חווית קניה בשופר סל אונליין

פוקסי99

New member
חווית קניה בשופר סל אונליין

הזמנתי משלוח אשר אושר ליום מסויים .וקיבלתי אישור שההזמנה נקלטה .
להפתעתי הם דחו את מועד ההספקה לתאריך שלא מתאים לי

הנקודה שלא ניתן לצור איתם קשר .בטלפון שומעים מוזיקה ואף אחד לא עונה וכמו כן בצאט שרות הלקוחות לא מגיב
 
גמני אכלתי אותה.

לא מתאים בכלל לשורת המחץ: מנסים לתת את השרות הטוב ביותר...
חוויה חד פעמית.

לקוחות יקרים,
עקב ריבוי הפניות למוקד השרות, זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל,
אנו ממליצים לפנות אלינו באחד מערוצי השרות הדיגיטליים שלנו. אנו פועלים לתת מענה לכל הפניות בהקדם האפשרי. תודה על הסבלנות.
כמו כן, יתכן חוסר זמני בחלק מהמוצרים וכן ייתכנו שינויים במועדי האספקה ובהגעת משלוחי שופרסל Online.
אנו עושים מאמץ מרבי להשלים את החוסרים, לעמוד בזמני האספקה המתוכננים ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.
גם בימים אלו אנו לשירותכם בסניפים וב-Online.


מיותר להגיד שאף אחד מהאפשרויות אינו מגיב!
 
תיקון נזקי שופרסל ביוחננוף

לאור המצב נסעתי בשלישי שעבר בבוקר ליוחננוף (חוצות המפרץ).
בכניסה חילקו כפפות חד פעמיות. לא היו הרבה והיה הכל. במחלקת העופות היה קצת דל, אבל מה שהייתי צריך היה. לצערי מישהו תפס טרמפ ישראלי והקפיץ את המחירים של העוף.
חזרתי עם כל המוצרים מהרשימה, מלבד סלט ביצים שהיה לתוקף של עוד יומיים!
לא הייתה בעיה של נייר טוטלט, לא של גלילי נייר למטבח, והיו גם עגבניות וירקות בשפע. גם במדפי השימורים היה מהכל.
 
למעלה