בעיית שינה אצל תינוק בן 7 חודשים

liri251

New member
בעיית שינה אצל תינוק בן 7 חודשים

יש לי תאומים בני 7 חודשים. אחד נרדם בכל מצב ממש בקלות. השני הרבה יותר רגיש. נעשה בלתי אפשרי להרדים אותו. הוא צורח איך ששמים אותו במיטה צרחות אימה. הוא מתחיל להשתולל ולפעמים לוקח שעה להרדים אותו. אני כבר אובדת עצות. מפחדת מכל הרדמה. זה משבש לו גם את כל הסדר יום. הוא עצבני כל הזמן.
 
יכול להיות שהוא באובר עייפות?

תנסי להרדים ממש כשהוא מראה סימני עייפות ולא לחכות/למשוך.
כמו שאת מבינה בעצמך, כל ילד עומד בפני עצמו ושונה- אפילו תאומים.
איך את מרדימה אותו- עלייך ואז במיטה? מניחה במיטה?
&nbsp
אולי הוא יותר זקוק למגע וקשה לו להירדם ישר במיטה?
 

fialka3

New member
הורות לתאומים היא שונה מאד מהורות לילד יחיד

אני לא יועצת שינה, אבל בגיל כזה המלצה היא ללמד את התינוק להירדם במיטה ולא בידיים. אני יכולה להבין במקרה שמדובר בילד יחיד שאולי הוא זקוק יותר למגע וכו אם להורים יש אפשרות כזאת. בהורות לתאומים שהיא גם ככה פשרה אחת גדולה אופציה כזאת לא באה בחשבון ועוד אם יש עוד ילדים בבית... זו דעתי בתור אמא לתאומות.
 
מסכימה לגמרי

אומנם אמא לילדה אחת, אבל אפילו איתה כילדה יחידה היה לי ממש קשה להרדים אותה כל הזמן על הידיים ובסוף הרגלתי אותה להירדם לבד במיטה.
היא כן זקוקה שאהיה עדיין בחדר איתה אבל לא רוצה יותר מידי יחס, פשוט שאהיה שם. זה זמן המנוחה שלי, אפשר לומר כי ברגע שהיא נרדמת אני במרתון עבודה
.
 

liri251

New member
אין מילים לתאר כמה קשה להיות

הורים לתאומים. ועוד יש לי ילד בן שלוש. עכשיו היו חולים. הסיוט של כל אמא שהילד שלה בוכה ולא יכולה להרים אותו. צריך להרים את זה שחולה יותר. קשה קשה. עם ההרדמות נעשה יותר קל. התחלתי להשכיב לפי חלונות שינה ונרדם יותר מהר
הבעיה זה בזמן עירות. הוא כל הזמן צורח על המזרן פעילות כאילו משהו מציק לו.
ואני חושבת שזה יותר סביב האוכל.
השאלה אם כדאי להחליף לו אוכל? מה דווקא עכשיו זה עושה לו רע?
 
את כותבת שעכשיו הם היו חולים
יכול להיות שיש קשר למחלה? אולי הוא עדיין לא מרגיש טוב.
ממה שאת מציינת הקושי הוא לא רק בזמן שינה אלא גם בזמן עירות, ולכן הייתי ממליצה לגשת לרופא לראות אולי יש עדיין משהו פיזי שמציק לו במהלך היום ומשפיע גם על השינה.
 
למעלה