אמישרגז

אמישרגז

לפני כחודש הגיע טכנאי לביקורת. הוא בדק ואמר שהצינור גומי בן 5 כמעט ויש להחליפו. אמר שיתאמו ביקור והלך.
לפני שבועיים ביום רביעי תאמו והגיע טכנאי. הוא בדק ואמר שלא צריך להחליף את הצינור, אבל צריך להחליף את הברז. זה יעלה 250 ש"ח. אמרתי לו שהברז עובד נפלא כבר 20 שנה ולא צריך להחליף. הטכנאי הלך ולא אמר דבר.
בשישי בבוקר, אני מוציא מהמקרר את העוף המושרה ביין, ורוצה להתחיל לבשל...
אין גז. לקח לי כמה דקות לקשר את הטכנאי לתקלה והבנתי שהוא ניתק.
התקשרתי לאמישרגז ושם הסבירו שזה בטיחותי והם היו חייבים לסגור. OK אמרתי, אבל לפני שסוגרים או כשסוגרים מודיעים...הם אמרו שהטכנאי אמר.
אז הטכנאי לא אמר. אחרת לא הינו מגיעים ל-09:30 בשישי בלי גז ועם בישולים לסופ"ש.
הוא סידר ביקור של טכנאי שעתיים אחרי, לא לפני שלקח פרטי חיוב (כרטיס אשראי) וגבה 365 ש"ח. הטכנאי היה חביב והחליף גם את הצינור.

האם מישהו היה בסרט של ניתוק גז ללא הודעה מוקדמת?
 

צנצנת26

New member
לא ניתקו לי, אבל אני חווה משהו דומה בשנים האחרונות.

בשלוש / ארבע שנים האחרונות אמישראגז הכניסה שירות חדש, וזה ביקור הטכנאי אחת לשנה. אתה חייב לקבוע אתו, כי אם לא-לא תקבל אספקת בלון , או כמו במקרה שלך- ניתוק.

ההרגשה של ה"שירות" הזה מרגישה לי כמו ההתנהגות של כנופיות נותני חסות למיניהן. אנחנו בידיים שלהם, וזה מה שיש. החליפו לי את הצינור פעמיים , שנה אחרי שנה. הצינור היה חדש. אבל הטכנאי צריך לעבוד על מיכסה מסויימת ולחזור בסוף כל יום לחברה עם עיסקאות= שזה אומר כסף לחברה. מאז שנכנסו חברות גז פרטיות, ההכנסה של החברות הגדולות ששלטו עד אז בשוק ירדה, וזו הדרך שלהן להחזיר את הכסף האבוד.
 
למעלה