מה דעתכם על מתכון כזה!|?!

אבי בן 1231

Well-known member
מה דעתכם על מתכון כזה!|?!

https://magazine.shufersal.co.il/המגזין-קולינרי/פודלישס/פחזניות-בציפוי-שוקולד/ האם ניתן להשתמש גם במוצרים שלא נקנו בשופרסל?
 
כרטיס אשראי שופרסל

במשך שנים, עמדו מוכרנים בכניסה וע"י הקופות וכל מי שבא במגע עם הצרכן, כולל הקופאיות, הציעו לי כרטיס אשראי של שופרסל! היות ועשיתי קניות אחת לשבוע, כל שבוע - זו היתה קבלת הפנים. ולמרות מחאותי, שכבר עניתי "לא" עשרות ואף מאות פעמים, הם ממשיכים להטריד! אף שאלתי, מה היו הם עושים, אם הייתי מציע לאחת הקופאיות (היפה בעיני
), לצאת עמה לדייט, כל שבוע, למרות סרובה. אחרי כמה פעמים לדעתם היו קוראים למשטרה על הטרדת קופאית? הסכימו עמי. אבל להפסיק להטרידני בנושא כרטיס האשראי שלהם: בוודאי שלא! זה נמשך... עד שהפסקתי לבקר שם. מה גם שתמיד היו חסרים לי פריטים מהרשימה. אז כרטיס אשראי היה, מוצרים לא כ"כ. בכלל לא הבנתי למה מרכול למזון, הפך לרשות בנקאית? בתקופת הקורונה, הם היו נוכלים גדולים, בשעה שהכניסו למשלוח מה שבא להם (למשל, הזמנתי יין גמלה מרלו, והם שמו יין תבור וסגל!) אך טענו שמדובר באותו מחיר ולא שינו את החיוב! מה שבוודאות לא סביר. שלא לדבר על איכות פרות וירקות שלא היו לטעמי. אז שופרסל, אתם אצלי גמרתם. אקנה שם רק אם לא אמצע פריט (בודד) בשום מקום אחר! דעו גם דעו, שאתם לא הוגנים, מהיקרים בשוק, מטרידנים ועם מוצרים חסרים. ואמרתי את זה בשיא העדינות!
 

אבי בן 1231

Well-known member
ווואווווו .... עשית להם מה שנקרא "שפוך חמתך"

ולנו יש טענות מפה ועד הלום על ויקטורי בעירנו. ליכלוך, צפיפות במעברים בין המדפים, חוסר מוצרים, כן, וגם הטרדות מפעם לפעם בקשר לכרטיס אשראי ויקטורי. אישית אני מתגעגע לספרד בה הסופרים נקיים מרווחים וזה תענוג לערוך בהם קניות. אנחנו נוסעים הרבה לספרד ובאחד הסופרים אנו עורכים קניות של מוצרים לבית בערך של לפחות 200€ עד 300€.
 
חווית קניה במרכול בישראל ובחו"ל

אחד הדברים הראשונים שמבדילים את החוויה היא ישראלים שמשאירים עגלות במרכז המעברים, עם אפס התחשבות בקונים האחרים. בחו"ל (קנדה, ארה"ב) זה לא קורה. גם יש מעברים רחבים יותר וגם יש התחשבות. אחרי הקונים, תמיד יש מישהו שמסדר סחורה ועם עגלה גדולה וקופסאות ריקות חוסם את כל המעבר! שלא לדבר שלפעמים אין עובד, רק חסימה... העדר מוצרים: יש תמיד את המוצר התורן שחסר. שמן זית של יד מרדכי מס. 3 (חזק). ביצים (לא היו חודש!), רסק עגבניות (בלי סוכר) בד"כ יש רק רטבים עתירי סוכר, מלח ורווח. מעולם לא ראיתי את הבשר בקר הטחון ע"פ חוק ב-31 ש"ח / לק"ג! תמיד דוחפים את היקר שלהם ב-60 ש"ח / לק"ג. ביוחננוף הפסיקו לספק כפפות (קורונה). ספרד: אהבתי את האוכל שם. במיוחד את הבגט, אך לא רק. פאיה, וטאפאס גם.
 

אבי בן 1231

Well-known member
ידידי, אתה ממש לרוחי!!

הטאפס והפאייה הם מוצרים בלעדיים של ספרד. כיום יש אפשרות להשיג את כל המוצרים לפאיית פירות ים במרכולים של הרוסים, באיכות מעולה ולא יקר. ניתן גם להכין עם סוגי בשר שונים. בספרד מכינים את הפאייה בכלי מיוחד שנקרא פאייז'רה, PAaellera, אך ניתן להכין גם בסיר נמוך יחסית ורחב! סוגי PAaellera https://www.google.com/search?hl=es...uOJgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nsAEA&sclient=img
 
במרכולים של הרוסים

האם יש גם המון? לצערי במרכולים של הרוסים יש בעיקר נקניקים ומוצרים רוסיים. לא מוכרים ואם יובאו משם, האיכות לא משהו. במיוחד מאוקרינה. חבל שלא הייתה עליה דומה מאיטליה, ספרד או צרפת!
 

אבי בן 1231

Well-known member
יש לך טעות ידידי.

במרכולים של הרוסים בנוסף לנקניקים מעולים יש גם פירות ים אם איני טועה מתאילנד באיכות מעולה ובמחירים סבירים, זוגתי מכינה לעיתים קרובות פאייה מפירות ים. יש גם קונפיטורות מעולות וכל מיני גבינות צהובות כמו כן יש המון מוצרים של קיבוץ מזרע, לאוכלי חזיר "כשר"!
 
אני "חבר מועדון" בטיב טעם מזה עשור

פירות ים: הכל קפוא. בעכו בשוק יש טרי! הכוונה באיכות ירודה של מוצרי מזון רוסיים מיובאים היא בעיקר לשימורים. בנוגע לנקניקים, כל השמות שלהם ובסוף משהו לא ברור. לצרפתים ולאיטלקים יש סחורה יותר טובה וגם יותר מעניינת...ולספרדים יש חמון נפלא, שבטיב טעם עוד לא חלמו עליו. אשמח למתכון טוב של פאיה פירות ים. תודה. אני מכין באירועים חגיגיים סקמפי : שרימפס ברוטב חמאה, יין לבן, שום, פטרוזליה בצל ירוק ולימון. פעם הייתי מכין מרק טום ים נפלא, עם למון גראס דג ושרימפס.
 

אבי בן 1231

Well-known member
אבקש מזוגתי שתכתיב לי מתכון של פאייה, יש לה אותו בראש.

בחנויות הרוסיות פירות הים גם הם קפואים אך מעולים. לצערי לפי המרכיבים לא אוהב סקמפי. גם בספרד נהגנו לקנות פירות ים קפואים.
 

אבי בן 1231

Well-known member
עד כמה שאני יודע זו לא רשת אלא מרכולים פרטיים

בעיר אשקלון. חנות אחת בתחנה המרכזית של אשקלון, ואחרת במגדל גם כן אשקלון.
 
אשקלון רחוקה לי

מסופק אם רוסי בכלל יודע מה זה חמון! כל שכן ליבא ממנו ולמכור אותו.
 

אבי בן 1231

Well-known member
אל תזלזל ברוסים! ובמיוחד אל תזלזל בחמון!

החמון ידוע היטב גם בסופרים הרוסיים, לפחות באשקלון. יש להם סחורה מעולה.
 

אבי בן 1231

Well-known member
תודה רבה מיכי הכנתי עכשיו חומוס ביתי וכמעט הוספתי מלח

של ויקטורי ולא של שופרסל, ווואאאוווו ..... ממש נבהלתי
 

מיכי 10

Member
נורא צחקתי.


איזה מזל שתפשת את עצמך לפני שהרסת את כל החומוס.
 
למעלה