באיזה גיל התינוק עבר לאכול רק מוצקים?

באיזה גיל התינוק עבר לאכול רק מוצקים?

מתלבטת אם ריאלי לעבור מהנקה למוצקים בלי לתת פורמולה. היא בת 7 חודשים, אוכלת ארוחה אחת מלאה בבוקר, וטועמת קצת אחה"צ ממה שאנחנו אוכלים.
 
עדיין מוקדם מידי לגמילה מהנקה/פורמולה

היא עדיין מאוד קטנה ורק התחילה מוצקים.
חשוב לפחות עד גיל שנה.
&nbsp
 
מוקדם מידי. אצלי היא בת שנה וחודשיים כמעט ועדיין שותה תמ"ל

לפני השינה ולפנות בוקר והיא אוכלת נהדר את המוצקים (אוכלת את האוכל שלנו, אוכלת יותר טוב ממני
). מאוד רציתי להוריד אותה סביב גיל שנה מהחלב אבל אין מצב, הילדה מתעוררת כל 10 דקות אם היא בלי החלב גם אם אכלה ארוחת ערב טובה אז זורמת איתה.
 

הייבי

New member
2 תשובות

מבחינה פורמלית ההמלצה היא לתת פורמולה לפחות עד גיל שנה. מעבר לגיל שנה על פניו אין חובה. בפרקטיקה- אני אישית לא מכירה הרבה ילדים שויתרו לגמרי על בקבוק בגיל שנה. אצלי הגדול נשאר עם בקבוק בבוקר ולפני השינה בסביבות גיל שנה וחצי ונגמל לגמרי בגיל שנתיים וחצי. הקטן בן שנה וארבע אוכל אחד לפני השינה ועוד אחד-שניים במהלך הלילה
 

michal@gal

Active member
מנהל
ריאלי, אבל עדיין מוקדם מדי

תלוי בקצב שהיא לומדת לאכול מוצקים.
&nbsp
בגיל שנה אפשר כבר להסתפק במוצקים בלבד.
 
היא לומדת נהדר

אבל הכמויות עדיין קטנות. אוכלת בבוקר מעט ירקות מרוסקים וגבינה, ומשלימה במנת פרי יפה. אחה"צ רק טועמת. ויונקת המון - בוקר, צהרים, אחה"צ, פעמיים צפופות בערב, סביב חצות ולפחות עוד פעם אחת במהלך הלילה (לפעמים פעמיים).
 

michal@gal

Active member
מנהל
נשמע מצויין לגילה

הכמויות בארוחות יעלו בהדרגה עם הזמן.
 

menachem25

New member
חופשי אפשר להתחיל מוצקים בגיל הזה.

שלנו היה פג ואני חושב שכבר לפני 4-5 חודשים אישתי התחילה לתת לו מוצקים (אישתי מתקנת שכבר בגיל 6 חודשים הוא התחיל לאכול מוצקים ואומרת ששבע חודשים זה כבר אשכרה מאוחר וצריך להתחיל).
מה שכן, הוא עדיין מקבל גם פורמולה - בעיקר בבוקר ובערב, למרות שממש לאחרונה חגג שנה. ת'כלס אפשר לשלב ואז הם מתרגלים. תנו עוף וכאלה. רק תזהרו לא לתת בשר בקר וסטייקים כי הם עוד לא יודעים ללעוס את זה. וכמובן רק חתיכות ממש קטנות. מה שכן, ברגע שמתחיל לאכול מוצקים - הקקי הרבה יותר מסריח
 
למעלה