בוקר טוב אנשים - עזרה

  • פותח הנושא bali
  • פורסם בתאריך

bali

New member
מנהל
בוקר טוב אנשים - עזרה ../images/Emo124.gif

אני מחפשת מתכון לעוגה בלי סוכר - יכול להות עוגת תפוחים או גבינה... אין לי בבית "כמו סוכר" אלא רק סוכרזית בנוזל ובטבליות (שאפשר לרסק לאבקה) אבל חשקה נפשי בעוגה
אם יש לכם מתכונים אני מאד מאד מאד אשמח!
תודה רבה ושבת שלום.
 
כודם כל אל תפוררי תסוכרזית זה יעשה

לך טעם לוואי נוראי שאת לא רוצה 2.אם יש לך ממתיק נוזלי על בסיס דקסטרוז/סכרין - מעולה עדיף SWEET&LIGHT 3.תישתמשי בממתיק הנוזלי בתוספת מיץ מפרי מתוק זה יכול להיות תפוז(עדיף) או תפוח לא גרנט. 4.בהצלחה.
 

bali

New member
מנהל
ומה עם הבצק?

תודה על העצות. יש לי ממתיק נוזלי של SWEET&LIGHT
 

לימור26

New member
ענבל -תקחי כל מתכון שאת מוצאת

ותמירי בנוזל במקום הסוכר אני הכנתי בשבוע שעבר עוגת שוקולד בלי קמח-כי זה היה פסח-ובלי סוכר לחבר שחולה בסכרת ולדעתי יצא לי אכסה...למרות שזה מאד מצא חן בעיניו אני לא אהבתי בכלל אז אני לא מציעה אפילו את המתכון
 

bali

New member
מנהל
זה לא ילך ככה - בצק פאי הוא בצק שלא

דורש נוזלים... אני רוצה פאי תפוחים. אולי יש עוגה בחושה עם פירות שיוצאת רטובה וטעימה ואין בה סוכר...?
 
בלי יקרה עוגה רטובה עוד יותר קל

להכין ללא סוכר כי את יכולה להוסיף יותר מיצי פירות שתמשי כך: בערך השווה לכמות הסוכר שדרושה למתכון סימי תנוזל ממתיק ותיתר השלמה לנפח הסוכר סימי מיצי פירות תאמיני לי תגידי תודה אחרי זה.
 

bali

New member
מנהל
אבל סוכר הוא לא נוזל...

ואם אני שמה מיצי פירות וסוכרזית נוזלית העוגה תצא יותר נוזלית מהרצויי. אז להוסיף עוד קמח?
 

Vashti

New member
עוגת טורט ללא סוכר

העוגה לא נוסתה על-ידי. איפשהו יש לי טבלת המרות לתחליפי סוכר אך עד שאצליח למצוא אותה בינתיים מתכון. מקור: "פסטו מתכונים" חומרים: 7 ביצים מופרדות בטמפרטורת החדר 1/2 כוס מיץ תפוזים 3 כפות SWEET'N LOW או כל ממתיק מלאכותי אחר 2 כפות מיץ לימון 3/4 כפית קרם טרטר 11/2 כוסות קמח מנופה 1/4 כפית מלח אופן ההכנה: מקציפים את החלבונים עם המלח עד שמתחיל להיווצר קצף, מוסיפים את קרם הטרטר וממשיכים להקציף עד לקבלת קצף יציב וגמיש. מערבבים את שאר החומרים בקערה גדולה ומקפלים את קצף החלבונים לתערובת. יוצקים לתבנית חלולה משומנת ומקומחת ואופים בתנור שחומם מראש לחום ביבוני כ-40 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא יבש. מוציאים ומצננים.
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה רבה....

מה דעתכם, אם אני אוסיף לתוך העוגה הזו חתיכות של תפוחי עץ היא תצא לחה וטעימה ?
 

Vashti

New member
גם ללא פרי העוגה מאוד לחה אף על פי

שהיא בחושה. תנסי ואשמח אם תספרי לי
 

Vashti

New member
מידות המרה של סוכר לתחליפיו

סוף סוף מצאתי בתוך כל הניירת שאספתי לאחרונה את מידות ההמרה באדיבותה של PINGWINIT מפורום האוכל של וואלה. שיעורי ההחלפה של ממתיק נוזלי - דיאט טיפ, מתוק וקל 10 טיפות ממתיק = 1 כפית סוכר 30 טיפות ממתיק = 1 כף סוכר 1 כף ממתיק = 1/2 ספל סוכר 2 כפות ממתיק = 1 ספל סוכר שיעורי ההחלפה של ממתיק באבקה מתוק וקל (ממתיק שאין בתוכו אספרטיים שמתפרק בחום) 1 שקית ממתיק = 1 כף סוכר = 20 גרם סוכר 41/4 שקיות ממתיק = 1/2 כוס סוכר = 85 גרם סוכר 81/2 שקיות ממתיק = 1 כוס סוכר = 190 גרם וסוכר אני משתמשת ב"כמו סוכר" כך שאין לי בעיה בהמרות, אבל למיטב ידיעתי מוצר זה אין לו את תו האגודה הישראלית לסוכרת.
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה רבה על המידע ../images/Emo25.gif

אני שומרת אותו.
 

לישר

New member
bali - עוגת תפוחים של FAIRY

זו עוגת תפוחים של ענבל ומדינת ישראל הכינה אותה עם 50 טיפות סוכרזית ואמרה שיצאה מציון. עוגת תפוחים של FAIRY פאי תפוחים מצוין קל להכנה ונחטף בשניות... החומרים: לבצק: 2 כוסות קמח 1 כפית אבקת אפיה 2 כפות סוכר 1 חלמון 1/2 גביע לבן קורט מלח 150 ג"ר מרגרינה קרה למלית: 1 ק"ג תפוחי עץ מסוגים שונים 1/4 כוס סוכר 1 כפית קינמון 1 כף קליפת לימון מגוררת 2 כפות מיץ לימון 1/2 כוס צימוקים 1/2 כוס אגוזים קצוצים אופן ההכנה: מחממים תנור לחום גבוה. לשים את כל החומרים לבצק לבצק רך וחלק שלא נדבק לידיים. משהים במקרר בינתיים. מוציאים את ליבת התפוחים ופורסים לרצועות דקות. מרדדים 2/3 מהבצק לעלה דק ומניחים בתבנית הפאי, על התחתית והדפנות. מסדרים שכבות תפוחים על הבצק ובין לבין מפזרים צימוקים ואגוזים. מערבבים סוכר, קינמון וקליפת לימון ובוזקים על התפוחים. לאחר מכן מטפטפים את מיץ הלימון שייספג בסוכר. מרדדים את שליש הבצק שנותר לעלה, פורסים לרצועות ומסדרים שתי וערב. מפזרים מעט סוכר וקינמון על הבצק. ניתן לקשט בשאריות תפוחים. אופים במשך 40-50 דקות עד שהפאי מזהיב עד משחים. להתמוגג לאחר גמר האפיה בפאי עדיין נותרים מעט נוזלים יש לתת להם להתייצב ולהיספג מעט. הניחי את הפאי לאחר האפייה להצטנן והנוזלים ייעלמו כלא היו...
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה רבה על המתכון!!!

אני אנסה אותו אני חושבת, רק בלי צימוקים כי הם מכת סוכר.... ותודה לכולם על הטיפים הנוספים.
 
אני עשיתי רק עם תפוחים ירוקים

פרוסים דק מאוד וכמה פרוסות דקות מאוד של אגסים בודדות ומעל שפכתי מיץ לימון בעדינות. מעל כל זה כיסיתי עם בצק בצורת רשת (ע"י מטריצה), קודם אפיתי את התחתית כמה דקות ואחר"כ מילאתי ושוב אפיתי הכל.
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה...

אם אני אעשה עם בצק שק"מ לא יהיה חסר סוכר?
 
לא הספקתי לרשום והישיגו אותי

אכן אני ממליצה מאוד מאוד על הפאי. אפשר להכין את המילוי גם על בצק שק"ם בתוספת גרידת לימון.
 

bali

New member
מנהל
יש לך מתכון לבצק שק"ם בשליפה?

המנוע לא עובד וקשה לי לקרוא בספרי בישול עכשיו...
 

bali

New member
מנהל
שאלה - לאיזה גודל תבנית זה מתאים?

 
למעלה