השם עידו..

גופי28

New member
השם עידו..

לפני כמה ימים התלבטתי אתכם ביחד איתכן לגבי שמות..עדיין לא סופי אבל רציתי לשאול אם יש למישהו מושג מה הפרוש של השם עידו. באתר של מוריה שיש שם פירושים שונים..רשום רק שזה שם של נביא. יש לי ספר של שמות אבל משום מה אין עידו עם האות י'.. האם למישהו יש מושג..או אולי יש לה ספר אחר משלי שאפשר לבדוק? אני אוהבת שמות שיש להם משמעות.. בזמנו (בסה"כ לפני 10 חודשים) בחרתי לקרוא לילדה שלי נועה כי מאד אהבתי את כל הפירושים שנתנו לשם..ואת כל מה שהשם הזה מסמל..רוצה שיהיה כך גם הפעם. תודה מראש
 

Shukilida

New member
אין לי מושג

אבל מתה על השם הזה... הייתי חייבת...וסליחה שאין לי תשובות תנסי להריץ על זה ב - GOOGLE אני בטוחה שתמצאי
 

luliliya

New member
לפי הנמרולוגיה ע' בשם היא די תוקעת

שם ושיש בו אותיות ע',ז',ר', ח' (מה שאני זוכרת) נמרולוגים לא ממליצים להוסיף את האותיות האלו בשם. אל אותיות כמו י', ה' (ויש עוד כמובן) מאוד מומלץ בשם. האות ו' היא תוקעת. אבל זה למי שמתחבר לנומרולוגיה. ולמשמעות השם אין לי שמץ.
 

Tula1

New member
תשאלי את meravido

היא חקרה את משמעות השם וקראה לבכור שלה עידו.
 

גופי28

New member
איפה אני יכולה למצוא אותה?

ראשית תודה למי שענתה. לגבי העניין של הנמרולוגיה..לפי איך שאת אומרת אז בעצם השם "נועה" הוא לא מאד מומלץ..יש בו את האות "ע" ואות "ו" אבל לפי כל המקומות שקראתי (וקראתי לפחות ב- 5 מקורות שונים)..תמיד רשום שזה שם מאד חיובי..כך שזה קצת מפליא אותי מה שרשמת..בכל אופן אשמח לעוד תגובות.
 

luliliya

New member
זה כמובן יותר מורכב זה צירוף של אות

אותיות ואני לא מומחית אני כותבת לך מה שאני יודעת ואני ממש לא באה לומר אם השם הוא טוב או לא אני לא למדתי ולא מומחית יודעת חפיף. בכל אופן מצרפת לך משהו שמצאתי.
 

תותים5

New member
תעשי חיפוש בגוגל על משמעות השם עידו

לרוב באמת השם מופיע בלי י
 

anny12

New member
אין שום בעיה לקרוא לילד עידו או

עדו, אין בעיה להוריד את הי' כמו שכתוב בתנך או לקרוא עם י', אין לזה שום משמעות. לכל אדם יש משמעות מיוחדת. עידו במקורות - יש מספר אנשים שקראו להם עדו [בלי "יוד" או שכתוב: "עדוא".] המפורסם שבהם הוא הסבא של זכריה הנביא ועליו אמרו חז"ל שהוא נביא שעבר על דברי עצמו (אם כי התיארוך של חז"ל בעניין קצת בעייתי) מקור ושם מבחינה אטימולוגית לא ברור - יש טוענים שהוא בא מהמילה "עדי" שמשמעותה: "תכשיט" זה מתוך הסבר שקראתי. בהצלחה והמון מזל..........
 

e_anat

New member
הנה, זה מה שמצאתי לך

עידו משמעות אידיאליזם, הומנטריות , חשיבה מרוכזת בזולת, עקשנות ערך נומרולוגי: 9 מקור השם: זכריה א:א
 

meravido

New member
הנה הגעתי

מצרפת לך קישור לגבי השם.אצלנו הבחירה היתה משום שכשהייתי בהריון חיפשתי שם תנ"כי בעל 2 הברות - ישבתי עם דברי הימים וחיפשתי וחיפשתי עד שאבא שלי אמר לי:"את משבט לוי והוא משבט לוי אז תחפשי בשבט לוי". ושם מצאתי את השם עידו. לגבי עם י' ובלי י' - גם מרב בתנ"כ רשום בלי י' ולכן אני רושמת את שמי בלי י' ומכיוון שזו "מלחמה" יומיומית בלתקן אנשים, החלטתי שאני לא אעשה את העונש הזה לבן שלי ונתתי עם י'. לי חשוב שלשם תהיה משמעות חיובית בתנ"כ (וזה קשה למצוא אנשים עם משמעות חיובית בתנ"כ...) על עידו לא רשום לא טוב ולא רע אז זה מספיק טוב עבורי. אגב, לאחיינית שלי קוראים נועה.
 
למעלה