מושבי בטיחות לקראת ילד שני

moran12313

New member
מושבי בטיחות לקראת ילד שני

שלום,
יש לנו בת מקסימה בת 3.3 ואנחנו משתמשים בשבילה בכסא בטיחות (מדובר בכסא איכותי אמריקאי שנקנה אחרי מחקר רציני, לא זוכרת את שמו). היא השתמשה בו החל מגיל שנה אחרי שסיימנו עם הסלקל שקיבלתי מגיסתי (לא בטוחה איזה אבל היא קונה דברים איכותיים). אני אמורה ללדת בעזרת ה' עוד כחודשיים ויש לנו רכב קטן -מזדה 2 . מה שחשבתי לעשות כדי לחסוך כמה שיותר מקום ברכב - ואשמח אם תתקנו אותי אם אני טועה לדעתכן - הוא להעביר את בתי לבוסטר עם משענת (הייתי מעדיפה בלי משענת כדי לחסוך מקום אבל הבנתי שזה לא מספיק בטיחותי) ולתת לתינוק מגיל 0 להיות בכסא הבטיחות. מה שמביא אותי למס' שאלות:
1. האם אכן יש חשיבות לתת לה בוסטר עם משענת? אלו דגמים אתם יכולים להמליץ עליהם שהם טובים אבל צרים ותופסים פחות מקום?
2. מאיזה גיל זה מותר? אני קראתי גיל 3 ובעלי קרא באנגלית מגיל 4.
3. לגבי התינוק - את הגדולה כמו שציינתי עד גיל שנה שמנו בסלקל. האם סלקל עדיף? בעלי לא אוהב את כסא הבטיחות לגיל הזה אבל אני שמעתי שזה לחלוטין מותר. האם יש מקטינים שאפשר לקנות כדי להתאים את הכסא לתינוק שרק נולד?
4. כל הערה/המלצה תתקבל בברכה.
תודה!
 

fialka3

New member
בקשר לכיסא בטיחות וסלקל

תאומות שלי בנות 10 חודשים. יש לנו כסא אחד וסלקל אחד. סתם יצא ככה. אני לא רואה שום הבדל בשימוש מגיל 0 בתנאי שכיסא הוא מגיל לידה. לא כל הכסאות בטיחות מתאימים מגיל 0. אבל עם הכיסא שלכם הוא מגיל 0 אז אפשר בהחלט להשתמש בו.
 
הייתי מקפידה על סל קל לתינוק ולא כיסא ביטחות

הבת שלי נולדה יחסית במשקל גבוה ועדיין נראתה פיצית בסלקל שלה אז בכיסא בטיחות גם אם יש מקטין/תמיכה בכיסא-נראה לי לא נוח/נכון לגב.
&nbsp
&nbsp
 
אם הכיסא בטיחות הוא מגיל אפס אז את יכולה להשתמש בו
אבל אני חושבת שגיל 3 הוא צעיר מדי בשביל לעבור לבוסטר.
גם הבוסטרים עם המשענת גב - עדיין השימוש הוא בחגורת הבטיחות של הרכב - וזה נראה לי עדיין פחות מתאים בגיל הזה.
&nbsp
מה שאני הייתי מציעה לך לעשות הוא לתת לתינוק את הסלקל שהיה של הגדולה (אם הוא עדיין תקין), או לקנות/להשאיל עבורו כיסא בטיחות מגיל אפס, ולהשאיר את הגדולה בכיסא הבטיחות שלה לפחות עוד שנה שנתיים. מבחינה בטיחותית זאת נראית לי האופציה הטובה ביותר. מבחינת המקום באוטו - אין בעיה להתנהל עם שני כיסאות בטיחות ברכב. זה אמנם לא משאיר הרבה מקום במושב האחורי, אבל אם רק שניהם במושב האחורי אז זה מספיק מרווח בשבילם.
&nbsp
 
לגבי בוסטר

יש בוסטרים עם משענת גב ורצועות פנימיות.
עד משקל מסוים משתמשים ברצועות הפנימיות, ומעל משקל זה עוברים לרצועות של הרכב.
הבן שלי בן 6.5+ ועדיין עם הרצועות הפנימיות (שזה נראה לי יותר בטיחותי).
הוא רזה, אז יש לו כרגע עדיין 2-3 קילו עד שנעבור לרצועות הרכב.
 
אני מבינה מה את אומרת

אני העברתי לזה בגיל 3 בגלל שהקטן כבר היה בן שנה והיה צריך לצאת מהסלקל ורציתי לתת לו את הכיסא של הגדול (לא רציתי סתם לקנות עוד כיסא לתקופת ביניים).
היתרון הוא שזה פיתרון בטיחותי לזמן ארוך.
החיסרון העיקרי של זה מבחינתי היה הגובה - כלומר שהבוסטר יושב נמוך והילד גם עדיין נמוך, ולכן הוא לא מצליח לראות דרך החלון.
 
למעלה