מישהו צופה ב-MKR של חיים ורותי?

חביף

New member
אני צופה מושבע של MKR

במוצ"ש התחיל הסבב השלישי של המתמודדים החדשים, מהם מנופה זוג בסוף השבוע, כך שישארו 12 זוגות, או כמו האוסטרלים, יהיה סבב נוסף של חמישה זוגות על מנת להשאיר בסוף 16 זוגות.
כך או אחרת, רותי התרגלה לטלוויזיה ולמעמדה ככוכבת ריאלטי, צורת הדיבור שלה, הגמישות של הגוף הפכו "נורמליים" יותר מהשבוע הראשון. אז מתברר שאין לה מקל תקוע בתחת, ודודה חיים השפיע עליה ב"טובו" כי רב. חיים כהן עצמו, אולי טבח למופת [ אכלתי בדיקסי שלו מנות נהדרות, אגב ] אבל שופט עם "SAY" כמו שהתלביבים נוסח רותי אוהבים להגיד [ הכוונה לאמירה משמעותית] הוא חלש לגמרי.
הוא מזיין את השכל יותר מדיי, מסבירן. חישובי הנקודות שלו בדיוק כמו של המשתתפים האחרים, וזה גרוע, בלשון המעטה. שף מקצועי חייב לתת ניקוד מקצועי על אוכל שמתימר להיות מקצועי.
אבל, כמו "בואו לאכול איתי", בתוכנית הזו יש מה שאין בשאר זבלוני האוכל בטלוויזיה נוסח - משחקי השף, מאסטר שף או תחרות האפייה המשעממת ת'תחת - ראשית רוב הזמן מוקדש לעבודה במטבח. למנות שיוצאות החוצה, לתגובות האנושיות והבלתי מפרגנות להחריד, אבל זו היומרה שאיננה שראויה להערכה.
משהו קורה לכל הפורמטים שמגיעים מחו"ל לארץ, שני פורמטים מצליחים לשמור על רוח המקור. "בואו לאכול איתי" עם קריינות הרקע הנהדרת של שי אביבי מציגה את הישראלי במלוא כיעורו או הדרו [ מי שראה את פרקי האוכל הכשר, יודע בדיוק על מה אני מדבר], ו- MKR בגלל הפורמאט האוסטרלי מתעסקת בבישול נטו, עם מינימום זיוני שכל ומניפולציות דוחות של המאסטר, או האפיה הנלעגת.
 
לשון בוטה ואצבע קלה על המקלדת?

"הישראלי במלוא כיעורו"
"מינימום זיוני שכל", "הוא מזיין את השכל יותר מדיי"
"מתברר שאין לה מקל תקוע בתחת"
"שאר זבלוני האוכל בטלוויזיה"

מה יהיה?
 

חביף

New member
קראתי את ביקורתך המעודנת

והדי משעממת, חסרת התיבול.
אישית מעדיף טעם חזק, מורכב על אנינות לכאורית של כריכי מלפפון בשעת תה אנגלית, א-לה-פוארו.
 
אני רואה שאתה מצטט את ביבי מקרית שמונה! (משעממת)

ואח"כ מצטט מפוארו?
ראיתי שכאשר הנוסח הוא שלך, אתה מתמקד בניבול פה ושפה גסה.
עדיף שתמשיך לצטט.
 

חביף

New member
הצצתי למטה, לשרשור של אפריל, ומה מצאתי

טענה אודות הנסיון ל"חנך" את הכותבים כאן. אז נכון מיקי שלא השתתפת בשרשור, אבל נסיונך הנואל לחנך אותי בהחלט מתאים להודעה/לסטטוס הזה.
 

העמק

New member
אתה מתעסק עם סנוב

שחושב שאם הוא קורא את הארץ ומצביע למרץ או שמאלה משם
מותר לו להגיד הכל
 

חביף

New member
אהבתי את הדיון ב"גופי"

בהחלט מצביע על עליונות מוסרית.
פחחחח
 
אני צופה ונהנית מאוד

אני אוהבת את הדינמיקה בין הזוגות. בשונה משאר התוכניות שעוסקות באוכל, כאן אני בהחלט יכולה להזדהות עם המתמודדים. את חלקם אני לא סובלת ואת חלקם אני אוהבת. אני לא סובלת את הבחורים מהשוק וגם לא את הזוג הערבי וגם לא את הזוג הדתי. כל השאר בהחלט נסבלים ומעניינים.
 

חביף

New member
לא ראיתי עדיין את הפרק מאתמול

אבל שלשום צפיתי בהחלט, וההוא מהשוק, שייחל למפלתן, מייצג בדיוק את הישראלי "האמיתי", זה שאומר, לא מסתתר, יעני "אותנטי". גס רוח עם לב ענק, אני בטוח.
אבל, כפי שכתבתי כאן, השופטים הם שם המשחק, כי הם מקבלים את הנתח הגדול של הניקוד, כי הם אינם מונעים מהתחרות סביב השולחן, ולכן השיפוט שלהם, גם מקצועי לגמרי וגם אובייקטיבי [ במובן שאינו נוטה חסד אישי לאף אחד אלא רק לטעמים.. וכו' ].
חיים ורותי הם נפילה אחת גדולה בהשוואה לשלישייה האוסטרלית, שאפשר לצפות בה, למינויי הוט, מדי יום, ואז לראות את הישראלים. כמה פטפטת חיים ורותי, כמה הרצאות חיים ורותי נושאים סביב השולחן, מעניין ת'תחת [ כן מר לנג, אנין הנפש, האיסטניס - לא אוהב, אל תקרא ואל תחנך אותי] כל הקשקושים שלהם. דברו על האוכל "נטו" ולא על "העברת מנה ביתית למנת מסעדה.. וגו' ".
אבל בהחלט מעניין יותר משאר זבלוני האוכל עתירי הממון, הפרסומות ודרמותך בכפית של תה, א-לה- מאסטר, האפייה, משחקי השף ושאר בלבולי שכל וזיוניו. [גם בשבילך מיכאל
]
מה שכן, ישראל היא ישראל, הצורך לצוות/ללהק דמויות סטריאוטיפיות לא מפסיק גם כאן. יאק.
 
מנו ופיט (השופטים האוסטריים של MKR) זה 2

מאיפה צץ לך השלישי?
לגבי ה-2 מהשוק, אתה השלישי! לפחות עכשיו אנו יודעים מניין אתה בא!
 

חביף

New member
שכחת את קולין, האירי

ת'זוב, הרי את סותר את עצמך בתגובות האלה בדרישתך ל"אנינות", ו"דקירותיך" הן אפילו לא העדשה תחת מזרוני הנסיכה. צא מזה בּוּבִּי.
 
ביקורת

זה השבוע ה-3 והנושא פשוט חוזר על עצמו 1:1!
הזוג הראשון אינו מניב תוצאה טובה, ולאורך כל השיפוט שלו במהלך השבוע הוא מוטה במתן ציון נמוך וביקורת קטלנית, רק על מנת להציל את עורו מהדחה.
אז איפה השיפוט?
המתכון, שהועתק מתוכנית דומה באוסטרליה וניו-זילנד, שגם שם לא היתה חסרה ביקורת מסיבות דומות, נדמה שבארצנו הים תיכונית והחמה - הקצינה לכדי הגזמה. לזוג שלא הצליח בבישול, לא מליח גם להסתיר את הכעור שבו. ממש חבל...
מעבר לכך, האנשים בתכנית מעניינים! חלקם פשוטים (באופן הבישול הביתי) וחלקם מתוחכמים. קצת הסתבך לי עם הזוג החרדי. מעניין מה הדרישות מהמתחרים ע"מ שלא להביא אותם לכדי המנעות מסיבות הכשרות! הם בטוח לא מהדרין. אז פירות ים, בשר וחלב ועוד כמה בטח ירדו מהפרק. היום עשו דג לאפשר חלבי. עבור יום הבחירות, זו בחירה שקשה לי.
 
למעלה