תרמומיקס

DANIAVNI

Well-known member
ישבתי בישיבות עסקיות ומדי פעם מישהו סיפר בדיחה/הלצה

שלא קשורה לנושאי הישיבה .

ומה אתה יודע
תתפלא לשמוע, אבל התקרה לא נפלה עלינו.
 

אבי בן 1231

Well-known member
ללמד להכין ארוחה פשוטה את מי שאין לו חוש לזה

ייערך הרבה יותר זמן ועם תוצאות עלובות על פני ללמדו להפעיל את המכשיר הזה שמכין ארוחות שלמות ומושלמות בזמן קצר ועם "0" טעויות.
 

אבי בן 1231

Well-known member
בתור חסיד ושפוט של הכלי הזה

וזאת מידע אישי ונסיון של שנים בשימוש בו אני יכול לציין בכנות מלאה וללא אינטרס אישי.
שזו אחת הרכישות הטובות ביותר שרכשנו בחיינו.
את הכלי הזה רכשתי לפני כעשר שנים בספרד, עלה הון תועפות, זו האמת, חזרנו ארצה הבאנו אותו איתנו למרות משקלו הרב ועל חשבון בגדים וחפצים אחרים.
לפני כשנה או קצת יותר נסעתי לספרד עם זוגתי לבקר חברים וותיקים לקחנו איתנו את התרמומיקס לתיקון קל, וזאת בגלל הפרש מחירים עצום בין התיקון בישראל לבין התיקון בספרד, חברה שגרה בספרד קיבלה אותו לאחר התיקון, ובביקור מאוחר יותר הבאנו את השף שלנו הביתה.
לדעתי, וזו דעתי בלבד, אין מכשיר שמשתווה לו.
מכשיר זה אינו רק מיקסר או מעבד מזון רגיל!
הוא: שוקל, מבשל, מטגן (לא בשמן עמוק), מסוגל לקבל הוראה להכין תפריט לפי מתכון שנמצא מותקן בו, מסמן ומפסיק לפעול בגמר הבישול, אינו טועה לעולם,
מבשל באדים, לש בצק בצורה מושלמת, טוחן עד דק, מקציף בצורה מושלמת, מסוגל לבשל מרק, למשל, ולהכין קוסקוס בו זמנית באידוי, נדמה שנתתי את כל יתרונותיו.
אך אין יתרונות ללא חסרונות.
החיסרון הגדול הוא מחירו האסטרונומי, אין לי מושג מהו מחירו כיום בישראל, בספרד הדגם החדש עולה כ 1200€, כשהיינו בספרד חשבנו לקנות את הדגם החדש למרות שאנו עדיין מרוצים ומשתמשים בדגם בן כ 10 שנים.
יש לו חיסרון נוסף שהכוס שלו היא קטנה, וזאת לדעתי בגלל שהוא גם מבשל, יש לו מנוע יחסית קטן, אחרת מנוע גדול עם בישול היה מצריך חיבור חשמל תלת פזי שלא קיים בכל בית!
חיסרון נוסף של מכשיר זה, הוא ש ............... הוא אינו מסוגל לצאת לשוק ............
לקניות!!
 
למעלה