מה דעתכם על מתכון כזה!|?!

שופרסל ומוצרי המותג

לצערי, בכל פעם שניסיתי אחד מהם, התאכזבתי קשות. מוצר ירוד במידה מהותית, שלא מצדיק את ההבדל הקל במחיר. לעומת זאת, שופרסל לא פעם, מקדם מכירת מותג סופרסל, ע"י הסרת המותגים האחרים ומאלץ לקחת את המוצר שלהם, אם אינך רוצה לצאת מהקניה בלעדיו! שופרסל הפכו את נושא השיוון העצמי למדע, על גב הצרכנים. אז אולי הם יסיימו עם מותג חזק אך עם הרבה פחות קונים. לא אזיל דמעה אם יסגרו אותם.
 

אבי בן 1231

Well-known member
אתה צודק, למזלי יש לי נסיון רב בשיווק, במיוחד מוצרי מזון

ואני לא אחד מהפראיירים המתחלפים, אני בודק בציציות מוצרים שאני רוכש. זה ההבדל ה"קטנצ'יק" בין צורת המסחר בישראל לבין צורת המסחר בספרד, בה חייתי שנים רבות ואני מכיר היטב. בספרד מוצרי המותג של הרשתות זולים בהרבה ואינם נופלים אפילו באחוז אחד באיכותם. ולכן כשאנו נוסעים לספרד אנו יוצאים עם מזוודה אחת כמעט או לגמרי ריקה על מנת למלא בקניות שחוסכות לנו חלק גדול מהוצאות החופשה!! אתן דוגמה של מחיר זול. 1 ק"ג קפה גרעינים עולה 5.65€, בפעם האחרונה הבאתי 4 ק"ג. קצף לשיער, שזוגתי משתמשת קנינו מיכל ב 1.95€ פה זוגתי משלמת 100₪ על אותו גודל של מיכל אומנם מתוצרת אחרת, אך ........ יותר משובח.
 
להביא מזון וסדקית מחו"ל

ראשית זה תעודת עניות למדינתנו. מבודפשט אני מביא בד"כ נקניקים וגם פחית בירה. הפחית נועדה לשתיה בדרך, אבל היא כבר פעם שניה מגיע הביתה שלמה... הנקניקים נמכרים בשדה התעופה ואין סיבה לקנות בעיר ולסחוב. אני גם מביא לאמי גבינת "ברינזה" שהם קוראים לו "ליפטואי". מהפפריקה שלהם ירדתי. הישראלי טוב כמו שלהם וזול יותר. זה נראה לי כמו רעיון לתיירים למתנות ב-10 ש"ח...
בנסיעה האחרונה הבאתי לנכד לגו. שם זה ביו חצי לרבע מחיר מפה. אז די התפרעתי. יש להם שם חנויות LEGO עם כל הליין שלהם, כולל מלא דגמים בתצוגה, בנויים. שלחתי לנכד תמונות משם, אז בשיחה הראשונה בוואטסאפ, הוא אומר לי: "סבא, תביא לי את כולם"!
 

אבי בן 1231

Well-known member
יפה, נכדיי כבר גדולים מידי עבור לגו.

ועם מה שאני מביא מספרד אני חוסך חלק גדול ממחיר הטיסה, השהייה והבילוי. נתתי לך מספר דוגמאות קטן. אפילו לקחת איתי מעבד מזון לתיקון בספרד השתלם לי. רק אתמול ראיתי מחיר של חדר בקיבוץ בצפון לזוג מיום חמישי עד ראשון במחיר של קרוב ל 2500₪ עם ארוחת בוקר בלבד. וזה מחיר מבצע לגילאי +60. כאשר בבית מלון בו אנו מתאחסנים קבוע בספרד המחיר לשבוע הוא בערך 850₪ כולל ארוחת בוקר! ארוחה מלאה נוספת בחוץ עולה פחות מ 30€ לזוג.
 

מיכי 10

Member
לי קרה פעם משהו הפוך...

ביום האחרון של ביקור בן ימים אחדים בשוויץ, נסעתי עם אחותי לחנות צעצועים, כדי להספיק לקנות מהר מתנות לנכדים שלנו. בין השאר, שמחתי על מציאה מיוחדת: קניתי לכל משפחה מילדיי, משחק "רמיקוב" באריזה קטנה וקומפקטית, מיוחדת לנסיעות. בשוויץ, כידוע, המחירים לרוב לא זולים, בלשון המעטה. רק אחרי שהגעתי הביתה, התאכזבתי כשראיתי שעל אריזות הרמיקוב, כתוב made in ‌Israel... ואז נזכרתי שהמשחק הומצא ע"י מהנדס ישראלי. ואת המשחק שלי, בגודל רגיל ובקופסה רצינית, קניתי מעט שנים לפני כן, ב"קודקוד" ברמת גן. אבל בארץ לא מוכרים את המשחק באריזה הקומפקטית, כמו אלה שקניתי בציריך.
 
שלא לדבר על ישראלים שקנו בברלין חטיפים של עלית

וגילו שבארץ מחירם גבוהה ב-50-100%. דווקא מוצרם תוצרת ישראל שהם ליצוא בלבד, שווים. גם תוצרת חקלאית. זו איכות שפה לא מגיע למדפים. לנן מעלים את המחיר ומוכרים את הנחות והדפוק. רק בישראל...
 
למעלה