא הריזוטו הקלאסי העיסתי,מפני שהאורז המלא סופג נוזלים עד גבול מסויים,הרטיבות מגיע מהנוזלים העשירים,זה מה שאהבתי בה,טעם חדש לחלוטין...יאמי... מצרכים ל 3-4 מנות: 20 גרם חמאה גבעול כרישה(בסביבות ה15 ס"מ) חתול לחצאי טבעות דקיקות 200 גרם דלעת חתוכה לריכועים דקים(4 על 4 ס"מ בערך) כוס אורז פרסי מלא חצי כוס יין לבן יבש 2 כוסות ציר עוף רותח 4 גרגירי פלפל אנגלי 2\1 מקל קינמון מלח פלפל שחור גרוס 10 גרם חמאה לסמיכות הרוטב להגשה: גבינת קשקבל מגוררת גס(אם משתמשים בפרמזן אז להפחית בגלל המליחות) הוראות הכנה: ממיסים 20 גרם חמאה,מוסיפים את הכרישה והדלעת ומבשלים בסיר מכוסה על אש בינונית,בוחשים מידי פעם שלא ישרף. שהכרישה רכה מוסיפים את האורז ומערבבים שיצופה היטב בשומן,מוסיפים את היין,מורידים תמיכסה ומצמצמים עד שהיין ניספג כולו באורז. מוסיפים את הציר,פלפלים אנגליים,חצי מקל קינמון,מלח פלפל לפי הטעם,מביאים לרתיחה ומבשלים מכוסה עד שכמעט כל הציר נעלם(לא לערבב:). לאחר חצי שעה שהאורז היתרכך,מוסיפים 10 גרם חמאה,מכבים את האש ומערבבים בעדינות לא לרסק את הדלעת,מחלקים למנות ומפזרים גבינה מגוררת מעל כל מנה.
 

gabizon79

New member
מרק אפונה ומנטה עם 2 סוגי רביולי

למרק(2 מנות) 30 גרם חמאה 200 גרם אפונה קפואה שורש כרישה חתוך דק(כ 15 ס"מ) חצי ליטר ציר עוף חצי חבילת מנטה קצוצה(גם נענע תהייה סבבה) מלח,פלפל ממיסים בסיר את החמאה,מוסיפים את הכרישה והאפונה ומאדים כמה דקות.מוסיפים את ציר העוף והמנטה,מרתיחים מורידים להבה,ומבשלים עד לריכוך האפונה ומתקנים תיבול עם מלח ופלפל.מסננים את המוצקים מהנוזלים,ומעבירים אותם(ת'מוצקים) לקערה,מועכשים בעזרת מועך פירה ידני ככל הניתן,מוסיפים מעט מהנוזלים למוצקם המעוכים, ומעבירים דרך מסננת דקה חזרה לנוזלים. להגשה: משבלים את הרביולי במים רותחים ומלוחים עד שהוא מוכן(מ"ס דקות),מניחים כמה רביולי בצלוחית הגשה,ויוצקים מעל מרק. הערות: *ליצירת מרק סמיך יותר אפשר לרסק את האפונה במעבד מזון(לרביולי עדיף מרק צלול יותר לא להכביד על המנה ולהינות מכל ביס),בכל אופן להעביר דרך מסננת דקה בסיום הריסוק. *ללא רביולי ניתן להסמיך את המרק עם מעט שמנת מתוקה בחימום הסופי.
 

gabizon79

New member
רביולי: תמונות +הסברים

בצק 2 וחצי כוסות קמח לבן רגיל 2 ביצים מ"ס 1 2 חלמונים מביצים מ"ס 1 2 וחצי כפות שמן קנולה קורט מלח ימערבבים מלח וקמח בקערה,יוצרים גומה לתוכה שמים את הביצים חלמונים והשמן,לשים לבצק,מעבירים למשטח עבודה ולשים בכח 10 דקות לבצק קשה וגמיש. מניחים בקערה ומכסים במגבת לחה למנוחה של שעה. מחלקים את הבצק ל-2,מרדדים כל חלק בעזרת מערוך,מקפלים לחצי ושוב מקפלים לחצי,מרדדים כמה שיותר דק. שמים מילוי במרווחים שווים,מורחים בעזרת האצבעות או מכחול בין המרווחים עם מים,מכסים בעלה השני ותוך כדי מהדקים בעזרת האצבעות ליצירת רביולי. סוגרים,מהדקים היטב וחותכים בעזרת חותכן עוגיות משונן לרביולי.
 

fency

New member
הכל נראה אחלה אבל איפה הזילוף???

לא קראתי את התהליכים אבל הסתכלתי על התמונות ושונדבר לא נראה לי מזולף שם ...אני טועה???
 

r66

New member
הלו, ליאנה/יעל...תנו לו להתבטא../images/Emo98.gif

באמת לא אחד שמציף בתמונות. תיכף נראה את הזילופים
אשר מתוק
איפה פה הזילופים
כל הכבוד חוץ מהצחוקים <<ראיתי באורט>> אחלה של ארוחה, באמת כל הכבוד
 

gabizon79

New member
מילוי ריקוטה וקרם ערמונים

200 גרם ערמונים(קלופים) 3 גרגירי פלפל אנגלי קורט גרגירי קימל קורט מלח 300 גרם ריקוטה חורצים X בקליפות הערמונים,מבשלים במים רותחים 20 דקות,שוטפים במסננת וקולפים. שמים את הערמונים הקלופים בסיר,וממלאים במים רותחים לכיסוי,מוסיפים פלפל אנגלי,מלח וקימל,ומרתיחים חצי שעה. מסננים מהמיים ומרחיקים את הפלפל האנגלי,מעבירים למעבד מזון ומרסקים את הערמונים למחית,מעבירים לקערה ומוסיפים את הריקוטה,מוסיפים מלח במידת הצורך. מעבירים דרך מסננת דקה ליצירת מרקם חלק ואוורירי
 

gabizon79

New member
מילוי בטטה

בטטה גדולה חתוכה לקוביות של 1X1 ס"מ 20 גרם חמאה פלפל שחור גרוס מלח פפריקה חריפה אגוז מוסקט שמים את קוביות הבטטה במאדה,ומאדים על אש גדולה עד ריכוך(כרבע שעה).מעבירים לקערה ומועכים,מוסיפים חמאה,תבלינים ומערבבים.
 
למעלה