פעם פרסמה כאן פלגיה...

איט ליה

New member
פעם פרסמה כאן פלגיה...

משהו שהיא כתבה על ילדים איך נראה ההריון הראשון ואיך זה שאחריו.. ואחריו.. ואני מאוד רוצה לקרוא את זה שוב,רק שאני לא מוצאת את זה. אז פלגיה או מי שיודעת על מה אני מדברת מוצאת ויכולה לצרף לי את הקובץ אני אשמח ומודה מראש.. לילה טוב.
 

gallish

New member
התכוונת לזה../images/Emo35.gif

התכוונת לזה? ואם לא, זה בטח איפשהו בתוך השרשור הארוך ארוך (והמרתק) הזה
 

פלגיה

New member
תןדה ../images/Emo140.gif

כתבתי מזמן. היום כנראה הכל היה נכתב אחרת.
 

פלגיה

New member
אולי כשייצא לי

בינתיים אני ליד המחשב כדי לכתוב בבלוג על פורים, וכלום לא נכתב
 

טש טש

New member
פלגיה- תודה

על הכתיבה המרגשת והכנה שמתמללת חוויות ורגשות כל כך ראשוניים ושנותנת לגיטמציה לרגשות " אסורים" ובעיקר על התקווה שאחרי הכל,למרות הכל ובגלל הכל, הכל יהיה בסדר .
 

איט ליה

New member
תודה רבה לך!!היות ואני בהריון

שני, התכוונתי להורות לילד שני, ואני זוכרת שכשקראתי את שכתבת בפעם הראשונה ממש התרגשתי ועכשו היה פשוט בא לי לשתף את האיש שלי... הבעת שם דברים שאני מאמינה שכל אחת מרגישה וחושבת בהריון שני וכו'.... את כותבת נהדר, את מביעה מצויין את שמרגיש.. לי לפעמים קשה להעלות בכתב את ההרגשות ובמקרה הזה עשית את זה מצויין בשבילי. יפה יפה לך!!! ישר כח !! ולא בכוונתי להעביר את הכתוב.. שיהיה המשך ערב נפלא!!!
 

פלגיה

New member
תודה על המחמאות

את ההערה על המייל הוספתי כי יצא כבר שקראתי דבר מוצלח במקום אחד, ואז שלחו לי אותו כל כך הרבה פעמים (כמובן ללא קרדיט למחבר) עד שהוא נמאס.
 

happy00

New member
זה באמת מקסים

את באמת צריכה לכתוב. את מבטאת את התחושות כל כך יפה, ואי אפשר שלא להזדהות עם כל מילה. ובכלל, את תורמת רבות לפורומים עם חוכמת החיים שלך.
 
למעלה