יש לי כמות די גדולה של חזה עוף פרוס

יש לי כמות די גדולה של חזה עוף פרוס

חוץ ממוקפץ ושניצל מה עוד ניתן לעשות שיהיה מענין (גם לא קורדון בלו)??
 

raya

Well-known member
חזה עוף.... מדי פעם כשאין לי חשק לטגן את כל השניצלים, אני מטגנת בצל המחבת, מוסיפה את חזה העוף חתוך לקוביות בגודל בינוני. מוסיפה עגבניות קצוצות, או רסק עגבניות (הכנה ביתי מעגבניות שעבר זמנן). מתבלת במלח, אפשר להוסיף גם א. מרק (ללא מונוסודיום גלוטמט). מבשלת כחצי שעה. נתחי החזה יוצאים עסיסיים וטעימים. בהצלחה! רעיה
 

באבא2000

New member
חזה עוף

להכין כמו שווארמה מתובלת, לעשות ממנו רולדה עם פטריות, לטחון לקציצות, פסטה עם עגבניות ונתחי עוף, חומוס עם נתחי עוף מטוגנים ובצל, למלא באורז עם פירות יבשים,
 

sharonBir

New member
אפשר סלט עוף בקארי

מטגנים להזהבה בצל, אפשר גם פטריות. חותכים חזה עוף, מטגנים קצת, אפשר עם סויה. מתבלים. מכינים מיונז קארי (בעיקרון צריך כף קארי על כל 6 כפות מיונז, לפחות מזה צריך קצת לעשות חישובים). מערבבים מיונז קארי עם העוף, אוכלים עם לחמניות וחלות. טעים!
 
רולדת עוף או פסטרמה עוף או..

...או שבבי עוף למילוי טורטייה. ...או אצבעות מקסיקניות מצופות שומשום עם קוטב צ'ילי חריף מתוק. דונה
 

ToryMaster

New member
זה צריך להיות כשר?

אם לא - אז חזה עוף עם שמנת, פטריות ותפוחי אדמה זה אדח התענוגות הגדולים בחיים. אם כן - בבישולה יש מתכון נפלא לעוף בפלפלת, שאני מאוד אוהבת.
 

ranii17

New member
להכין "שניצלונים בבצק בירה" -אחד הטעימים!

לעשות "בצק בירה".(יש מתכונים פה בפורום) ואז לחתוך את החזה עוף לרצועות, לטבול בבלילה של הבצק בירה ולזרוק לשמן עמוק. יוצא ממש טעים...ולא לשכוח כשאוכלים לשים בצד רוטב צ'ילי מתוק,יש להם טעם חבל על הזמן!
 
למעלה