בלינצ'ס גבינה - האם זה הגיוני 4 כפות אינסטנט פודינג וניל ?

בלינצ'ס גבינה - האם זה הגיוני 4 כפות אינסטנט פודינג וניל ?

שלום, מצאתי את המתכון הזה לבלינצ'ס גבינה וצימוקים שאני רוצה לנסות להכין לשבועות. בחומרים למילוי רשום 4 כפות אינסטנט פודינג וניל, האם זה נשמע לכם הגיוני כזאת כמות? לא יכול להיות שהכוונה היא ל 4 כפיות? תודה מראש.
 

מיקהפ

New member
כתוב ברורות,

חצי חבילה, משקל, כפות. לא יודעת אם הגיוני או לא, אבל כתוב בצורה ברורה ומדויקת, אי אפשר יותר מזה.
 
שאר הנתונים לא עוזרים לי

אין לי בבית משקל שיכול לשקול גרמים אז המשקל לא ממש עוזר לי, וגם לגבי "חצי חבילה" אני לא יודע עד כמה אפשר לסמוך על זה כי יש כמה חברות שמשווקות אבקת אינסטנט פודינג וניל אולי כל חברה משווקת חבילה במשקל שונה? אולי יש חבילות גדולות וחבילות קטנות? (למשל חבילות של סומסום יש חבילות של 100 גרם ויש חבילות של 200 גרם זה לא משהו קבוע). ארבע כפות פשוט נשמע לי כמות גדולה מדי אז חשבתי שאולי זו טעות והכוונה לכפיות.
 

raya

Well-known member
אז אל תוסיף את כל הכמות בבת אחת...
תתחיל עם 4 כפיות, ואם הבלילה נוזלית מדי תוסיף עוד מהפודינג.
במידה ו-4 כפיות יניבו בלילה "סבירה" לבלינצ'ס - אז כנראה שזו היתה הכוונה המקורית.
בהצלחה!
קראתי עכשיו את המתכון - הפודינג נכנס למלית ולא לבלילה, לכן נראה בהחלט הגיוני.
בכל אופן גם למלית הייתי מוסיפה בהדרגה את הפודינג, כדי לא להגיע למלית סמיכה יותר מדי.
המלית לא אמורה להיות נוזלית.
 
אם להגיד את האמת זה לא נראה כל כך מעורר תיאבון...

חסרה לי הנפיחות של המילוי המתוק בפנים... זה נראה יותר מדי שטוח
בלינצ'סים בשבילי זה רק הקלאסיים. אותו הדבר גם עם סופגניות.
 
שלי זה דבקה די קלסי


ההונגרים מכנים זו csokoládé Palacsinta כלומר בלינצס ממולא שוקולד. ולכן זה לא מלא ומנופח בגבינה. אבל את לא חיבת להכין כמוני או לפי המתכון שלי. הכי חשוב שיהיה לך טעים
 

מיכי 10

Member
דווקא הבלינצ'ס בתמונה ששלחת, ארתור, נראים לי נפלאים!

והייתי שמחה לקבל את המתכון. מקווה שהוא לא מסובך, כי באופן כללי אני די נמנעת מטיגון. לאו דווקא בגלל השמן, אלא מכיוון שאני לא כל כך מוצלחת בטיגון (לעומת בישול, ואפילו אפייה). הבלינצ'ס - במשפחה שלי, קראנו להם חביתיות - הם בעיני העיקר. ואחר כך, כל אחד יכול לאכול אותם כְּמוֹת שהם, או למלא בהם מה שהוא רוצה, לפי טעמו. אישית, לא הייתי ממלאת בשוקולד, אלא בשכבה דקה של גבינה לבנה, או בשכבה דקה יותר של ריבה, או מפזרת רק מעט סוכר. כי בעיני, העיקר הן החביתיות עצמן, ולא המילוי. אגב, לאמא שלי, בשנותיה האחרונות, היתה פיליפינית שסייעה לה. אז היא היתה מגררת לתוך בלילת החביתיות שהכינה, מעט קליפת לימון (או תפוז?). וזה היה שדרוג נפלא לחביתיות שאמא שלי היתה מכינה בצעירותה.
 
המתכון מאוד פשוט

הרעיון הוא 2 2 כוסות חלב 2 ביצים M 2 כוסות קמח כוס שלי היא 2 מי"ל מערבבים היטב עד שאין גושים מוסיפים 2 כפיות שמן או חמאה ממוסת קורט מלח אני מעדיף ככה אבל אפשר גם סוכר (2 כפות). הכי אוהב עם ריבה!
 

מיכי 10

Member
תודה רבה רבה, ארתור


כתבת: כוס שלי היא 2 מי"ל. אני מניחה שהתכוונת 200 מ"ל (להבדיל מכוסות של 250 מ"ל). נכון? האמת, גם אני מעדיפה עם ריבה, אבל בשכבה דקה.
 
תודה לכולם, ועוד שאלה

בחומרים לבלילה היא רושמת "2 כפות שמן", אבל אין פירוט לסוג השמן. איזה שמן הכי הגיוני לשים שם? שמן זית? שמן קנולה? שמן חמניות?
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אם להגיד את האמת זה לא נראה כל כך

&nbsp הגיוני לענות לך לאור התגובה האדיבה שלך למי שמנסה לעזור לך.
 
אז מה עדיף לשקר לבן אדם?

סליחה אבל אני חושב שרשמתי תגובה מכובדת ולא מעליבה, אני חושב שביקורת על אוכל צריכה להיות כנה אחרת איך אנשים ילמדו להשתפר? אם מנה לא נראית מעוררת תיאבון או שהיא לא טעימה אני חושב שצריך להעיר על כך למי שהכין אותה כדי שהוא ינסה להשתפר בעתיד. מה עדיף להשלות אותו שזה נראה מצויין ושזה ממש טעים כדי שהוא ימשיך להכין את המנה באותה צורה גם בעתיד?
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אני מוכן לשלם לך כדי שתלמד אותי

&nbsp איך מצליחים דרך פוסט לקבוע אם מנה היא טעימה או לא. &nbsp אגב אם היית בודק קודם למי ענית היית מבין שהמנות שהוא מכין הן בסבירות גבוהה כן טעימות למרות שטעים זה מונח מאד סובייקטיבי. &nbsp במילים אחרות כשאתה נכנס לפורום חדש שבו לא מכירים אותך ואתה לא מכיר את הנפשות הפועלות מן הראוי שלא תענה בצורה פוגעת ועוד למי שטורח לענות לך מה גם שלפי השאלות שלך אתה לא עושה רושם של מומחה גדול בתחום הקולינריה. &nbsp
 
טעים למי?

טעים זה מונח יחסי מאוד. ואם זה טעים לי, לא בטוח שזה טעים לך...או להפך.
 
למעלה