מקווה שאצליח להעביר את הכוונה שלי

מקווה שאצליח להעביר את הכוונה שלי

קניתי מצלמת 4K, צילמתי, שמתי בפרימיאר פרו CC, מנסה לערוך, ושמתי לב שאיכות התמונה לא UHD, כשאני משווה בין הצילומי ווידיאו שלי, לסרטונים ביוטיוב של 4K, שלי קצת פחות איכותיים, כמובן אלה אותם הגדרות במצלמה כמו בעל הסרטון מיוטיוב שהמליץ לי, אותו פריים רייט, אותם הגדרות, ועדיין, לא מצליח להגיע לאותה רמה של סרטון שראיתי ביוטיוב.

כרטיס גרפי משחק תפקיד פה? יש לי כרטיס של Sapphire Radeon R7 250 4G, בסיסי לא משהו מקצועי, בהנחה שאביא כרטיס גרפי טוב, הייצוא מפרימיאר יהיה יותר טוב? אני באמת לא יודע מה אני עושה לא נכון, המצלמה אותה מצלמה, העריכה כולל הCOLOR GRADING אותו דבר ( כמו הרפרנס שלי ביוטיוב ) ובכל זאת זה לא יוצא באיכות מספקת לטעמי.
 

IdoShkedi

New member
הכרטיס אולי משפיע על מהירות הייצוא אבל לא על איכותו

 

yair999

New member
דעה אחרת

כאן (למשל) אם התכוונת ל"עם כרטיס" לעומת "בלי כרטיס".
אם התכוונת לכרטיס מוכר מהיר לעומת כרטיס מוכר איטי - יתכן שאתה צודק.
 
ז"א מה שאתה אומר זה...

שהכרטיס עצמו רק משפיע על מהירות הייצוא ומהירות ה-WORKFLOW בפרימיאר ואין לו תפקיד באיכות הסרט שיוצא אחרי הרינדור? ז"א אם המרתי לUHD בכרטיס בסיסי, זה עדיין יוצא באיכות UHD בייצוא, אפילו שזה כרטיס בסיסי? הבנתי נכון? אז הבעיה כנראה רק בפורמט ובהגדרות הייצוא שאני מגדיר
 

IdoShkedi

New member
לפי המאמר שיאיר קישר אליו

כרטיס המסך עלול להשפיע במידה כלשהי גם על האיכות. אבל כמו שציינת, זה מאמר שבוחן את הנושא באופן טכני מאוד, ואפילו הכותב עצמו מציין שאף אחד מלבדו לא מדבר על הבדלי איכות שמושפעים מכרטיס המסך. אני מרשה לעצמי להסיק מכך שגם אם קיים הבדל באיכות, הוא מופיע רק בסיטואציות ספציפיות (המאמר מתייחס בעיקר לייצוא של וידאו ברזולוציה שונה מזו שצולם), ולא כזה קריטי ובולט לעין.
כמובן, אני לא יודע כמה ההבדל שאתה רואה בנסיונות שלך בולט לעין... :)
&nbsp
לא הבנתי את המילה "המרה" בשאלה שלך. אני מניח ומקווה שאתה מייצא את הווידאו באותה רזולוציה בה צולם, אחרת ברור שהאיכות לא תישמר.
&nbsp
 
למעלה